News:

API te vrea în echipa din București!

Main Menu

Drumul Expres DEx12 Craiova-Pitești

Started by Ionut, February 12, 2013, 07:35:36 AM

Previous topic - Next topic

5 Members and 30 Guests are viewing this topic.

dr4qul4

@KnX, acum 1 luna nu era graba acolo, dar daca mai intarzie 2 saptamani, s-ar putea sa nu mai aiba cand sa faca si compactarea.
Acolo (cum spune si dorum) cred ca trebuie scos tot pamantul ala si pus altul la loc. Nu e distanta mare, dar cred ca sunt 8-10 m inaltime. Cum sunt timpii tehnologici pt compactare?
Trebuie tinut cont ca si pana scot pamantul si fac gabioanele, tot le ia macar 2 saptamani.
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

oneLess

Pentru craioveni sigur este legată de topic informația

O filmare găsită pe Youtube

Lucrări reabilitare Str Teilor, Craiova (intersecția cu viitorul DX Craiova - Pitești) - 29 oct 2021
autor  don drone


daniel321

Drumul Expres Craiova Pitesti DX12 Tronson 2 Lot1 2 UMB Bals Valea Mare 30102021


DarkFranck

Multumim, @daniel321! Excelentă filmare la "firul ierbii". Parcă sunt șanse să vedem o deschidere la final de an, dacă ajută și vremea.
Fluctuat Nec Mergitur

Feri

Da, multumim din nou!  :gj:

Cred ca la nevoie (sau viitoare dx-uri) se poate reamenaja spatiul median si aloca cate jumatate de metru in plus intre banda exteriara si parapet pentru un confort sporit pe banda 2.
Spatiul pare sa permita:


Powered by API/PUM imgur uploader

Adisan

Filmare completă tronson 2, loturile 1 și 2 in data de 30.10.2021


ddfab

^ multumim Adisan. acum este o imagine de ansamblu a ceea ce a mai ramas de executat.

BigZ

Festival de filmari! Multumim Daniel si Adisan! :D

archaeus

Multumim @adisan! Raman la parerea ca trebuie sa se alinieze multe planete, daca nu toate, ca sa fie gata anul asta. Mai au 5 maxim 6 saptamani in care trebuie sa termine....

dumbravaandrei

#5409
Si o filmare de la firul ierbii, facuta de M Alex, la subtraversarea de la Ganeasa. Au dat de un izvor acolo sau ce e asa apa unde sapa excavatorul? Nu pare a fi panza freatica.


https://www.youtube.com/watch?v=eKV3iKXg6sQ&ab_channel=MAlex

pasadia

Revin putin la discutia despre DX si viteza maxima relantandu-va o mica experienta de acum 6 saptamani. Pe A3, intre Ploiesti si Bucuresti (portiunea cu 2 benzi pe sens), intr-o sambata dimineata patesc o pana de toata frumusetea pe roata dreapta spate. Am tras pe banda de urgenta, luand insa in calcul din start ca voi schimba roata (adica c anu voi apela la tractari) - practic nu am bagat masina cat mai in parapet ci mi-am lasat un spatiu de lucru ce a insemnat ca partea stanga a masinii imediat langa marcaj (dar nu musca din B1). Am pus triunghiul reflectorizat, pasagera cu vesta reflectorizanta (desi era vizibilitate langa triunghi semnalizand pericolul si eu am executat cea mai rapida schimbare de cauciuc realizata de mine vreodata. Chiar si asa tot a luat vreo 15 minute tot deranjul pana am putut sa plec si pot zice ca au fost pline de adrenalina.

Desi repet - exista o banda de urgenta suficient de lata, era vizibilitate si traficul era redus. Dar o experienta similara pe acest DX Craiova - Pitesti cred ca va insemna din start ca imi iau adio de la masina. Nu-mi pot inchipui ca nu imi va fi lovita masina din spate de vreun sofer. Nu uitati cate accidente am avut deja in Romania in care au fost lovite masini oprite pe banda de urgenta. Aici se va circula tare, indiferent de viteza maxima admisa, se va circula fara aceeasi vizibilitate precum in cazul autostrazilor (alte raze de curbura, alte pante) 

elphax

Și pe DN se circula foarte tare. Acolo cum ai schimba o roată?
Și fără glumă, eu întâi as pune pe waze, abia apoi as scoate cheia și cricul

pasadia

Cat timp nu avem parapeti metalici pe toata lungimea acostamentelor DN-urilor, tot ai un spatiu in plus, fie el de pamant sau de pietris. Dar nu, nu am avut niciodata o experienta atat de nasoala pe DN-uri circulate (cred ca cel mai rau a fost pe DN1A, intr-un decembrie cand deja se intuneca si am tras in fata fostei cabane Babarunca).

Da, evident ca am pus is pe waze - chiar toti pasii nu i-am trecut (am mentionat ca aveam bagaje, destul de multe?).

paulmare

^ izvor zic eu, au tubul ala alb de dren (e ca o conducta gofrata dar are niste gauri prin care intra apa)
E foarte didactica filmarea cred eu
Fac santului o camasa de geotextil netesut, niste pietris sortat (nici prea mari, nici dimensiuni mai mici decat perforatiile drenului sa nu intre materialul pentru filtru in tub odata cu apa), se vede in filmare ca au deja acolo la lucrare toate materialele, apa are unde sa se scurga natural
Noroc ca nu e Impregillo aici pe Dx12 sa lase drenurile sa le faca altii cum au facut pe sibiu-orastie

Gaurile din peretii mulati - cred ca fac barbacane pentru scurgerea apei din spatele peretilor   

pasa_andrei

Prea multe lucrari de rezolvat intr o luna. Chiar nu vad cum ar putea UMB sa se termine in 30 zile acest sector de drum. Chiar si pentru UMB mi se pare imposibil. Sunt foarte multe lucrari de facut si multe maruntisuri de facut. Vedem. Multumim daniel  :D