News:

API te vrea în echipa din București!

Main Menu

Drumul Expres DEx12 Craiova-Pitești

Started by Ionut, February 12, 2013, 07:35:36 AM

Previous topic - Next topic

2 Members and 31 Guests are viewing this topic.

KnX

#4890
@Skynick, eu aș zice mai degrabă, subtraversarea.
Și anume, cea de sub CF. Pentru că la cea de sub DN64 lucrurile arătau deja bine sâmbătă 11 septembrie, când a filmat Daniel șantierul de la Găneasa.

Subtraversare DN64 la Găneasa - DX12



Powered by API/PUM imgur uploader

Dacă va mai filma și sâmbăta care vine, am convingerea că tot materialul de sub pod este excavat și mutat.
Va fi însă interesant de văzut cum vor aborda mai departe lucrările la podul pentru calea ferată.
Pentru că așa cum spunea și Horațiu (#4876), problema o constituie întârzierea livrării tablierului metalic. Astfel că deși nu este vina lor, acest aspect s-ar putea să-i cam încurce.
Mai sunt însă aproape două luni jumate (mai scădem de aici săptămânile lor libere) până la instalarea iernii, pe care ne-o dorim acolo cât mai îndepărtată.
De Crăciun să vină, dacă se poate!


GAC

Foarte frumoase reportajele din drona, multumim Daniel!

Totusi in cazul lotului UMB nu stim cum stam cu asfaltul: cate tone mai sunt de pus in opera? (Ca fapt divers, acum vreo 2 saptamani Aktorii mai aveau vreo 30,000 tone).
Desi viaductele atrag atentia cel mai mult, asfaltarile ar putea pune probleme mai ales daca se strica vremea. Suprabetonarile se pot face si cu predalele umede, dar la asfalt, substratul trebuie sa fie uscat.

daniel321

Drumul Expres Craiova Pitesti DX12 Tronson2 Lot2 UMB Sub Traversare Dn64 Ganeasa 15092021


daniel321

Drumul Expres Craiova Pitesti DX12 Tronson 2 UMB Lot2 Pod Peste Raul Olt Si Balta Milcov 16092021


SniperGuy

Dupa cum avanseaza lucrurile, se pare ca azi/maine vor ridica tablierul.

Multumim mult Daniel!!!

paulmare

Mistery solved, deme si-a luat o jucarie noua
Ai prins sudorii in filmare, cred ca e prima oara pe santierul asta cand ii vedem la lucru
La macara parca e totul in santier. kitul cu contragreutatile, lestul central l-au montat, la brat cred ca mai trebuie sa mai adauge, chestia aia portocalie pare ca e ceva dispozitiv de-al macaralei ca sa se "auto-monteze"

Daniel multumim de filmari, speram sa fii pe faza cand ridica si sudeaza tablierul tinut in macara

TibiV

Deci monstrul verde este tot al celor de la Deme Macarale.

Poate este nou-nouta, la prima intrare pe un santier...

Bravo Daniel!... :gj:
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

oneLess

la subtraversarea CF , am observat din filmarea lui daniel din 15.09.20221
niște bucățele metalice , mie îmi par componente ale viitorului tablier metalic peste CF
nesudate / asmblate încă
or muta șenilata acolo după acțiunea Olt ?

voicul

Nu prea avea de ce sa fie a UMB.
Sunt 6 macarale mici la pod. Deci de macarele mici UMB are nevoie tot timpul anului, pe cand de senilata e prima data pe anul asta.
Daca mai investesc in noi utilaje cam asta ar fi pasul urmator dupa mine: mai multe macarele mici sau medii pentru UMB, nu senilata.

miahi

Daca @Cristi Deme mai citeste pe aici, poate ne da niste detalii sumare legate de macara si ridicare...

SUHOI

Doar cateva "considerente" as vrea sa am si eu avand in vedere frenezia: comentariilor,  filmarilor (multumim mult colegilor pentru pasiunea si efortul lor), a pariurilor  dar in special a activitatii  celor de la UMB. UMB-isti care in ultimele doua luni pur si simplu s-au intrecut  pe ei insasi, pur si simplu fac spectacol UMB de cea mai buna calitate "constructiva"! Au profitat de timpul insorit si uscat pana la ultima secunda!
Totusi , in sprijinul (macar moral) a celor care au pariat ca se va da in exploatare total sau partial Tronsonul 2 (lot 1 si lot2) din DX12 as propune niste "borne' intr-un grafic de executie  neoficial, "borne' care vor putea fi urmarite in filmari.
In primul rand as vrea sa fac precizarea ca nu cred ca UMB era acuma 2-3 luni, asa cum se vehicula pe aici sau de la CNAIR, la un stadiu fizic  de executie de 90% avand in vedere stadiul la care se prezentau structurile de la Olt si Oltet, pasajele de la Ganeasa, nodurile, restul de terasamente, etc. Inseamna ca Aktorii pe A10aveau tot atunci (acuma 2-3 luni) un stadiu de executie de 120% :(
Si acuma "bornele". La data de 31 octombrie 2021 trebuieste sa avem realizate urmatoarele categorii de lucrari:
1. toate terasamantele-umpluturile de racord de la culeile viaductelor si podurilor stanga-dreapta (in special raul Olt si Oltet) finalizate cu tot cu lucrarile de structuri (de altfel fara ele nu s-ar putea realiza umpluturile);
2. Podul peste Olt-balta Milcov va avea intregita structura din albie (ultimele grinzi metalice montate) intregita, toate predalele montate,  suprabetonarea finalizata pe toaat lungimea, hidroizolatia idem, toata "borduriada' si anexele terminate si cel putin stratul de baza de mixtura asternut pe toata lungimea podului;
3. Podul peste Oltet va avea toate grinzile metalice montate, toate predalele inclusiv suprabetonarea finalizata. Posibil si hidroizolatia realizata;
4. Toate overpass-urile date in circulatie (inclusiv cel de la fabrica de grinzi). Asta nu inseamna ca nodurile vor trebui sa fie finalizate 100%;
5. La Ganeasa toate lucrarile de structura finalizate (culei, pereti mulati, grinzi de capat la pilotii forati, etc.) cu darea in circulatie si pe feroviar.  Sapatura FINALIZATA  la cota ata  pe sub viaductul rutier cat si sub cel CF. Stabilizat pe tot traseul de subtraversari;
6. Finalizarea tuturor lucrarilor de terasamente : sapaturi in deblee si/sau umpluturi;
7. Finalizarea relocarii fabricii de grinzi, amplasament liber pentru finalizare terasamente ;
8. Straturile de baza- de binder pe toata lungimea (mai putin Ganeasa);
9. Strat de uzura pe 25 %;
10. Lucrari de racordare-terasamante conexiune tronson 2-tronson 3 undeva la 50%.
Nu intra in discutie celelalte lucrari conexe- hidrotehnice.
Nu cred ca ma este timp de vreo saptamana de odihna desi normele cu privire la maximul de ore/om/luna lucrate prevazute in  codul muncii si verificate de ITM trebuiesc respectate !
Desi Oltenia nu este Moldova la clima cred ca din pacate si aici se va asterne mixtura asfaltica la greu in Decembrie! :(
Ar mai fi un "secret" de verificat de catre pariorii nostrii: in mod cert UMB-ul , pe langa graficul de executie oficial inaintat la CNAIR, mai au un grafic de executie intern, grafic de executie intocmit si urmarit si asumat doar intern. Aceasta datorita promisiunile facute public ca vor termina inainte de termen (ca si celelate lucrari) acest tronson fara beneficii materiale suplimentare. Ei bine in acest grafic de executie propriu, stiind cat de "nemti" sunt bacauanii, trebuie sa fie trecut la minut, la 'lopata" , la mc beton pus in opera, la "dala", etc. fiecare faza de executie. Aceste progrese sunt monitorizate de inginerii UMB , cred , nu in sedinte de progres saptamanale ci zilnice! Aceste grafice au inceput sa curga cam din primavara cand au fost facute promidiunile. Ei bine daca cineva de pe aicea are acces la "interiorul" UMB si daca aceste grafice interne au fost respectate cu sfintenie si nu au tot fost actualizate din primavara pana acuma inseamna ca bacauanii stiu ceva ce noi nu stim (oricum mobiliozarea este extraordinara) iar "pariorii" ar putea dormi mai linistiti! :lol: :D 

paulmare

#4901
^ au peste 80 de macarale pe roti pe 4 pana la 8 axe - senilata asta are piata ei, Deme lucreaza si la parcuri eoliene, si la revizii la petrom am vazut la brazi, cara si instaleaza piese mari de echipament - sper sa aiba piata ei
^^ la tablierul CF au loc sa puna doua macarale pe roti si sa ridice aproape de centrul macaralei, peste balta ca sa dai tablierul iti trebuie tipul ala de macara cu contragreutate ca sa o tina in echilibru, foarte complicat sa remontezi macaraua in alta pozitie - cand ai acolo aia de 500 de tone a umb, sau poti trimite pereche de doua mici pe roti carora le trebuie o platforma de 10x10 si gata, asta in cazul putin probabil ca il construiesc acolo unde e acuma - caz in care s-ar fi apucat de el, eu cred ca il monteaza direct pe pozitie cu o macara normala imediat ce sunt gata culeile

Păun

+1 daniel. Foarte frumoase filmarile.
Mai este foarte mult de lucru, este de apreciat cat de mult lucreaza UMB. Un exemplu pentru multi, poate vad si alti si se "indeamna" la a lucra mai mult.

daniel321

Drumul Expres Craiova Pitesti DX12 Tronson2 Lot1 UMB Relocare DC13 Nod rutier Piatra Olt 15092021


Fred

Devierea curenta ramane folosita ca turbogiratie?