News:

API te vrea în echipa din București!

Main Menu

Drumul Expres DEx12 Craiova-Pitești

Started by Ionut, February 12, 2013, 07:35:36 AM

Previous topic - Next topic

4 Members and 10 Guests are viewing this topic.

hit_man_dany_el

Pana la urma principalele beneficii ale unei autostrazi sau drum expres sunt ca nu trece prin localitati, nu are intersectii la nivel, are  2 benzi pe sens si parapet intre sensuri, nu neaparat viteza maxima. Siguranta e pe primul plan, zic eu. Sa poti mergi constant cu 100 km/h fara sa stai cu grija vreunui biciclist sau pieton beat, o caruta etc e un mare castig.

ijwtsh

Pai atunci sa fie si autostrazile limitate la 100 km/h, sa fie mai sigure. Hai sa nu aberam, in Germania pe Autobahn se circula foarte bine. Educatia soferilor difera.

daniel321

#5372
@sharpe Zonele pe unde se poate merge pe acolo am filmat... Singura zona unde sar putea circula va fi intre iesire Bals si Piatra Olt si ar mai fi la Pirelli pana la tr3 dar aici nu sunt iesirile facute, blocaje majore sunt la Oltet, sub traversare Cf si fabrica de grinzi, oricum va avansa mult la 1 decembrie ptr ca vor ramane din ce in ce mai putine lucrari de facut iar ce ramane va avansa foarte repede!

"Am vazut in trecut pareri/supozitii cum ca ar putea sa claustreze latimea mai mica a unei benzi/lipsa benzii de urgenta.Cum ti se pare din teren?"
-Nu mi se pare deloc ingust mai ales ca am mers pe dx in toate stadiile, e loc destul... referitor la oprirea pe banda de urgenta nu este permisa se opreste in parcare... la noi opresc pana sa si manaince sau sa isi caute prin bagaje.

Referitoir la camera am filmat cu telefonul si sa slabit suportul de telefon, are stabilizare si telefonu si in combinatie cu suportu slabit a iesit acel tremurat... imaginea e stabilizata si in programul de randat...

dr4qul4

viteza pe DX trebuie sa fie de 120. Cu limitari punctuale (de ex viaductul peste Olt) de 100 sau chiar 80.
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

cmonea69

Quote from: dr4qul4 on October 29, 2021, 09:19:18 PM
viteza pe DX trebuie sa fie de 120. Cu limitari punctuale (de ex viaductul peste Olt) de 100 sau chiar 80.
"Aprob pozitiv !", cum zicea nea Bachus !

daniel321

#5375
Facebook Catalin Drula
https://www.facebook.com/MNDroneShooting/posts/221286780102300

Mai e foarte puțin până la deschiderea Tronsonului 2 din Drumul Expres Craiova - Pitești. Segmentul de 40km dintre Balș și Slatina e o gură de aer pentru șoferii din zonă și pentru ca ei să nu mai petreacă ore în șir în ambuteiaje.
Doar că salvarea traficului din regiune riscă să se transforme într-o fabrică de amenzi din cauza nepăsării Ministerului de Interne. Și ceea ce va fi o bucurie inițială, ar putea deveni un coșmar financiar.
Constructorul a ajuns la etapa instalării indicatoarelor rutiere și se vede că limita de viteză este de 100 km/h. De ce?
Pentru că în legislația actuală Drumul Expres este catalogat drept Drum European, deci are o restricție de viteză egală.
Problema este că un Drum Expres este mult mai asemănător unei autostrăzi. Are 2 benzi pe sens, acostament asfaltat, separare fizică a celor 2 sensuri de circulație, intersecții denivelate și iluminate, spații de servicii, curbe și pante extrem de line.
Încă din vară am solicitat Ministerului de Interne o modificare legislativă a Codului Rutier. Deși feedback-ul verbal a fost unul pozitiv, schimbarea nu s-a mai produs.
Șoferilor le va fi extrem de greu de înțeles de ce trebuie să circule cu viteze de drum național pe un drum care seamănă leit cu o autostradă.
Studiile de siguranță rutieră ne arată că în astfel de situații se vor dezvolta 2 tipuri de comportamente: cei care vor respecta limita de viteză, și cei care vor apăsa pe pedală până la "viteza naturală a drumului", ducând la un conflict între cele 2 categorii și la riscuri suplimentare de accidente.
Am decis să nu mai aștept după MAI să se trezească în ceasul al 12-lea și am depus în Parlament împreună cu colegii parlamentari USR o inițiativă legislativă pentru corectarea acestei situații.
Imaginile sunt capturi din filmările pasionatului de infrastructură @MNDroneShooting. Îi puteți urmări și canalul de YouTube aici: https://bit.ly/37bJTs5

cristi.dadalau


sharpe

@Daniel mersi de raspunsuri, am mers si eu in vest pe cateva DX-uri si mi s-a parut ok, si nu doar cu turismul.
De chestia cu camera incercasem o ironie la adresa celui care a comentat pe yt despre asfaltul valuri :))

Cat despre chestia cu limita de viteza, e logic pasul facut de Catalin Drula, ar fi completarea normala si fireasca la existenta in sine a unui drum express.Scoti traficul din localitati si te-ai placat cu toate avantajele : consum mai mic, emisii poluante scazute, timpi de tranzit mai mici, cursivitate, fluiditate, evitarea situatiilor generatoare de accidente. Si toate astea (aproape) se sterg cu buretele daca sta politia cu radarele pe noul drum.O limita de viteza de 100 km/h ar fi generatoare de acelasi tip de frustrari care apar acum pe DN-uri/E-uri si nu e nevoie de multi soferi care sa mearga incet de frica radarului ca sa apara situatii posibil periculoase, conflicte cu cei care vor sa testeze noul drum....etc.
Ţi-ai dori uneori să fii canibal, nu atât din plăcerea de a-l devora pe cutare sau cutare, cât din aceea de a-l vomita

Hercule

In filmarea de mai sus, la min 6:05 este o grinda cazuta pe ceva utilaj, pare a fi o basculanta cu bena ridicata. Grinda e rupta in 2 bucati.
Deșteaptă-te române!

Ionut


tom_sawyer

Quote from: reed on October 29, 2021, 10:57:29 AM



Referitor la parapetii prea apropiați de banda 2. Inaugurarea unei șosele cu 2 benzi pe sens în Franța:

RN19 : la déviation de Port-sur-Saône est ouverte

Cinq ans de travaux et une enveloppe de plus de 130 millions d'euros : la déviation de Port-sur-Saône est ouverte depuis ce lundi 25 octobre 2021 à 11 h 30. Les agents de la Dir-Est et de la Direction régionale de l'environnement, de l'aménagement et du logement de Bourgogne-Franche-Comté ont ouvert la 2x2 voies de 8 km aux premiers conducteurs. Environ 12.600 véhicules, dont 2000 poids-lourds, emprunteront quotidiennement cet axe.





Powered by API/PUM imgur uploader

p_mrs

#5381
pod Olt 30.10.2021
(GPS)


(GPS)


(GPS)

















Powered by API/PUM imgur uploader


daniel321

Drumul Expres Craiova Pitesti DEx12 Tronson2 Lot1 UMB Pod Dc154A DJ643 Oltet 30102021


TibiV

daniel321,
te-ai intrecut pe tine insuti...

Excelenta filmare!
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

cmonea69

     Hai, ca au mai avansat ceva-ceva ! Cred ca, in cel mult 3 saptamani termina si podul asta de peste Oltet, adica ma gandesc la: structura metalica, predale, suprabetonare, hidroizolare ! Asfaltarea, nu cred ca le ia mai mult de 3-4 zile !
     Le-ar mai ramane cam 2 saptamani (+/-), pentru finisaje, marcaje, parapeti, iluminat, etc. . Cam pe muchie finalul lucrarii!
     Dar eu sunt de parere, ca mai bine termini T2 cu 2-3 luni mai tarziu si faci treaba bine, decat sa te grabesti si sa te trezesti dupa deschidere cu cine stie ce probleme ! Nu prea da bine la CV-ul tau de firma mare, daca ma intelegeti ?!! Presa abia asteapta !!!
     Oricum, e ultima suta de metri ! Vom vedea cum va evolua situatia ! Sa auzim de bine !