News:

API te vrea în echipa din București!

Main Menu

Drumul Expres DEx12 Craiova-Pitești

Started by Ionut, February 12, 2013, 07:35:36 AM

Previous topic - Next topic

3 Members and 21 Guests are viewing this topic.

ciprebbe

Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

DanielG

@ciprebe
eu deja am pierdut pariul pt dx 12
Cu toate ca nu am fost in viata mea pana la craiova, bals, etc
O sa deschida umb ceva. (500)

mirceaeliade

#4787
nu vreau sa fiu rautacios, dar filmarile alea la UMB nu prea arata de ~85%. sunt poduri mari care nici nu au pilonii gata.  si mai avem putin si intram in Q4 cu vremea care o sa fie


edit: nvm sunt obisnuit sa vad filmari UMB, si am presupus ca videoul de sus cu sectiuni lipsa e UMB

voicul

Poti sa spui la ce filmare faci referire si minutul. Eu nu stiu sa existe asa ceva.
Sper ca nu ai confundat lotul TS cu cel UMB.

Arata si lotul TS mai a lot pe care se munceste.

Archi

S-a dezmortit in sfarsit TS, ca de lucrat tare nu se pune problema. Vad ca au majoritatea elevatiilor inafara de pasajul peste centura Craiova ridicate deja, sa vedem in cat timp vin cu grinzile pe ele.

carutasul

Da, nu mai arată lăsat de izbeliște, cu un pic de efort poate reușesc și ei anul viitor spre final...

GIV

dar cum se face ca nu au putut sa intre pe loturile de la 2:04 si 2:27?

hefaistos

Eu ma pregatesc de un pariu cu bataie lunga. UMB termina T3 si T4 inainte ca TS sa termine T1. Sa vedem cum se termina cu pariul curent.
Pariu 500 lei: Pana la 31 decembrie 2024, se va deschide A7 intre Buzau Nord si Focsani Nord. data de initiere a pariului 2 octombrie 2023
Pariu suplimentar 200 lei: Se deschide traficul pe Lot 4 - Centura Focsani înainte de 15 iunie 2024.

Sealand01

T3 posibil, la T4 nu are cum, nu e chiar usor ca T3 si nu cred ca se apuca de el pana nu termina t2.
Totusi tirrena au inceput sa puna asfalt, eu zic ca pana in iarna viitoare termina, maximum primavara, ceea ce UMB nu poate cu t4

hefaistos

Asa a terminat și Pizzarotti în 7 ani pe A10. Estimarea mea este ca UMB poate sa termine T3 în 2022 și T4 în 2023, maxim primăvara lui 2024. Iar TS a făcut maxim o treime din lucrare.
Evident UMB poate prioritiza A0, și atunci T4 va rămâne mai la coada, și tirenienii pot deveni oameni seriosi :lol:
Cand expira pariul curent voi vorbi de acest pariu.
Pariu 500 lei: Pana la 31 decembrie 2024, se va deschide A7 intre Buzau Nord si Focsani Nord. data de initiere a pariului 2 octombrie 2023
Pariu suplimentar 200 lei: Se deschide traficul pe Lot 4 - Centura Focsani înainte de 15 iunie 2024.

archaeus

Ce-mi place de italienii astia....n-au ei structuri gata, n-au prea mult asfalt, dar ma nene ma au santuri!

daniel321

Drumul Expres Craiova Pitesti DX12 Tr1 Tirrena, Tr2 UMB, Tr3 UMB Craiova-Colonesti 04-08 09 2021


Păun

Foarte frumoasa filmarea. Multumim +1
La anul speram ca va fi o filmare completa T1-T4
Cred ca in primavara ii prinde din urma T3 pe italieni.

paulmare

Daniel excelenta filmare, ca de obicei - noroc ca ai scris in caption bar Tirrena Lot 1 si UMB Lot 2 - nu ne dadeam seama de diferentele intre loturi &^%&^%*&^% (desi parca s-a intors si Tirrena de la groapa, si a mai miscat cate ceva)

M-am uitat la podurile metalice, la Oltet mai au 3 respectiv 2 deschideri complete de ridicat pe sens, si mesteresc la doua deschideri simultan, si tot "ferul" fabricat la santierul naval e la lucrare doar sa fie ridicat si montat - nu cred ca asta e problema,
Pe Lotul 2 parca le lipsesc geogrilele sau nu au oamenii care sa le monteze, poate din cauza de A3 cine stie unde e mai "arzatoare" treaba
Pe lotul 3 dupa ce era decapat podetele facute etc misunau forezele si macaralele si cifele, acuma e cam pauza, cred ca tot din cauza de A3
si unde e fabrica de grinzi e un pasaj fara grinzile ridicate - acolo cred ca ii incurca ceva si probabil trebuie sa termine cu prefabricatele pentru T3 si sa mute sandramaua, ca sa se poata apuca de el 

Daca erau anul asta sau in ianuarie ceva alegeri, cred ca dadeau drumul la trafic fara garduri spatii de servicii rigole incomplete etc - asa e doar presiunea interna a UMB care mai impinge lucrurile
oricum foarte dibaci drumari si podari, UMB

alecu26

Greu de tot lotul 3 anul viitor. Sa fim seriosi. Anul trecut pe lotul 2 erau la 55..60%. Vor ajunge pe lotul 3 la valorile astea?
Drumurile noastre POATE;