Drumul Expres DEx12 Craiova-Pitești

Started by Ionut, February 12, 2013, 07:35:36 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 16 Guests are viewing this topic.

paulmare

Super, și filmarea și progresul din șantier, incredibil că vezi într-o săptămână așa diferență, mulțumesc că ai insistat acolo la al doilea batardou, un excavator cu brat lung excavează  "orb" ghidat de cineva din interior, mai sunt alea 3 axe din Olt, 3 de terminat spre culeea Slatina la care au progresat foarte bine la turnări, predalele sunt pe margini, sunt cel puțin 5 macarale în șantier, o să le ridice urgent, foarte organizat lucreaza


Hercule

^Sunt fix 10 macarale in zona filmata. Toate lucreaza, doar una din ele are bratul strans.
Deșteaptă-te române!

Dominik

Absolut superba filmarea Daniel, felicitari !!! +1  :popcorn:
You're in Steelers Country

raulbogdan23

#3934
Quote from: raulbogdan23 on April 18, 2021, 06:52:57 PM
Timelapse pe directia Bals -> Slatina




Toate capturile sunt din filmarile lui @daniel321
Powered by API/PUM imgur uploader

raulbogdan23

#3935
Quote from: raulbogdan23 on April 06, 2021, 12:40:10 PM
Timelapse si din sens invers pe directia Slatina - Bals




Toate capturile sunt din filmarile lui @daniel321
Powered by API/PUM imgur uploader

daniel321

#3936
http://www.cnadnr.ro/ro/comunicare/comunicate-de-presa/interes-general/drum-de-legatura-pentru-sporirea-capacitacii-de

"Elaborare Studiu de Fezabilitate, Proiect tehnic de executie inclusiv PAC, Detalii de executie, asigurarea Asistentei tehnice pe parcursul executiei de lucrari si in perioada de garantie a lucrarilor executate pentru obiectivul de investitie: DRUM DE LEGATURA PENTRU SPORIREA CAPACITACII DE TRAFIC INTRE DN6 (ZONA UZINEI FORD) SI DRUMUL EXPRES CRAIOVA – PITESTI (TRONSONUL 1)"



COMPANIA NAȚIONALĂ DE ADMINISTRARE A INFRASTRUCTURII RUTIERE S.A., în calitate de Solicitant, a elaborat și  depus in data de 13.05.2021 Cererea de Finanțare pentru proiectul "Elaborare Studiu de Fezabilitate, Proiect tehnic de executie inclusiv PAC, Detalii de executie, asigurarea Asistentei tehnice pe parcursul executiei de lucrari si in perioada de garantie a lucrarilor executate pentru obiectivul de investitie: DRUM DE LEGATURA PENTRU SPORIREA CAPACITACII DE TRAFIC INTRE DN6 (ZONA UZINEI FORD) SI DRUMUL EXPRES CRAIOVA – PITESTI (TRONSONUL 1)" in vederea obtinerii de finantare nerambursabila alocata prin Programul Operational Infrastructura Mare 2014-2020, în cadrul Axei Prioritare 2: Dezvoltarea unui sistem de transport multimodal, de calitate, durabil şi eficient, Obiectiv Specific 2.1 Apel de proiecte pentru DEZVOLTAREA INFRASTRUCTURII RUTIERE - sprijin pregatire proiecte de investitii, Operatiunea- cresterea mobilitatii pe reteaua TEN-T globala.



Obiectivul general al proiectului este, ca parte din conexiunea la TEN-T, imbunatatirea competitivitatii economice a Romaniei prin dezvoltarea infrastructurii de transport care faciliteaza integrarea economica in UE, contribuind astfel la dezvoltarea pietii interne cu scopul de a crea conditiile pentru cresterea volumului investitiilor, promovarea transportului durabil si a coeziunii in reteaua de drumuri europene.

Obiectivele specifice ale proiectului sunt:

1. Studiul de Fezabilitate elaborat, tinand cont de aplicabilitatea in totalitate a legislatiei in vigoare (norme, normative, standarde, legi etc.);

2. Proiect tehnic si Detalii de executie;

3. Proiect pentru executarea lucrarilor de constructie (P.A.C.);

4. Asistenta tehnica pe toata perioada de executie a lucrarilor.



Valoarea totală a proiectului este de 1.791.249,96 lei și va fi finantat prin Programul Operational Infrastructura Mare 2014-2020 astfel: 85% contributia Uniunii Europene din Fondul European de Dezvoltare Regionala – 1.297.669,45 lei, 15% contributia proprie – 229.000,49 lei, diferenta reprezentand cheltuieli neeligibile inclusiv TVA.

Durata proiectului: 25 luni

Cod proiect 151674.

Proiect cofinanţat de Uniunea Europeană din Fondul European de Dezvoltare Regionala  prin Programul Operațional Infrastructura Mare 2014-2020.

voicul

^
Obiectivele specifice ale proiectului sunt:

1. Studiul de Fezabilitate elaborat, tinand cont de aplicabilitatea in totalitate a legislatiei in vigoare (norme, normative, standarde, legi etc.);

2. Proiect tehnic si Detalii de executie;

3. Proiect pentru executarea lucrarilor de constructie (P.A.C.);

4. Asistenta tehnica pe toata perioada de executie a lucrarilor.

Valoarea totală a proiectului este de 1.791.249,96 lei și va fi finantat prin Programul Operational Infrastructura Mare 2014-2020 astfel: 85% contributia Uniunii Europene din Fondul European de Dezvoltare Regionala – 1.297.669,45 lei, 15% contributia proprie – 229.000,49 lei, diferenta reprezentand cheltuieli neeligibile inclusiv TVA.

Durata proiectului: 25 luni

Adica SF + PT + P.A.C e 25 de luni? :o
sau din cauza asistentei (punctul 4) dureaza 25 de luni?

rocklee

O veste foarte bună....
Poate cineva sa puna o schita cu acest drum ...sa stim si noi
traseul....

snackhunter

Eu de aici inteleg ca vor un drum nou paralel cu centura de sud care sa ajunga pana in DX. Inteleg bine?

dr4qul4

eu inteleg ca este vorba despre drumul cerut de noi pe forum. Nod si legatura intre DX12 si giratoriul de unde pleaca centura sud, prin capatul pistei. Paralel cu DC87 sau chiar l-ar inlocui pe acesta.
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

elphax

pai de fapt cred ca ar trebui doua :
- legatura intre centura sud si DX - pt care cred ca se discuta ceva, nu am urmarit cu atentie
- o legatura noua intre DN6 la sud de Ford, dincolo de Dedeman dar inainte de Carcea si spre intersectia DN65 cu Centura Sud

snackhunter

#3942
^ nu vad pe unde ar putea trece varianta 2 propusa de tine. Nu ai pe unde sa mergi, s-a construit in draci si s-a construit aiurea. Costul ar fi mult prea ridicat.

Ar fi mai util o extindere la 2+2 a actualei centuri de sud plus extindere pana la DX12.

Edit: Trebuie luat in considerare si traseul prelungirii centurii de sud intre DN6 si E79.

elphax

#3943
ce spui tu are logica - largiri la si prelungire centura sud . doar ca in acel anunt se cere altceva :) care pare o alternativa la centura mai aproape de oras
nu stiu exact, DN6 in zona Ford are 2+2 benzi, dar pana la centura sud, parca ramane cu o singura banda pe sens

snackhunter





Powered by API/PUM imgur uploader

Poate ceva de genul asta. O centura Carcea si apoi de la giratoriu DN65 pana la DX12.

Inca nu stim la ce profil va fi acest drum.