News:

API te vrea în echipa din București!

Main Menu

Drumul Expres DEx12 Craiova-Pitești

Started by Ionut, February 12, 2013, 07:35:36 AM

Previous topic - Next topic

1 Member and 35 Guests are viewing this topic.

paulmare

R@du, Daniel multumi amandorura
chestia aia verde e brat de macara ? sau se apuca si UMB cu lansator ??

paullie

S-a vorbit pe pagina anterioara tizule si sa cam cazut de acord ca sunt piese de macara senilata.

alexV

E brat de macara. E si o senila acolo.
Poate ar fi terminat UMB anul asta, dar nu au toate componentele metalice ale podurilor nici la Olt, nici la Oltet, nici la subtraversarea CF. Se vede pe filmari.

E un zvon ca au inceput si cu stratul de uzura pe unde au front.

TibiV

In filmarea lui R@du la podul peste Olt, cred ca la 02.50 se vede cum fac hidroizolatia.

Nu stiu daca a mai fost filmata operatiunea asta la UMB....
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

RaduC

#4759
Un angajat de 36 de ani, care lucra pe tronsonul Slatina-Balş, din cadrul Drumului Expres, a murit după ce a căzut de la înălţime

https://gazetanoua.ro/index/art/t/un-angajat-de-36-de-ani-care-lucra-pe-tronsonul-slatina-bals-din-cadrul-drumului-expres-a-murit-dupa-ce-a-cazut-de-la-inaltime

LE: s-a mai postat dar s-a trecut peste fără niciun comentariu.
Este tragic ceea ce s-a întâmplat. Un om nu se mai întoarce acasă la cei ce-l iubesc. Respect UMB pt ritmul de lucru dar în ziua de azi nimeni n-ar trebui sa moară pe șantiere.

KnX

Da, așa este! Este trist că s-a întâmplat, însă dacă ai citit articolul, vei vedea că a căzut tocmai de la... 2 m!!
Așadar, este aproape exclus să fi murit din cauza înălțimii mari (nu e ca și cum ar fi căzut de pe una din pilele de 40-50 m), ci foarte probabil, modul în care a căzut a dus la deces.
Accidente, se mai întâmplă, din păcate!

zuma80

Pentru A6!

ciprebbe

Eu nu :). AMR 67 zile de munca pana la Craciun. Se lucreaza foarte bine si sustinut dar volumul de lucrari ramase e inca mare.
Vine si filmarea.
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

ciprebbe

Drumul Expres Craiova Pitesti DX12 Tronson 2 Lot1 Bals - Piatra Olt



Multumesc @MND
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

ciprebbe

Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

alecu26

Eu zic ca sunt sanse bune sa se deschida. Minim 50%.

PS: are cineva o comparative cu ce a fost la Bacau, tot pe vremea asta, anul trecut?
Drumurile noastre POATE;

miahi

#4766
^Daca e cum zice @AlexV ca au probleme de aprovizionare cu otel la poduri si nu reusesc sa termine, atunci anul acesta pot da in trafic doar 2 segmente :

1) - intre Bals si Ganeasa (cel de langa Padurea Saru)
2) - intre nod Slatina Est ( Pirelli ) si capat Tronson 2

In rest avem asa :

- Centura Bals - problema cu podul peste Oltet .
- Centura Slatina - problema CF Piatra Olt problema cu podul pest Olt.

Speram ca problemele se rezolva si poate reusesc cumva sa termine unul dintre cele 2 segmente Bals sau Slatina, dar cum zice si Ciprian pare foarte mult de munca de terminat in 60 de zile .

P.S. Oricum de apreciat "aglomeratia" din spatiul aerian al santierului din ultimele zile . Multumim!

zuma80

#4767
Ce avem noi aici???







Powered by API/PUM imgur uploader

Este chiar tablierul metalic...

PS preluare de pe filmarea lui @Raducu
Pentru A6!

hefaistos

In ianuarie am pariat pe dat in circulatie pana la 31 decembrie. Atunci credeam ca sansele sunt 60-40%. Acum, ca am vazut filmarea CNAIR pe tot Tronsonul mizez 90% pentru dat in circulatie.
Cei 10% reprezinta riscul de vreme rea (foarte rea).
Podul peste Olt: in doar o luna s-a suprabetonat toata partea cu grinzi de beton. Mai raman de ridicat grinzile de metal din sectiunea centrala, iar faptul ca macaraua este deja acolo ne indica probabilitatea ca in maxim o luna si un pic (pana in 15 octombrie) tot podul va fi suprabetonat.
Restul de structuri: majoritatea structurilor mici sunt aproape gata (suprabetonate si cu rampele umplute cu balast). La celelalte or sa dea navala dupa ce termina podul principal de la Olt. Probleme mai sunt la podul cu grinzi metalice de la Oltet si la supra traversarea de CF. Dar mai sunt 3 luni si jumatate pana la Craciun.
Lotul este lung (de doua ori mai lung decat cel de la centura Bacau Est). Dar deja are "negru" pe mai mult de 70%. Si tot asa, mai sunt 3 luni si jumatate.
La Bacau la 15 octombrie pe mai mult de jumatate nu era asfalt deloc, podul metalic de la Rusi nu avea toate grinzile ridicate (sau debia le ridicasera pe ultimele) si podul cel lung parea departe de a fi gata. La 2 decembrie s-a deshis.
Pariu 500 lei: Pana la 31 decembrie 2024, se va deschide A7 intre Buzau Nord si Focsani Nord. data de initiere a pariului 2 octombrie 2023
Pariu suplimentar 200 lei: Se deschide traficul pe Lot 4 - Centura Focsani înainte de 15 iunie 2024.

alecu26

Se pare ca se naste o bursa a pariurilor. Cine contabilizeaza?
Drumurile noastre POATE;