News:

API te vrea în echipa din București!

Main Menu

Drumul Expres DEx12 Craiova-Pitești

Started by Ionut, February 12, 2013, 07:35:36 AM

Previous topic - Next topic

5 Members and 27 Guests are viewing this topic.

raulbogdan23

Update cu capturi din filmarile din 30.05, 04.06

Quote from: raulbogdan23 on May 16, 2021, 08:46:58 PM
Timelapse pe directia Bals -> Slatina





Toate capturile sunt din filmarile lui @daniel321
Powered by API/PUM imgur uploader

raulbogdan23

#4156
Update cu capturi din filmarile din 30.05, 04.06

Quote from: raulbogdan23 on May 16, 2021, 08:48:13 PM
Timelapse si din sens invers pe directia Slatina - Bals



Toate capturile sunt din filmarile lui @daniel321
Powered by API/PUM imgur uploader

raulbogdan23

^

Daca considerati ca e mai util sa fac un album pe Google Photos cu capturile din filmari sau sa fac mai degraba un colaj cu toate capturile sa imi dati de stire.

daniel321

Drumul Expres Craiova Pitesti DX12 Troson1 Tirrena Cercetare Arheologica DN65F Robanesti 04062021


daniel321

Drumul Expres Craiova Pitesti DX12 Troson1 Tirrena Ghercesti Cercetare Arheologica 10062021


1948

Cererile de abținere/recuzare au fost respinse:

10.06.2021
Ora estimata: 12:00
Complet: 9-Camera Consiliu Completul 2 Recurs AP
Tip solutie: Încheiere
Solutia pe scurt: Respinge cererea de abţinere. Respinge cererea de recuzare, ca rămasă fără obiect. Fără cale de atac. Pronunţată azi, 10 iunie 2021, prin punerea solu?iei la dispoziţia părţilor prin intermediul grefei instanţei.
Document: Încheiere de şedinţă    10.06.2021
http://portal.just.ro/2/SitePages/Dosar.aspx?id_dosar=200000000396546&id_inst=2

Urmatorul termen la CAB e pe 17.06.

TibiV

Daniel, multumim...

Am "cam pus-o" cu arheologia....

Mi-e si mila de arheologi... Sapa la cazma si lopata, "fineturile" cu spaclul si pensula...
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

cJohn

Despre ce este vorba in aceasta descoperire arheologica?

mike_us

@1948 17 iunie e termenul final sau o sa se mai prelungească decizia pentru lotul 4?

voicul

VIDEO. Lucrări anevoioase pe tronsonul 1 al Drumului Expres Craiova-Pitești. Vinovații: muncitorii plecați în străinătate și pandemia

Lucrări anevoioase pe Drumul Expres dintre Pitești și Craiova. Asociaţia Pro Infrastructură susţine că lucrările pe tronsonul 1, între Craiova şi Balş, se desfăşoară mult prea lent, iar în ritmul acesta nu vor putea fi finalizate în 2023, atunci când a anunțat constructorul.

https://www.digi24.ro/stiri/economie/transporturi/video-lucrari-anevoioase-pe-tronsonul-1-al-drumului-expres-craiova-pitesti-vinovatii-muncitorii-plecati-in-strainatate-si-pandemia-1560441

1948

Quote from: mike_us on June 11, 2021, 06:40:57 PM
@1948 17 iunie e termenul final sau o sa se mai prelungească decizia pentru lotul 4?

Nu, e doar al doilea termen, probabil ca o sa mai urmeze cateva amanari pana sa avem o solutie.

hefaistos

Legat de termen peste termene si proceduri reluate, nu se poate ca penru proiectele PNRR sa se dea ordonanta ca toate contestatiile sa se judece in regim de urgenta?
Pentru ca,  daca va dura 2 ani atribuirea, avem mari sanse sa ratam 2026-le.
Ideea e ca deja stim metehnele sistemului, ar trebui sa cautam si sa gasim solutii acum, pana nu incep sa se cumuleze intarzierile.

Si alaturi de "buba" CNAIR, ca si la ei procedurile au intarzieri, contestatiile in instante, care sunt previzibile, sunt principalale elemente ce pot da calendarul peste cap.
Si mai e si situatia potentialului constructor neserios, poate si acolo ar trebui trecute niste conditii contractuale dure legate de grafice asumate de lucrari si sanctiuni pentru intarzieri semnificative.
Pariu 500 lei: Pana la 31 decembrie 2024, se va deschide A7 intre Buzau Nord si Focsani Nord. data de initiere a pariului 2 octombrie 2023
Pariu suplimentar 200 lei: Se deschide traficul pe Lot 4 - Centura Focsani înainte de 15 iunie 2024.

GAC

Judecata in regim de urgenta trebuie pentru toate proiectele de investitii publice, in special pentru cele cu fonduri nerambursabile, ce depasesc o anumita valoare (sa zicem 10 milioane EUR), precum si pentru cele cu aspect critic chiar daca nu depasesc un anumit prag valoric sau nu sunt obiectul unei finantari externe nerambursabile (de exemplu mutarea lui "Selim")
Daca comparam durata celor 2 procese CNSC + CAB ajungem in multe cazuri sa depasim perioada aferenta proiectarii (12 luni) si inca multe luni aferente executiei.

In mod pragmatic trebuie un CNSC turbo si un CAB specializat pe genul asta de spete, tot in regim turbo. Atunci cand problemele juridice se vor putea rezolva in cateva saptamani, antreprenorii neseriosi nu o sa mai foloseasca rigorile actului de justitie pentru a-si ascunde reaua-vointa si pentru a taragana proiecte vitale pentru economie.

De asemenea, cel care pierde la CNSC si pierde si la CAB trebuie sa plateasca pentru timpii de intarziere, ca un profit nerealizat (al societatii/tarii pentru nefolosirea proiectului). Astfel, daca proiectul costa 100 milioane si durata este de 36 de luni si X-ulica contesta (si la CNSC si CAB) si pierde si genereaza intarzieri de 12 luni, atunci X-ulica sa scoata 33.3 milioane din buzunar, asta daca vrea sa mai participe vreodata la o licitatie publica. Cel care contesta trebuie sa-si asume.

Daca contestatiile multiple au devenit sport national, atunci o societate isteaza trebuie sa monetizeze acest trend. Astfel, o lege buna, o ordonanta buna data ex-ante pot preveni multe probleme ex-post.

Avand in vedere ca avem ministru un IT-ist, ma astept sa inteleaga ca o linie de cod buna poate face minuni in timp ce una gresita poate da peste cap buna functionare a unui program intreg si poate genera un crash de sistem, asa cum avem cu Straco, cu chinezii, si cu nea Beni.

Asadar, legea, ca o linie de cod trebuie sa presupuna si un element de feedback (de regularizare) asupra celui ce se-arunca in contestatii (ca sport national). Astfel, daca in situatia de fata, intreaga societate plateste externalitatile neseriozitatii, nesimtirii si a relei vointe a diferitilor antreprenori care vor sa speculeze (cu echipe de avocati mai numeroase decat cele de ingineri), atunci trebuie o noua lege care sa-i incarce pe acestia din urma cu intregul cost al actiunilor lor speculative.

vladioan_bv

imi permit sa spun ca astea sunt doar vise umede. un ideal greu de atins la noi. astfel de gandire doar prin vest se poate observa. nu o sa se implementeze asa ceva indiferent cine ar fi la conducerea tarii / ministerului / companiei de drumuri si indiferent care ar fi specializarea  angajatilor. si asta deoarece nu exista in cultura noastra progresul ci doar spaga. si sa fie cat mai mare.

Sealand01

Oare de ce a vrut judecatorul sa se abtina, de ce au vrut oare partile sa il recuze? 🤔 Sa fie oare completul care a dat prima decizie?