News:

API te vrea în echipa din București!

Main Menu

Drumul Expres DEx12 Craiova-Pitești

Started by Ionut, February 12, 2013, 07:35:36 AM

Previous topic - Next topic

3 Members and 29 Guests are viewing this topic.

daniel321

Drumul Expres Craiova Pitesti DX12 Tronson 2 Lot1 2 UMB Bals   Valea Mare 26102021


Feri

^^ Multumim!  :thumbsup:

Avem cred primele imagini cu marcajul complet pe la min.9:40



Powered by API/PUM imgur uploader

Ionut

Se vad foarte bine diferențele majore între DX si A:
1. Benzile mai înguste
2. Declivitatea mai mare (panta mai mare)
3. Fără banda de urgenta, doar un acostament util doar în caz de accident.

sharpe

2nd post pe forum : multumesc fondatorilor si membrilor forumului, aici am invatat o gramada de chestii noi si sunt abia la inceput.Respect si admiratie pentru voi.
Intrebare pentru Daniel : ai mers pe o bucata completa (sa zicem).Am vazut in trecut pareri/supozitii cum ca ar putea sa claustreze latimea mai mica a unei benzi/lipsa benzii de urgenta.Cum ti se pare din teren?
P.S. Cand mai faci filmari din masina iti pot imprumuta ori o camera de bord  ori un action camera 4k care au stabilizare sa nu mai aiba unii impresia ca e asfaltul valuri-valuri :)
P.P.S. am vazut ca se poarta : fac pariu pe 100 de ron ca de Craciun ocolesc Balsul si Slatina pe T2.
Ţi-ai dori uneori să fii canibal, nu atât din plăcerea de a-l devora pe cutare sau cutare, cât din aceea de a-l vomita

reed

Multumim MDN,eu asta am asteptat.Cred ca e loc destul pentru toata lumea ,.Arata bine





vm75

Daca nu exista banda de urgenta, unde vor mai opri cei care au nevoi urgente? Noroc ca UMB livreaza la timp si spatiile de servicii. Oricum cred ca vor fi destui soferi isteti care vor opri si pe acostament.

PlayStation

Pe mine ma fascineaza cum UMB termina asa de repede dar nu face munca de mantuiala
Ce s-a intamplat in Bacau cu rostul de dilatare cel mai probabil a fost din greseala, doar nu isi propuneau sa le strice oamenilor masinile

snackhunter

#5347
Am trecut ieri pe centura de nord a Craiovei si la nodul TS, nu s-a vazut niciun progres fata de acum o luna. Au mai sapat o groapa si cam atat.§

Edit: Mi se pare claustrofobic de aproape acel parapet de pe mijloc. Vei avea senzatia ca dai cu oglinda in parapet. Depasirea unui camion se va face cu ceva emotii.

dargauda

Da se misca super bine UMB ca intotdeauna.Dar eu sint adeptul ca in loc de DX mai bine Autostrada, emult mai sigur si este de viitor,si daca nu sar mai construi nici un DX numai A ar fi cel mai bun lucru.

DarkFranck

E prea târziu pentru A, din păcate. Craiova și Oltenia va sta în acest DX cel puțin 2 decenii - poate după aia să se poată finanța un upgrade de la DX la A. Prima A din Oltenia va fi probabil capătul estic al A6, când se va face.
Fluctuat Nec Mergitur

dr4qul4

pe mine ma enerveaza ca au pus parapet median metalic dublu. Trebuia sa puna simplu de beton si nu mai simteam ca banda era mai ingusta.
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

paulmare

^ nu prea poti sa faci upgrade usor la lotul asta - au o gramada de poduri mari, nu cred ca e cazul sa ne facem iluzii ca va fi autostrada candva

^^ la Bacau nu cred ca a fost nici o greseala a UMB, asa total offtopic aici (pentru ca e vorba de dx12, nu de centura bacau) acolo cred ca un sef de echipa avea ordin de lucru sa monteze dispozitivele de acoperit rosturile de dilatatie, si nu i s-a spus ca "politicul" a luat decizia sa deschida asa neterminata - si el a facut ceea ce stia si ce trebuia sa faca cu oamenii lui, la unul din rosturi s-au apucat de taiat asfaltul si i-o fi prins noaptea sau s-a stricat discul sau cine stie ce alt motiv au avut sa lase pe a doua zi, a doua zi "politicul" a taiat pamblica si unii mai grabiti si-au indoit jentile - nu cred ca e cazul sa acuzam pe nimeni, in afara de cei care au luat decizia de a deschide fara a verifica ca nu sunt lucrari care pun in pericol siguranta etc 

tom_sawyer

Oare nu s-a aplicat noul Ordin de ministru care mareste distanța dintre parapet și banda 2?

elphax

Tom_S  - Nu cred, e putin de la linie la parapet, si spatiu destul de mare intre parapeti.
Dar oricum scopul era pentru autostrazi unde au  mai mult spatiu ce se poate ajusta

Nu o sa fie nevoie de A daca se face Craiova - Alexandria. nu uitati ca drumurile vechi raman pt trafic local, DX e un drum complet nou.

alin2pas

Și pentru a nu fi un link sec, pun eu textul:
QuoteCătălin Drulă
DX CRAIOVA-PITEȘTI, LIMITAT LA 100 KM/H - AM DEPUS PROIECT DE LEGE PENTRU CREȘTEREA LA 120 KM/H
Mai e foarte puțin până la deschiderea Tronsonului 2 din Drumul Expres Craiova - Pitești. Segmentul de 40km dintre Balș și Slatina e o gură de aer pentru șoferii din zonă și pentru ca ei să nu mai petreacă ore în șir în ambuteiaje.
Doar că salvarea traficului din regiune riscă să se transforme într-o fabrică de amenzi din cauza nepăsării Ministerului de Interne. Și ceea ce va fi o bucurie inițială, ar putea deveni un coșmar financiar.
Constructorul a ajuns la etapa instalării indicatoarelor rutiere și se vede că limita de viteză este de 100 km/h. De ce?
Pentru că în legislația actuală Drumul Expres este catalogat drept Drum European, deci are o restricție de viteză egală.
Problema este că un Drum Expres este mult mai asemănător unei autostrăzi. Are 2 benzi pe sens, acostament asfaltat, separare fizică a celor 2 sensuri de circulație, intersecții denivelate și iluminate, spații de servicii, curbe și pante extrem de line.
Încă din vară am solicitat Ministerului de Interne o modificare legislativă a Codului Rutier. Deși feedback-ul verbal a fost unul pozitiv, schimbarea nu s-a mai produs.
Șoferilor le va fi extrem de greu de înțeles de ce trebuie să circule cu viteze de drum național pe un drum care seamănă leit cu o autostradă.
Studiile de siguranță rutieră ne arată că în astfel de situații se vor dezvolta 2 tipuri de comportamente: cei care vor respecta limita de viteză, și cei care vor apăsa pe pedală până la "viteza naturală a drumului", ducând la un conflict între cele 2 categorii și la riscuri suplimentare de accidente.
Am decis să nu mai aștept după MAI să se trezească în ceasul al 12-lea și am depus în Parlament împreună cu colegii parlamentari USR o inițiativă legislativă pentru corectarea acestei situații.