News:

API te vrea în echipa din București!

Main Menu

Drumul Expres DEx12 Craiova-Pitești

Started by Ionut, February 12, 2013, 07:35:36 AM

Previous topic - Next topic

5 Members and 21 Guests are viewing this topic.

alexandru_m

@vancouver

Ma dor degetele si ma doare sufletul ca scriu ce urmeaza sa scriu, dar decat fusereala si inchideri la anul ca sa reparam ce am facut in graba anul asta...mai bine respectati timpii tehnologici si deschis cand drumul va fi gata 100% facand o lucrare de calitate.

Stiu ca Bals e un mare dop, dar e pacat sa irosim resurse si sa dam rasol pentu 1-2 luni deschidere mai devreme. Eu unul prefer sa se faca treaba bine din prima si sa nu mai fie nevoie de interventii apoi.

Este evident aici ca oamenii si-au dat toata silinta sa termine inainte de termen si oricum o vor face.

daniel321

Drumul Expres Craiova Pitesti DEx12 Tronson2 Lot1 UMB DN65 Nod Rutier DC154A Bals Voineasa 13102021


cosss

In zona nodului Branet au montat panourile antiorbire.

dr4qul4

care e treaba cu breteaua aia neasfaltata care ocoleste stalpul si giratoriul? Cea de la 4:39. Avem deja bretea acolo, de ce mai e inca 1?
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

oneLess

pare că a fost devierea temporară până au definivat giratoriul

pest1969

Oarece noutati despre planurile CNAIR si UMB privind ce se poate deschide in acest an...
Admit indirect ca subtraversarea nu va fi gata pana la sfarsitul anului.


paulmare

^ 1800 de oameni si 600 de utilaje pe t2 si t3, wow - se vede si in filmarile lui Daniel ca nu sunt doar plaiesii portocalii, au si panduri localnici subcontractori, bine ca astia isi gasesc forta de munca si pe unde lucreaza, si italienii de pe lotul 1 nu gasesc sa ii pici cu ceara

Cetatean

^ hehe,asa e cand tu contract ok ,ppti sa si subcontractezi la pret bun.
Italienii tre' sa sustina un management strain care papa muuuult din buget plus un profit mare.

Tavi

Și segmentul Valea Mare - DC 546 (Nod Pirelli) s-ar putea deschide ușor în iarna asta și ar fi util pentru scoaterea unei bune părți de trafic greu din Slatina.

Sealand01

Nu are sens ce spune domnul, atunci UMB de ce a tras atat de tare pe podul peste olt? Si a lasat podul peste oltet care nu are nici in prezent toate grinzile puse
Adica podul peste o olt e chiar o lucrare de arta dar nu cred ca il tin la "muzeu" chiar si cateva luni, n-ar avea sens

pest1969

Daca se apuca repede de sensurile giratorii de la Valea Mare, ai dreptate.
Altfel, ce mai conteaza ca e totul deschis in Dec 2021 sau in Ian-Feb 2022, presupunand ca vremea va permite.

amedeog1

#5276
@Sealand01
Pe podul de la Olt isi pot transporta grinzile pt T3 si T4,fara costuri mari daca nu este deschis traficului rutier.

paulmare

^ La Olt nu au avut decat 3 deschideri metalice, la Oltet acuma daca e vreme buna si sunt si echipele care au montat grinzile metalice, o sa termine podul fara probleme anul asta daca o sa aiba o toamna mai lunga,

naivu

@pest1969, problema deschiderii în ianuarie-februarie e cu temperatura la care se toarnă asfaltul. După nu termină de pus tot asfaltul până în Crăciun, nu se mai poate continua decât la primăvară (și termina, cel mai devreme în aprilie-mai). De aceea este important ce se întâmplă în decembrie, pt că ce nu se dă în circulație până la Crăciun nici nu se mai deschide vreo 6luni de zile! ( cum s-a întâmplat de ex. cu segmentul de N al centurii Bacău).

cmonea69

Quote from: Tavi on October 19, 2021, 10:40:43 AM
Și segmentul Valea Mare - DC 546 (Nod Pirelli) s-ar putea deschide ușor în iarna asta și ar fi util pentru scoaterea unei bune părți de trafic greu din Slatina.
Tavi, ce trafic greu ar scoate din Slatina ?!! Adica nu ar mai intra TIR-urile in oras dinspre Valea Mare, dar ar intra dinspre Brebeni, in zona Pirelli, cartier Steaua, care si asa intre orele 15:00 - 17:00, e jale cu traficul in zona ! Deci, in concluzie, ocolirea mun. Slatina(directia de deplasare Pitesti - Craiova) se poate face intr-un singur fel: te urci pe DX12 dupa Valea Mare si te dai jos la nodul de la Piatra-Olt, pentru ca pana acolo nu mai ai nici-o descarcare ! Deci, practic trebuie terminate atat podul-viaduct de peste Olt, cat si subtraversarea DN si CF, de la Ganeasa !
      Capisci ?!!