News:

API te vrea în echipa din București!

Main Menu

Drumul Expres DEx12 Craiova-Pitești

Started by Ionut, February 12, 2013, 07:35:36 AM

Previous topic - Next topic

3 Members and 18 Guests are viewing this topic.

pest1969

Astazi de dimineata un camion UMB transporta o grinda pe centura Slatina. E clar ca nu era pentru TR2.
TR3 cel mai probabil.

alexmocian

#4831
Se vede clar in filmare (T3) ca au inceput transferul de grinzi pentru tronsonul acesta min 15.50 la 16.20. In statia de productie mai sunt grinzi lungi probabil pentru 1 sau 2 viaducte du deschideri multe. Parerea mea este ca ele o sa fie transportate in urmatoarele saptamani ca sa pregatesca mutatul statiei.
De asemea cred ca 1/2 din statie se tranfera la A0 si cealalta jumatate la A3 Nadaselu - Poarta Salajului (40 km). Acolo este un necesar mare de grinzi si nu este cost effective sa le cumpere de la Prebet de exemplu si sa le transporte la site. Un transport de la Prebet pana la site (100 km) la EUR 3.50/tkm face cam 2,500 - 3,000 EUR la 800-900 de grinzi sunt intre 2.5-3.0 mil EUR fara costul grinzilor si dubla manipulare. Nu stiu cat face o grinda de 42-45 m dar presupun ca undeva la 60-80,000 EUR daca luam undeva la 600-700 EUR pe tonna beton armat si comprimat.

Pe T1 cred ca TS are un lot extrem de simplu si de-aia trag de timp. nu au structuri gigantice doar 3-4 deschideri maximum si grinzi scurte. Or sa termine lejer in 2022 fac pariu (vreu sa sustin API  :D).

udar

Si o captura cu depozitul de grinzi de pe T3.


mirceaeliade

tehnic vorbind, UMB a avut L4 semnat cateva luni pana s-a anulat automat cu decizia instantei.  e foarte probabil sa fi inceput de atunci munca, si cand au terminat PT pe L3 sa fi bagat in continuare la L4 de cand se asteptau sa recastige.

GAC

La ultima filmare a T1 se vede ca abia acum muta reteaua de inalta tensiune de la Craiova. De asemenea, se vede si un stalp mai mic cu "insula". Deci cel mai probabil termenul contractual nu a inceput...
Acest proiect este unul de tip "speculativ" pentru TS, mergand pe principiul "daca beneficiarul isi baga picioarele, ne bagam si noi". Astfel ca nu vom vedea mobilizare de tipul UMB ci management strict al costurilor (ca la Pizza si Aktor), adica 3 utilaje, 7 muncitori si 12 avocati. Si cel mai probabil o sa o mai tina asa cel putin pana in primavara lui 2023 (inca 18 luni), ca in ultimele 6 luni, vara lui 2023 sa traga tare in ideea sa finalizeze ce a mai ramas. Cel mai probabil, avand in vedere ca lotul e usor si scurt, cei 7 muncitori vor face destul de multe pana prin Aprilie 2023, dar pentru lucrurile marunte si minutioase de la sfarsit va fi nevoie de o mobilizare mai mare ca sa termine prin Octombrie 2023. De asemenea TS spera ca UMB sa termine si T3, poate chiar si T4 (macar in linii mari) pana in Aprilie 2023, ca sa aiba forta de munca disponibila, proaspat eliberata de pe loturile UMB.
Din punct de vedere financiar, concurenta cu UMB pe muncitori va duce la o escaladare a costului cu forta de munca, deci exclus din start pentru un proiect speculativ ce urmareste minimizarea costurilor.

Sealand01

Ce scenariu sf, daca te-ai uitat la filmare ai vazut ca nu sunt chiar 7 muncitori si se lucreaza cat de cat, ajungand chiar la asfalt, sigur, la structuri stau prost, mai ales la pasajul peste centura care e inutil oricum (cine e din Craiova intelege perfect si am tot zis-o)  Daca s-ar mobiliza ar putea sa dea lotul gata fara podul peste centura in primavara, n-o sa o faca dar la toamna lejer. Totusi 2024 e exagerat

pierreprowo

Quote from: alexmocian on September 12, 2021, 04:50:25 AM
Pe T1 cred ca TS are un lot extrem de simplu si de-aia trag de timp. nu au structuri gigantice doar 3-4 deschideri maximum si grinzi scurte. Or sa termine lejer in 2022 fac pariu (vreu sa sustin API  :D).

Tragere de timp sau nu, noi așteptăm ca TS să termine lotul în termenul contractual sau mai devreme. Cum arată vizual lotul și mai ales cum se observă slaba mobilizare din filmări, intenționat vor termina cu întârziere de 1-2 ani.  >:(

voicul

^Pai si CNAIR de ce isi baga picioarele?
Ce poate sa faca un antreprenor cand CNAIR face misto de el (si antreprenori in general, dar mai ales de proprii cetateni) si spre exemplu nu are tot amplasamentul lucrarii?
Cine e vinovat aici: CNAIR sau TS?

oneLess

#4838
Vedeți filmările din urmă cu felul cum arăta lotul 1 la 1 ianuarie 2021
Eu unul sunt uimit , în sensul bun , de cât de mult a putut evolua lotul TS anul ăsta.
pentru mine , ca să fac o comparație este ca și cum MND ne-ar prezenta o filmare de sămbăta asta
cu podul de la Olt deja cu 2 starturi de asfalt, tropăind pe el camioanele cu grinzile pentru și spre T3.
să-i țină așa măcar pe TS .

sunt din craiova , și da , confirm , pasajul de la centura craiovei
acolo unde începe DX12 de la Craiova spre Pitești
se prelungește în/spre Craiova cu un ciot de câteva zeci de metri
km 0+0 al DX12 ,
care duce spre middle of nowhere. cel puțin acum.
ar trebui să facă sute de exproprieri ca să ducă strada aia
undeva în Craiova .
Se numește strada Teilor și deja Primăria craiova are un constructor cu AC
pentru prelungirea ciotului de la giratoriul de pe centură
cu 4 benzi pe 500 metri ( cinci sute )
atât se poate.
în afară de cei din zonă ( <1% din trafic cred) , nimeni nu o va lua pe acolo.

paullie

E pe naiba Pâna in str Carpenului sunt 900 metri de la giratoriu si Aleea 2 Toamnei e o tiganie. Cel putin asa se vede pe StreetView. Deci chiar NU SE POATE inca 400 metri?

snackhunter

^ de fapt va fi tot cu o banda pe sens.

https://www.gds.ro/Local/2021-07-15/strada-teilor-modernizata-pentru-conexiunea-cu-drumul-expres-craiova-pitesti/

QuoteAu fost recalculate, astfel, cantitățile de materiale pe baza pofilelor curente și a detaliilor de execuție, prin trecerea de la un drum cu 4 benzi rutiere (drumul expres) la unul cu două benzi (câte una pentru fiecare sens). Din acest motiv a trebuit ca lățimea părții carosabile a străzii Teilor să se mărească de la șase la șapte metri.

Asta inteleg ei prin latirea drumului  :lol:

daniel321

Drumul Expres Craiova Pitesti DX12 Tronson2 Lot2 UMB Fabrica De Grinzi Relocare DJ677 11092021


oneLess

#4842
scuze nu am citit atent , reținusem chestia cu lățirea
nici nu mă gândeam oricum că lățirea înseamnă trecerea la 1 bandă lățime de autostradă 3,5m
de la una de sub-DX de 3m ( DX = 3,25m)
na , este o evoluție
oricum chiar au loc acolo pentru 500+400m 2+2
nu au bani înseamnă
sau mai curând nu se dorește , oltenește ca de obicei
în fine , chiar nu este util acel micro-mini-podeț
la final/început de DX12 cu centura Craiova
eu mă mir că e prins în proiect
că nu o să spargă ei mai departe drumul pe Teilor spre oraș
chiar pe 1+1 de 3,5m , niciodată până în rocadă
exproprierile ar costa minim cât 2 poduri la Olt
mult , mult mai ieftin ar fi să facă o continuare suspendată
dar de , nu *văzu* asta până acu' nici munteanu , nici modoveanu , nici ardeleanu
de ce ar vedea olteanu ?

Sealand01

#4843
Cea mai mica problema e ca e cu o banda, duce la intersectia cu strada Bariera, unde trebuie sa cedezi si dupa duce la intersectia cu un bulevard.

Strada carpenului leaga nimic de nimic, daca o iei pe acolo dai intr-o bariera, unde primaria zice de 20 de ani ca face pasaj sau penun drum naspa serpui, dr muntenilor care te duce pe calea bucuresti dar oribil, mai bine o iei direct pe centura

razvan96

^^ DX inseamna banda de 3.5 m, nu 3.25. Iar autostrada e 3.75.