News:

API te vrea în echipa din București!

Main Menu

Drumul Expres DEx12 Craiova-Pitești

Started by Ionut, February 12, 2013, 07:35:36 AM

Previous topic - Next topic

4 Members and 23 Guests are viewing this topic.

alexV

Solutia cu zid fundat pe piloti chiar langa o culee am vazut-o la UMB pe Glau Nadaselu, aici.
Nu tin minte daca era zid de beton ori din gabioane, dar ideea e ca au mai implementat solutia asta.

Cand grinzile simplu rezemate sunt asezate sub un unghi, cum e la UMB in capatul viaductului lung, ce forte sunt pe reazeme ? De la ce unghi se poate vorbi de deplasari/alunecari ale grinzilor din cauza vibratiilor. E o curiozitate doar.

paulmare

#4396
si pe LD4 la Lilieci



Powered by API/PUM imgur uploader

aici insa au loc - cred si eu ca o sa faca gabioane, o sa arate foarte bine,
si mai au pe crapi gabioane in cateva locuri, foarte dibaci sunt si la asa ceva
si au si multi oameni pe santier, laborios sa asezi piatra cu mana in cutiile alea

daniel321

#4397
Drumul Expres Craiova Pitesti DX12 Tronson2 Lot1 UMB Parcare si Pod Saru 28072021
https://www.facebook.com/MNDroneShooting/posts/158806496350329



GAC

Inceperea suprabetonarii viaductelor mari este un semn bun, dar ramane de vazut cand se vor apuca la 'cel mare de la Olt.
Stie cineva daca au terminat de turnat toate grinzile pentru Lotul 3? Pentru a termina cu viaductele o sa fie nevoie de toti fierar-betonistii disponibili.
In ceea ce priveste ipoteticul nod de la Colonesti, problema se pune mai degraba de un nod temporar pentru a nu lasa jumatate din lotul 3 muzeu. Avand in vedere ca DN-ul va supratraversa DX pe un pasaj, va fi nevoie de o deviere temporara a DN, similar cu situatia de la Slatina. Astfel, intre devierea temporara si DX se poate amenaja o frumusete de giratoriu temporar, fara mare cheltuiala suplimentara. Ar fi pacat ca jumatate de Lot 3 sa stea nefolosit mai bine de un an. Banuiala  ea este ca UMB nu va face minuni la Lotul 4 ca sa recupereze timpul irosit de instante, mai ales ca vor avea 3 santiere grele concomitent (A0, A3 si Braila-Galati), la care se vor adauga si cele de pe A7, cat de curand; nu ma astept sa termine proiectarea in 3 luni la lotul 4, chit ca in linii mari e gata de acum 1 an. Asadar, decalajul intre Lotul 3 si 4 va fi cu siguranta mult mai mare ca intre lotul 2 si 3.

paulmare

Au inceput pe 22 sa armeze placa la podul peste Olt, vezi ultima filmare a lui Daniel321, a prins oamenii care incepeau sa lucreze, si macaralele care in doua locuri ridicau fer
Dupa ce termina grinzile si prefabricatele pentru lotul 3 fabrica pleaca pe A3 la Zimbor, cu toti oamenii (a scris cineva ca sunt 300 in total in 3 schimburi) care deservesc liniile
La Olt grinzile metalice de deasupra apei, si apoi dalele care trebuie ridicate individual si prinse conectoarele lor cu sudura, cred ca o sa stea asa pana termina aceleasi lucruri la podul peste Oltet si vin sudorii cu esafodajele la Olt

Oricum foarte bine lucreaza UMB, la fiecare filmare a baietilor din zona se vede progres

daniel321

Drumul Expres Craiova Pitesti DX12 Tronson2 Lot1 UMB DJ644 Bals Branet 24072021


mike_us

@paulmare Știi cite grinzi mai sunt pentru lotul 3? Le termina pina la sfârșitul lui septembrie? Mulțumesc.

daniel321

Drumul Expres Craiova Pitesti DX12 Tronson2 Lot1 UMB Relocare DC13 Piatra Olt 24072021


GIV

Salutare,
Chiar daca la umb vedem un model mai performant de organizare(planificarea activitatilor) , mobilizare (prin numar ridicat de angajati si utilaje), ceea ce le-a permis executarea lucrarilor in termeni contractuali, avand sanse mari sa vedem deschideri ale circulatiei la final de an, stau si ma intreb totusi de ce nu au planificat / prioritizat deschiderea celor 2 centuri , bals si slatina., faza 1 centura bals, faza 2 centura slatina si faza 3 restul.

Bogdan_Cluj

Daniel, multumim de filmari, exceptionale.

Am o nedimerire, poate explica cineva...
Oare care este logica mutarii pamantului? Banuies ca exista o logica, oare iau "pamant bun" pentru terasamente, si aduc (dar de unde?) pamant "rau" si pun inapoi in acele gropi imense?


Mersi anticipat.

archaeus

Din debleele pe care le sapa cred......

paulmare

^ cautati acordul de mediu, cerinta e ca la final sa poata fi redat terenul de la groapa de imprumut in folosita agricola sau ce utilizare a avut, fie sapa cu unghi minim de taluz 5:1 de exemplu, sau umplu groapa de imprumut cu pamant care nu l-au putut folosi la umpluturi (ce face umb aici) si deasupra pun un strat de pamant vegetal

Tony7Y

Cătălin Drulă FB:

CÂȘTIGĂTORI ANUNȚAȚI PENTRU: DRUM EXPRES CRAIOVA - PITEȘTI (SECTOR COLONEȘTI - PITEȘTI) + AUTOSTRADA BRAȘOV - FĂGĂRAȘ

Ziua de vineri aduce 2 vești bune pentru infrastructura rutieră: s-au anunțat câștigătorii pentru construcția lotului 4 al DX Craiova-Pitești și pentru proiectarea segmentului Brașov-Făgăraș al A3.

✔️ Pe tronsonul lung de 31,8 km dintre Colonești și Pitești, vorbim despre un antreprenor român serios, care lucrează foarte bine și pe loturile 2 și 3 ale aceluiași proiect și care a fost desemnat câștigător deja de 2 ori pe acest sector. Să sperăm că a treia oară-i cu noroc și că licitația nu va mai fi contestată din nou.

Din momentul semnării contractului, constructorul va avea la dispoziție 12 luni pentru proiectare și 24 pentru execuție, însă, așa cum ne-a obișnuit până acum, există mari șanse ca finalizarea lucrărilor să aibă loc mai repede de termenul contractual - mai ales că pe lotul 4 pot fi mobilizate resursele deja antamate de constructor pe loturile 2 și 3. Acestea vor fi gata anul acesta, respectiv în 2022 (împreună cu lotul 1).

✔️ În privința Brașov-Făgăraș, firma câștigătoare, de asemenea din România, va trebui să proiecteze la cheie totul - adică să completeze studiul de fezabilitate și să elaboreze proiectul tehnic - astfel încât cei 48 de km ai autostrăzii să fie scoși la licitație în viitor doar pentru execuție, iar lucrările să se desfășoare fără blocaje în teren și surprize neplăcute. Această autostradă a fost ținută 10 ani "la sertar". Împreună cu echipa mea am pus-o din nou pe roate.

#RevoluțiaBuneiGuvernări

mike_us

Sper sa vedem o dată semnat si lotul 4. Deja s-a pierdut destul de mult timp.

Păun

eu unul o vad ca pe o foarte buna strategie. Anul asta sau inceput anul 2022 e gata tronsonul 2, dupa se muta full pe tronson 3 si il termina la final de 2022 inceput 2023 si dupa se muta pe tronson 4 cu finalizare sfarsit 2023-inceput 2024.