News:

API te vrea în echipa din București!

Main Menu

Drumul Expres DEx12 Craiova-Pitești

Started by Ionut, February 12, 2013, 07:35:36 AM

Previous topic - Next topic

4 Members and 25 Guests are viewing this topic.

Cetatean

Solutia? Pai au redus cat de mult au putut subcontractorii. Asta inseamna ca nu se mai duc bani la directori,sefi, personal tesa. Plus profitul firmei,care executa.
Oamenii de la firmele subcontractoare romanesti isi iau banii mai greu,pentu ca firmele care i au angajat,desi au termene solide de plata,de multe ori sunt intarziate la plata...pentru ca diverse.
In cazul Umb,banii astia se pot duce la oamenii lui. Pe langa ca are capital, deci nu sta de la factura la factura, ca altii.
Le a asigurat oamenilor masa,transport,cazare, o siguranta locului de munca si a banilor (plateste in fiecare luna,la timp)

Nu mai vorbesc de firmele straine venite doar cu personal tesa pe mii de coco care uita sa plateasca subcontractorii si atunci e normal sa vedem lipsa de oameni pe unele santiere.

snackhunter

@NGC a ajuns postalionul? Avem vesti?  :D

paulmare

^alex cred ca au si ei subcontractori, platiti la lucrare, si pentru chestii super specializate gen Zublin, Mithras etc - ci si echipe la armat cofrat etc - sunt sub 1200 de angajati pe tehnostrade, spedition a avut doar 44

La liniile de prefabricate spunea cineva ca sunt vreo 300
La A3 - a pus Cutter niste cifre - 480 de muncitori, si cred ca nu socoteste aici soferii de basculanta si cife si mecanicii de utilaj de pe excavatoare gredere si ce au mai dus acolo, ca inmultesti cu 2 numarul de utilaje si nu mai ramane nici un muncitor, si sunt o gramada de oameni la rigole si geogrile in filmari
Aici in filmare daca sunt peste 130 de oameni doar la armat si betonat placa la viaductul de la balta -

Adiarc daca erau doar 6-7 oameni, ca la aktor la pasajul peste CF Constanta la A3, sau la Pizza inainte de mobilizarea de la sfarsitului anului, sau ca la Mogosoaia la Strabag pana acum o luna jumate cand erau hotarati sa termine fix in 2 ani cu 6 oameni un pasaj necajit cu 4 deschideri - nu ziceam nimic ca eram in depresie cum naiba de iau astia lucrari asa mari pentru care trebuie sa ai oameni si utilaje si motorina la utilajele care le-ai mobilizat :) aici se vede ca sunt bine mobilizati si lucreaza si se vede progres de la filmare la filmare

GIV


Cetatean

Da,exact asta spun. Au subcontractori doar la lucrari pentru care nu au utilaje,pentru ca probabil nu se merita sa investeasca in ele.
Incercam sa subliniez faptul ca ei si au pastrat oamenii in timp. Au si facut angajari. E important sa aibe continuitate,sa le dea la plaiesi de lucru.
Cred ca de aceea au investit si intr-o fabrica de grinzi.

mike_us

Au cam trecut cele 12 zile de care se vorbea pe forum. Cam cit mai trebuie sa așteptam ca sa știm daca chinezii au contestat iar sau se semnează cu UMB pe lotul 4?

tom_sawyer

Pot trimite contestația prin poștă, iar plicul să ajungă peste câteva zile față de ultima zi de contestații. Contează data depunerii plicului. Deci încă câteva zile de așteptare.

daniel321

Drumul Expres Craiova Pitesti DX12 Tronson2 Lot2 UMB Sub Traversare Dn64 Ganeasa Nod DC13 10082021


ddfab

^ nefiind din domeniu, am si eu rugamintea , catre cineva care cunoaste, sa ne lamureasca cu etapele de executie ce vor urma la subtraversarea CF, filmata mai sus. vad ca lucrari deocamdata sunt doar pe lateralul CF, acele radiere din fundul gropilor. cum vor strapunge pe sub ea? multumiri anticipate!!!

adyneamtu

Nu vor strapunge calea ferata existenta. Acolo se fundeaza direct, monteaza podul metalic si se muta calea ferata pe noul pod.
Se vede pentru cateva secunde, in stanga/dreapta fundatiilor, ca au inceput sa lucreze si la noul terasament al caii ferate.

ddfab

^ no asa mai venim de acasa! se tot vorbea de subtraversare si-mi dadea tot cu virgula din ceea ce vedeam in imagini.
multumesc colegu".

cri123

Dar coloanele forate care se văd acum, vor fi demolate? Și va apărea câte o coloană la Milcovul fiecărei gropi de acum?

Impresia e că nu este destul loc între cele două gropi, dar daca luam distanța de la mijlocul lor, e destul de larg locul.

Interesant de urmărit...

punktnet

VIZITĂ PE ȘANTIER: TRONSONUL BALȘ-SLATINA, GATA PÂNĂ LA FINAL DE AN

Am fost pe șantierul drumului expres Craiova-Pitești, ca să mă asigur că cel mai avansat tronson al proiectului, cel dintre Balș și Slatina, decurge conform graficului.

Pe sectorul de 40 de km, ajuns la stadiul fizic de 87%, constructorul român muncește cu 1.700 de oameni în fiecare colț al șantierului:

se lucrează la podul peste Olt de la Slatina cu o lungime de 1,7 km, unde peste 200 de muncitori armează și betonează placa podului, montează grinda parapet și execută hidroizolația;
se montează tablierul metalic al podului peste Olteț de la Balș;
se asfaltează la foc automat (2-3 mii de tone zilnic), fiind așternute primele 2 straturi pe circa 30 de km din tronson;
se avansează consistent la sistemul de scurgere a apelor (2-3 km de șanțuri betonate zilnic), la spațiile de servicii, dar și la cele 4 noduri rutiere de la Balș, Piatra Olt și Slatina;
se apropie de finalizarea lucrărilor de săpătură și umplutură.

Mobilizarea rămâne excelentă aici, așa că promisiunea constructorului că va termina lucrarea anul acesta rămâne în picioare și, astfel vor dispărea ambuteiajele din zona Balș-Slatina.

#RevoluțiaBuneiGuvernări

Sursa : Horațiu Cosma pe FB.

P.S : S-a dat de gol in comentarii că urmează o surpriză legată de TR4
https://www.facebook.com/100001038370373/posts/4553278198050081/
Just kidding.

archaeus

@cri123 aceeasi intrebare voiam sa o pun si eu :)
Arata oricum grandioase lucrarile de la nivelul solului fata de ce se vede din drona/elicopter

NGC

T4

Sa stricam surpriza lui Horatiu. :D :p

Se va semna cu UMB.