News:

API te vrea în echipa din București!

Main Menu

Drumul Expres DEx12 Craiova-Pitești

Started by Ionut, February 12, 2013, 07:35:36 AM

Previous topic - Next topic

2 Members and 30 Guests are viewing this topic.

dorum

da si TS drumu la lucrari? :)
Cat i-am apreciat pe LD1 si TL2, atat de prost lucreaza acum pe VO TM si pe CraPi1 :(

mike_us

Horatiu mulțumesc pentru răspunsul rapid.

naivu

@gabim, fara sa diminuez nimic din realizarile @horatiu.cosma si a colegilor lui din MT, deocamdata are doar HG pt ultimele expropieri, inca nu are AC pe tot CraPi T1 (dar probabil va avea curand  :))

SniperGuy

Marti, 16 martie, premierul Citu, in vizita la TS a spus si citez "... aaa.. e problema asta care apare (din context: se rezolva) maine cu [neinteligibil]",si mai tarziu un pic, unde ii arata domnul de la TS ca "... restul de contract, dupa zona asta, progresul fizic este 0...", Citu iar zice: "... si asta urmeaza maine."

Acum nu stiu daca se referea strict la exproprieri sau si la AC, dar din acel filmulet coroborat cu ce ne-a transmis horatiu.cosma, inteleg ca TS are de acum mana libera pe tot T1.

florin74

In minim 30 de zile de la aprobarea HG privind expropierile se poate emite AC

NGC

#3455
"PROIECTARE SI EXECUTIE ,,Drum Expres Craiova - Pitesti" Tronsonul 4"

Quote from: R@du on March 12, 2021, 10:52:49 PM
O usera pe forumul ASCORO a scris azi asta. E adevarat?
QuoteDoamna Mariana Ionita s-a intalnit Marti 2 Martie la ora 19:45 la cafeneaua Grand Cafe Van Gogh din centrul vechi cu domnul Marco de Eccher din partea firmei Rizzani de Eccher.
Nu stiu ce au discutat dar cert e ca dupa intrevedere firma Rizzani de Eccher nu a mai contestat oferta UMB pentru tronsonul 4 chiar daca sunt pe locul 2 si ar ajunge pe primul loc daca UMB ar fi descalificata chiar si in cazul in care nu s-ar da OUG pentru eliminarea China Railway.
De ce nu a mai contestat Rizzani de Eccher? Poate domnul Drula sau domnul Cosma sa ne spuna ce a oferit Cnair in schimb pentru ca Rizzani de Eccher sa nu conteste?
Sursa

Am evitat pana acum sa comentez la mesajul asta, dar trebuie totusi facute niste precizari.

Quote from: NGC on November 17, 2020, 12:56:11 PM
Quote from: NGC on June 30, 2020, 11:38:19 AM
Niste gaite au transmis zilele trecute podiumul initial al ofertantilor, din punct de vedere al ofertelor financiare.

1. UMB -> +/- 617 milioane RON fara TVA
2. RIZZANI DE ECCHER -> +/- 793 milioane RON fara TVA
3. CHINA RAILWAY -> +/- 824 milioane RON fara TVA

Din 10 ofertanti, 8 au avut oferte admisibile, si asta e podiumul initial general.

1. UMB
2. CHINA RAILWAY
3. NUROL

RIZZANI DE ECCHER au primit 0 puncte din 12 posibile pentru perioada de garantie a lucrarilor si de-aia nu apar pe podiumul initial general. ;)

Asta de mai sus era podiumul initial general.

Dupa reevaluare, RIZZANI DE ECCHER a primit 12 puncte (maxim posibil) pentru perioada de garantie a lucrarilor, iar podiumul general arata acum asa.

1. UMB
2. RIZZANI DE ECCHER
3. CHINA RAILWAY
4 3. MAPA INSAAT

Intr-adevar, daca UMB ar fi descalificata (asa cum au cerut chinezii), RIZZANI DE ECCHER ar ajunge pe locul 1 si CHINA RAILWAY pe 2 daca ar fi readmisi in procedura. Bine, e clar acum ca chinezii vor contesta oferta celor de la RIZZANI DE ECCHER daca vor fi readmisi in procedura.

Este intr-adevar foarte "interesant" ca cei de la RIZZANI DE ECCHER nu au contestat oferta celor de la UMB. ;)
Adica te zbati si contesti pentru ca sa obtii cele 12 puncte, dupa care abandonezi? De ce ai mai contestat atunci pentru a obtine cele 12 puncte, ca oricum nu ajuta decat daca e descalificata oferta UMB? ;)

Pe de alta parte, nu cred ca este adevarata partea din mesajul citat referitoare la presupusa intalnire intre Mariana Ionita si acel domn. Mai degraba cineva vrea sa bage zazanie.

NGC

#3456
Nu este nimic nou, dar trec aici toate autorizatiile de construire emise anul acesta, pentru a fi gasite mai usor.

AC 04 / 27.01.2021: "Drum Expres Craiova - Pitești, Tronsonul 1, Secțiunea 3, Km 10+000 - km 17+700 - Etapa IV"

AC 06 / 22.02.2021: "Drum Expres Craiova - Pitești și legăturile la drumurile existente , Tronsonul 1, Sector 2, Km 5+245-km 10+000 - Etapa V"

AC 10 / 12.03.2021: "Tronson 3, km 57+550 – km 89+300 - Etapa I" aferente obiectivului de investiție"Drum Expres Craiova –Pitești şi legăturile la drumurile existente"

voicul

Si daca RIZZANI contesta/cerea descalificarea UMB, nu era acelasi lucru? Sau erau sanse mai mari de descalificare acum ca sunt 2 voci?

Presupunere: cred ca nu au mai alocat banii pentru noi contestatii, daca tot fac treaba pe grastis chinezii.  :D

razvan96

Pai daca oferta chinezilor nu va fi considerata admisibila de CNSC/instantasi raman descalificati, suntem intr-un caz de lipsa de interes, corect? Si nu s-ar mai judeca pe fond criticile aduse prin contestatie ofertei UMB de catre China Railway.

KnX

@razvan96 Dacă bine țin eu minte din ceea ce am citit în contestația chinezilor de la China Railway, mare parte din ea era cu privire la resursele umane pe care le puteau aloca cei de la UMB acelui proiect, având în vedere faptul că mai aveau și alte contracte câștigate, la care trebuiau să aibă desemnate persoane care să se ocupe de managementul fiecărui proiect și nu numai.
Cred că știau și ei prea bine că nu aveau cum să bată prețurile celor de la UMB cu organizările de șantier, găsirea și prețul materialelor de umplutură necesare etc.

Putem pune la socoteală că ei ar fi putut veni cu mână de lucru sssuuuper ieftină (nu ca salariile la nivel de Europa de Vest pe care le primesc cei de la UMB!).
Nu cred că putem contesta faptul că chinezii au realizat proiecte super spectaculoase, megalomanice și în cel mai scurt timp posibil.
Este plin YouTube-ul de ele!
Dar din ceea ce se aude despre modul lor de lucru în afara Chinei, (Africa etc) și ceea ce urmăresc prin ele, viitorul nu prea sună bine (pentru beneficiari).
Hai însă să le acordăm încredere și prezumția de nevinovăție, cum că la noi în România - fiind noi în Europa - intențiilor lor ar fi foarte oneste și.. onorabile.
Nu prea știu de proiecte pe care să le fi realizat chinezii prin alte țări din vestul Europei.

Pe acest proiect, fiindcă o parte din cele care se aflau în derulare la UMB, s-au cam finalizat, e posibil ca situația să arate altfel din această perspectivă.
Vom vedea în scurt timp ceea ce se va decide la CNSC.
Dosarul e în lucru. Nici cei de la CNAIR și UMB nu stau cu mâinile în sân.
Captură stadiu contestație China Railway la CNSC


Powered by API/PUM imgur uploader

alecu26

Chiar crede cineva ca pe termen lung chinezii pot fi opriti daca chiar vor sa intre pe piata de constructii din Europa?
Drumurile noastre POATE;

zuma80

Hai sa ne uitam mai atent la comportamentul lor in tot ce intreprind.
Facem o lista cu Tibet, Hong Kond, mai nou Taiwan, apoi trecem si la infrastructura Muntenegru, Georgia (parca aici au primit "ban"de la Banca Mondiala).
Asa ca prezumtia pentru mine nu se aplica in cazul lor.
Cand o sa devina o tara cu o societate democratica mai discutam despre acordarea prezumtiei de nevinovatie!
Oare de ce Japonia in special si Corea de Sud (tari dezvoltate si vecine) nu marseaza la parteneriate cu China?
Pentru A6!

razvan96

^^^ @KnX: Nu sunt foarte sigur de ce ai inceput expunerea cu tag pe numele meu, pentru ca vorbim de lucruri diferite. Eu am spus ca sunt sanse sa nu se ajunga la analizarea pe fond a contestatiei CR cu privire la oferta UMB si am zis si de ce, si asta se schimba daca Rizzani contestau si ei. E posibil sa nu am dreptate, dar tu ai raspuns pe alt subiect.

Sealand01

Interesanta intrebarea pe interese, mai au chinezii interes sa ceara desfintarea ofertei umb cat timp ei sunt pe 3? In mod normal daca n-au contestat nimic de oferta italienilor, ar putea cab sa respinga direct cererea pt lipsa de interes?

NGC

Quote from: KnX on March 19, 2021, 12:09:03 PM
Dosarul e în lucru. Nici cei de la CNAIR și UMB nu stau cu mâinile în sân.

Si ce te asteptai? Nu e nimic special. Asa decurge procesul. Te ajuta cu ceva sa te uiti acolo si sa vezi un ping-pong de cereri si raspunsuri? De fapt publicul larg nu vede in acest stadiu decat denumirile astea generice, uneori chiar trecute gresit.

Are dreptate razvan96 si se poate ajunge in situatia de a nu fi analizata pe fond partea de contestatie referitoare la oferta UMB. Tocmai de aceea RIZZANI DE ECCHER trebuia sa conteste si ei oferta UMB. O alta posibilitate ar fi ca au incredere ca se va admite contestatia CHINA RAILWAY in ceea ce priveste descalificarea lor, si atunci oricum ar mai urma o tura de contestatii, dar nu prea cred ca au gandit ei asa departe. ;)

Va tin la curent cand apar lucruri noi, asa ca nu trebuie sa tot verificati daca a mai dat cineva in mingea de ping-pong.