News:

API te vrea în echipa din București!

Main Menu

Drumul Expres DEx12 Craiova-Pitești

Started by Ionut, February 12, 2013, 07:35:36 AM

Previous topic - Next topic

5 Members and 19 Guests are viewing this topic.

paulmare

Daniel 321 multumim
asta e bottleneckul, din cauza incintelor alea cu pereti mulati in care fac pilotii podului CF cu fundatie directa - inauntru pot lucra o mana de oameni, o sa cofreze asa inghesuit, o sa toarne, apoi o sa sape pana la cota drumului, vor demola incintele, apoi va trebui tablierul CF montat, calea ferata noua, demolata calea ferata veche, abia apoi poate lucra UMB la drum 
Si ei abia au  radierul

hefaistos

^E un punct critic (langa celelelate) dar una din elevatii e armata sau in curs de armare si celalta e chiar mai avansata, pare partial cofrata. Cine lucreaza acolo? Ca daca ar fi UMB as miza pe 15 octombrie mutarea traficului CF si restul de lucrari in 2-3 saptamani. Dar daca lucrarea e subcontractata (UMB nu se ocupa de lucrari CF), fiecare cu obiceiurile si potentialul lui. 
Pariu 500 lei: Pana la 31 decembrie 2024, se va deschide A7 intre Buzau Nord si Focsani Nord. data de initiere a pariului 2 octombrie 2023
Pariu suplimentar 200 lei: Se deschide traficul pe Lot 4 - Centura Focsani înainte de 15 iunie 2024.

daniel321

Nu va mai faceti ideii cad muta circulatia cf pe noul pod... tablierul este comandat si nu a ajuns!

hefaistos

Pai de tablier e nevoie deabia spre 1 octombrie, sau poate chiar dupa.
Oricum anul se termina la 31 decembrie, deci ceva rezerva de timp este.
;)
Pariu 500 lei: Pana la 31 decembrie 2024, se va deschide A7 intre Buzau Nord si Focsani Nord. data de initiere a pariului 2 octombrie 2023
Pariu suplimentar 200 lei: Se deschide traficul pe Lot 4 - Centura Focsani înainte de 15 iunie 2024.

zuma80

...si daca ne gandim mai bine, avand in vedere ca filmarea a fost facuta acum 5 zile (4 zile de munca), cred ca culeea nord a fost finalizata (armare/betonare), iar cea sud sigur a primit si ceva turnari de beton, iar daca traficul a fost deschis pe pasajul DN 64, inseamna ca au continuat cu sapaturile la terasament de se circula pe sub acest pasaj.
P.S. Cred ca UMB sta mai bine pe acest lot 2 (40km) decat statea anul trecut la aceeasi vreme pe A7 Bacau.
Pentru A6!

TibiV

daniel321,

hefaistos a atins un subiect interesant: relocarea CF o face UMB sau un subcontractant?....
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

Cetatean

Poate si-au luat AFER si pot executa lucrari. Din pacate cand lucrezi orice la calea ferata,tre' sa ai autorizatie de la AFER.
Partea de suprastructura sigur e subcontractata la cei specializati.
Oricum e interesant,poate in viitor vor participa la lucrari de CF.
Cat despre pod,nu stiu ce forma are,dar daca e cu cuva de balast, la cum se misca ei,in 30-50 de zile de cand il au in santier,o sa mute traficul.

dorel_cu_lopata

#4732
Reevaluarea ofertei chinezesti pentru Craiova-Pitesti lotul 4 si autorii.


























Alta comisie alt rezultat pentru acelasi ofertant chinez.

vancouver

Nici o firma romaneasca nu are nici cea mai mica sansa sa castige vreo licitatie de lucrari in China. Asa ca nu vad cu ce ocazie ar trebui sa aibe firmele din China vreo sansa in Romania. Desi apar democratia, corectitudinea, legile etc, aici nu exista nici o corectitudine. Nu exista nici un motiv sa ne comportam corect fata de vreo companie chineza.

Asadar bravo celor din comisie.
Prioritatea zero: A1 Sibiu - Pitești. Prioritate zero virgulă zero: A0 centura București. Importante: A7 Ploiești - Bacău - Pașcani - Suceava; A13 Sibiu - Brașov - Onești - Adjud; A3 Cluj - Oradea; A3 Ploiești - Brașov; A12 Pitești - Craiova; A8 Pașcani - Iași; A4 Constanța - Vama Veche. Toate NUMAI SI NUMAI cu fonduri europene. Un NU categoric oricărei forme de taxare la km pe autostrăzi.

daniel321

Drumul Expres Craiova Pitesti DX12 Tronson 2 UMB Lot2 Nod Rutier Si Relocare DJ546 Pirelli 04092021


Bogdan_Cluj

#4735
Quote from: adyneamtu on September 02, 2021, 07:54:56 PM
Drumul Judetean DJ546 in zona nodului rutier Pirelli - Slatina, pasaj peste DX12.
Din filmare asfaltul arata excelent, semnalizarea deasemenea.  :cheers:


Da, "doar putin mai bine" decat legatura A10 Alba Sud, cea de la vechea Groapa de Gunoi :)

voicul

Foarte interesanta legatura propusa pentru hala care se vede de la 5.30 in stanga.
Sunt curios cum poate sa faca un camion 360 de grade si sa se incadreze pe o singura banda.

adyneamtu

Va fi facut acces din giratoriu. Pe plan cadastral asa apare.
Dar e ciudat ca au instalat parapeti metalici in giratoriu pe zona unde ar trebui sa fie accesul.


pasadia

#4738
^^^ cand nu ai timp sa citesti postarea dar ii feliciti pe cei din comisia care a acceptat oferta companiei chinezesti crezand ca de fapt i-ar fi descalificat. E nasol de democratie daca astia ii sunt aparatorii.

hefaistos

1. Pana la urma Chinezii n-au mai contestat nu?
2. E o decizie pe care eu n-as fi luat-o. Practic comisia a spus ca nu contesta pretentiile chineziilor pentru ca...nu are rost deoarece oricum a castigat altcineva. Aceasta non contestare poate fi intoarsa de avocati in celalalt caz: Pitesti Sibiu Lot4. Da stiu ca au trecut express in textul lor ca acest non-contest nu poate fi utilizat de chinezi in alte spete, dar de-aia e un avocat, sa sustina inconsecventa CNAIR ca motiv de actiune in justitie.
Pariu 500 lei: Pana la 31 decembrie 2024, se va deschide A7 intre Buzau Nord si Focsani Nord. data de initiere a pariului 2 octombrie 2023
Pariu suplimentar 200 lei: Se deschide traficul pe Lot 4 - Centura Focsani înainte de 15 iunie 2024.