Drumul Expres DEx12 Craiova-Pitești

Started by Ionut, February 12, 2013, 07:35:36 AM

Previous topic - Next topic

2 Members and 13 Guests are viewing this topic.

survola

Oare cum vor consolida dealul acela spre baltă? Că nu cred că îl lasă așa, natural.

paulmare

^ foreza care e acuma sus pe deal, aia a lucrat, fundatii indirecte pentru zidurile de sprijin, asa ochiometric eu zic ca o sa fie exact solutia de pe ld4 de la capat, gabioane si zid de beton armat

alecu26

Inca nu e oare echipa de fierari in fata la camera de time lapse?
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

hefaistos

Sunt putin ingrijorat/bulversat de ce (nu) se vede aici. Este vorba de intersectia Slatina Est si de momentul fatidic 3 iulie 2021. 





Powered by API/PUM imgur uploader

Nu pare a se face nimic pentru realizarea pasajului peste DX. Se va face un acces temporar? Se va mobiliza UMB pe ultima suta de metri si va finaliza/realiza pasajul in doar 2 luni?
Pariu 500 lei: Pana la 31 decembrie 2024, se va deschide A7 intre Buzau Nord si Focsani Nord. data de initiere a pariului 2 octombrie 2023
Pariu 200 euro, daca pana la 31 decembrie 2029 nu se deschide sectiunea cu tuneluri de pe A1 de la Holdea.

Tony7Y

Acolo o sa fie nod rutier din cate stiu.
De ce ai avea nevoie de pasaj ca sa dai drumul la tronsonul 2?

hefaistos

Pentru ca altfel faci o solutie temporara, dupa care construiesti pasajul sub trafic.
Sau procedezi la executarea bretelelor de acces si dirijezi traficul prin ele. Doar ca la ce trafic e pe ruta Pitesti-Craiova, aceasta solutie "contra naturii" ar duce la ambuteiaje-monstru.
Eu as construi intai pasajul pe amplasamentul eliberat, dupa cum se vede (au facut deviatie), apoi as construi bretelele si giratoriile si as conecta DN-ul cu DX-ul.
Ma rog mai sunt si alte variante, una fiind de management al traficului pe bretelele definitive si pe deviatie in acelasi timp, pe durata construirii pasajului. Asta elimina conflictele de trafic. Dar eu tot as face intai pasajul, pentru ca ai mai multa libertate de actiune decat cu bretelele deschise.       
Pariu 500 lei: Pana la 31 decembrie 2024, se va deschide A7 intre Buzau Nord si Focsani Nord. data de initiere a pariului 2 octombrie 2023
Pariu 200 euro, daca pana la 31 decembrie 2029 nu se deschide sectiunea cu tuneluri de pe A1 de la Holdea.

GIV

oare pentru ca nu au primit ordin de incepere a lucrarilor pt lotul 3?

Tavi

Sunt mai multe variante. Logic este să fie aleasă cea mai ieftină. Are cineva planșele nodului? Nu Search 2007 ce avem pe forum. Ceva actual ... Dacă este și mi-a scăpat mea culpa și vă rog postați link. Mulțumesc anticipat!

daniel321

@hefaistos este vorba de aceata filmare la minutul 0:10 - 0:35 se vede clar ca sa facut o relocare ptr constructia pasajului, forezele au trecut si pe aici si s-au terminat treaba, trebuie sa treaca o perioada pana betonul ajunge la maturitate... curand o sa apara si pasajul fara de care nu se poate face nodul rutier


mike_us

Daca nu sunt contestații pina pe 10 august se poate merge mai departe si semna contractul pe lotul 4? Parca 10 zile era perioada de contestații.

daniel321

Drumul Expres Craiova Pitesti DX12 Tronson2 Lot1 UMB Pod DJ643, Oltet, DC155 Barza, Pod CF 03082021


Sealand01

Mie tot aici mi se pare cel mai vulnerabil punct din tot lotul, la olt mi se pare ca sunt cam cu o luna in fata.
Muuultumim pt filmare, pe tr 1 ai ceva pregatit? Se aude in presa locala ca au calcat acceleratia putin

Vlad94

@hefaistos, se va circula pe drumul temporar pana fac pasajul.

daniel321

Am filmat azi in jur de 12:00 tr1 si sunt niscaiva  surprize

florin74

Lucreaza TS ?  Asta da surpriza.... :lol: