News:

API te vrea în echipa din București!

Main Menu

Drumul Expres DEx12 Craiova-Pitești

Started by Ionut, February 12, 2013, 07:35:36 AM

Previous topic - Next topic

3 Members and 30 Guests are viewing this topic.

dr4qul4

oare UMB a prelungit valabilitatea ofertei/scrisorii de garantie?
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

cosss

Eu zic sa nu le mai ducem grija constructorilor pentru ca se descurca.
In plus, au castigat doua loturi pe A0...poate muta fabrica acolo si transporta grinzile pe A1 pana la Pitesti. Simplu.

hefaistos

Transportul agabaritic nu e gratis. Și nu e vorba de 2-3 grinzi. Evident ca UMB se descurca. Dar voian sa contrazic ideea ca întârzierile ar fi în favoarea UMB. Poate ca o perioada au fost dar acum încep sa încurce.
Pariu 500 lei: Pana la 31 decembrie 2024, se va deschide A7 intre Buzau Nord si Focsani Nord. data de initiere a pariului 2 octombrie 2023
Pariu suplimentar 200 lei: Se deschide traficul pe Lot 4 - Centura Focsani înainte de 15 iunie 2024.

ciprebbe

V-am tot zis dar voi ori nu cititi ori ignorati mesajele.
Fabrica se muta la Zimbor pt A3. Consturile de relocare sunt infime raportate la valoarea proiectelor. Resursa umana incepe sa fie o problema la UMB. Se angajeaza mult personal in continuare.
Ieri am fost la viaduct (first time acolo) lucrarea e imensa si eu personal am dubii ca vor finaliza anul acesta lotul. Le tin pumnii dar va fi greu.
Erau peste 1200 oameni pe lot, mai vin 500 de la Bacau, mai angajeaza din iulie inca 200 dar volumele sunt mari.
Am avut "norocul" sa prind 37 grade in santier, umiditate extrema aproape de Olt, tot respectul pentru oamenii aia din teren sau cei catarati pe piloni.
Aceeasi curatenie in santier pe care nu o mai gasesti pe nici un alt santier, forfota mare, nimeni nu sta, utilaje noi...impresionant.
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

ciprebbe

Doar nu credeati ca am mers degeaba jumatate de tara :)



Asteptam armata portocalie sa inceapa armarea. Va iesi un timelaps spectaculos.
Multumesc si celor de la Digi Infrastructura pentru ajutor si sprijin.
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

vladioan_bv


mike_us

@ciprebbe Știi cumva si citi oameni au pe lotul 3? Mulțumesc.

ciprebbe

^^Da, la Bacau desi nu se vedea in filmari au mai multi oameni ca la Nadaselu.
^ Nu stiu cati sunt pe lot 3 dar e clar ca pentru urmatoarele 6 luni se vor concentra pentru a finaliza lot2.
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

alexV

La câte camere Timelapse sunt, imi pare ca donatiile din partea communitatii au fost  de real ajutor.
E îmbucurător sa vezi ca se mai trimite câte un leu, nu doar câte un comentariu :)

Dominik

You're in Steelers Country

daniel321

Drumul Expres Craiova Pitesti DX12 Tronson 2 Lot1 UMB Bals, Piatra Olt 27062021


KnX

@ciprebbe, mulțumim pentru informații. Într-adevăr, așa cum zici, parcă nu-ți vine să crezi că pe șantierul de la Bacău mai rămăseseră 500 oameni. Oare câți oameni au cei de la Tirrena pe Tronsonul 1?
Dacă cei 500 se mai adaugă celor 1200 pe Tronsonul 2, cred că vor dovedi, deși încă mai este tare mult de muncă.

@daniel321, mulțumim pentru actualizarea video a stadiului lucrărilor de pe porțiunea dintre Balș - Piatra Olt. Se văd progrese, deși cu siguranță ploile i-au cam ținut pe loc la terasamente.
Cu podul peste Olt și balta Milcov sunt ceva noutăți? Ultima filmare este din 18 iunie.

@Dominik, mulțumim și pentru veștile pe care le-ai adus de pe șantierul celor de la Tirrena. Se pare că a început să se dezghețe și la ei situația și au început să mai găsească oameni. Că tot se plângeau că nu găsesc meseriași. Sperăm să vedem un progres mai bun și la ei.

paulmare

^ La Nadaselu au doar doua schimburi de lucru pentru fiecare utilaj din filmari - soferi, excavatoristi etc - e intr-adevar impresionant cate utilaje au mobilizat, dar inmultiti numarul lor cu 2, plus topografii de santier, plus inginerii si maistrii de santier si ceva personal pentru logistica de santier gen paza, gestionarii de motorina, materiale etc, ceva bucatari, si aia sunt

Cand o sa inceapa sa lucreze fierarii si dulgherii - or sa inceapa sa fie in numar mare si la Nadaselu
La Bacau erau la stadiul de bibileli de finalizare - mari "consumatoare" de mana de lucru
Foarte logice cifrele lui Ciprebbe

RaduG

#4258
FB CNAIR

QuoteImagini de astăzi, 28.06.2021, de pe Tronsonul 2, Loturile 1 și 2, ale Drumului Expres #CraiovaPitești. În această perioadă Anteprenorul desfășoară activități de așternere #covorasfaltic, #lucrări de terasamente, lucrări specifice la poduri, pasaje și podețe.

Video: https://fb.watch/6pIR0VIURc/

KnX

Mamăăă!! Când vezi filmulețul făcut de cei de la CNAIR pe Tronsonul 2 al DX12, în plin proces de construcție, parcă-ți vine să zbori!
Tot șantierul ăla este un imens furnicar de oameni, mașinării și utilaje!!
Cum zicea și @ciprebbe alaltăieri, nu se stă deloc.
La podul peste Olt, mai au de terminat coroanele la două pile și tot așa la penultimele pile la viaductul de la Balta Milcov.
11 deschideri au deja puse predalele la același viaduct, și 5 deschideri își așteaptă grinzile! Mai sunt desigur, cele de la Podul peste Olt.
Mai peste tot se lucrează intens la armarea și suprabetonarea celorlalte poduri sau podețe.
Acum că vremea e frumoasă (deși nu e ușor de lucrat pe caniculă!!) vedem că se lucrează la terasamente, asfaltări și parapeți.
Basculele curg pe la deblee, sau așteaptă cuminți să le vină rândul la... excavatoare.
Am numărat vreo 17 bascule cu asfalt.
Parcă este o totală frenezie!
O imensă "armada" în luptă cu.. kilometrii de drum rapid!
Cine și cum coordonează această mașinărie infernală?!?