News:

API te vrea în echipa din București!

Main Menu

Drumul Expres DEx12 Craiova-Pitești

Started by Ionut, February 12, 2013, 07:35:36 AM

Previous topic - Next topic

3 Members and 15 Guests are viewing this topic.

dorel_cu_lopata

Cum s-a decis excluderea chinezilor de la tronsonu 4 Craiova - Pitesti.
















Cine au fost autorii.


Bachus01

https://m.adevarul.ro/locale/slatina/eveniment-munca-santierul-drumului-expres-craiova-pitesti-utilaj-fost-lovit-tren-1_60463ab55163ec4271b1f03f/index.html

Un bărbat a fost transportat la spital în urma evenimentului petrecut pe şantierul Drumului Expres, în zona Milcov, în apropierea municipiului Slatina. Un excavator a traversat linia ferată, fiind suprins de tren. Bărbatul care îl conducea a fost rănit, însă din primele date starea acestuia nu ar fi foarte gravă. La locul evenimentului au ajuns echipaje de prim-ajutor, dar şi poliţiştii.

,,Un inspector de muncă e la faţa locului. Din primele investigaţii se pare că un utilaj de excavat a vrut să traverseze linia de cale ferată şi a fost surprins de locomotivă. A fost transportat la spital, se pare că nu este în stare foarte gravă", a declarat inspectorul-şef al ITM Olt, Cristian Ungureanu.

mirceaeliade

are sanse serioase ca raportul asta sa sina cand chinezii se duc la tribunal cu el sa conteste?

snackhunter

@NGC, vrabiutele au vreo veste despre situatia T4?  :D

NGC

#3394
"PROIECTARE SI EXECUTIE ,,Drum Expres Craiova - Pitesti" Tronsonul 4"

Quote from: NGC on February 24, 2021, 10:10:22 PM
Ceea ce este de retinut insa, este ca oferta celor de la CHINA RAILWAYS a fost respinsa din cauza presupusei fapte de a fi furnizat informatii false in DUAE, "uitand" sa mentioneze despre "problema" cu Banca Mondiala din Georgia din 2019, care ar fi o "abatere profesionala grava" raportat la acea achizitie publica, desi atunci alte societati au fost implicate in acea achizitie publica, si ca au solicitat celor de la CHINA RAILWAYS sa clarifice in ce mod au fost implicati in acea achizitie publica, dar chinezii nu ar fi raspuns si atunci i-au descalificat. Poate chinezii au ales sa "taca" si sa conteste apoi la CNSC / TB / CAB respectiva solicitare de clarificari, alaturi de noul rezultat al procedurii. O sa vedem.
Trebuie retinut ca s-au legat de o achizitie publica care nu s-a desfasurat pe teritoriul Romaniei. Asta e lucrul cel mai important..

Chinezii au contestat acum excluderea lor.

Quote from: NGC on February 24, 2021, 10:10:22 PM
Dupa cum transmit niste sticleti, comisia de evaluare a considerat toate clarificarile prezentate de UMB drept concludente (?!?!?!), asa ca dupa reevaluare au ramas cu punctajul maxim de 100 de puncte.

Si chinezilor li s-a parut ceva in neregula si au contestat faptul ca ofertantul UMB a fost declarat iar castigator.

Mai asteptati putin sa vedem daca nu sunt si postalioane ratacite. ;)

Sorinus

Deci presupunand ca va ramane UMB si dupa contestatii, ce intarziere implica asta?

Bachus01

Era de asteptat , probabil acelasi lucru il vor face si pe PiSi4 .

Depinde cat insista cu contestatiile . Saptamana aceasta speram sa se voteze OUG , si sa nu ii mai vedem la alte licitatii

NGC

#3397
In mod normal oferta UMB trebuia sa fie descalificata de catre CNAIR la reevaluare.

Daca s-ar admite contestatia celor de la CHINA RAILWAY si UMB ar fi exclusa, atunci CHINA RAILWAY ar fi pe locul 2, daca ne luam doar dupa punctaje. ;)

Pe de alta parte, este corecta rezolvarea problemei "din pix", cu excluderea CHINA RAILWAY prin OUG? Repet, ma refer doar la corectitudinea actiunii in sine.

AlexxC

Sorinus  pe T4 intarzierea va fi minima deoarece alocarea resurselor UMB s-a facut etapizat pe sectoare si nu simultan pe tot traseul.
Pentru noi ca beneficiari este mai avantajos sa primim in folosinta cate un tronson in fiecare an decat ambele tronsoane peste 2 ani. Tot raul spre bine :)

SniperGuy

Quote from: NGC on March 09, 2021, 04:25:24 PM
In mod normal oferta UMB trebuia sa fie descalificata de catre CNAIR la reevaluare.
...
Ai putea sa aprofundezi te rog? Nu tin minte sa se fi discutat in trecut motivele pentru care ar trebuie descalificat UMB pe T4. Stiu ca in instanta s-au cerut explicatii pentru:

Quotemodul de îndeplinire a cerinţei referitoare la cifra de afaceri anuală generală, cap. III. 1.2 Capacitatea economică şi financiară, Nota 2, lit. b);
cerinţa privind experienţa similară în proiectare;
justificarea preţului aparent neobişnuit de scăzut cu referire la componenta din oferta financiară vizând preţul organizării de şantier;
reevaluarea punctajului acordat pentru personalul cheie pentru serviciile de proiectare,
reevaluarea punctajului acordat factorului de evaluare vizând perioada de garanţie a lucrărilor de 10 ani.

Este vreunul din cele de mai sus de natura sa descalifice UMB?
Multumesc anticipat!

NGC

Primele 3 pot duce la excluderea ofertei UMB. Depinde cine cum vede lucrurile. Comisia de evaluare de la CNAIR a "vazut" totul roz, desi CAB i-a atras atentia la unele lucruri si in mod normal nu trebuia sa vada totul "roz".

NGC

#3401
Vreau doar sa va atrag atentia ca daca se va admite contestatia celor de la CHINA RAILWAYS, ar trebui sa mai avem o tura de contestatii. Deocamdata mai astept sa vina niste informatii inainte sa dezvolt ideea.


Sealand01

NGC, eu si probabil mai multi colegi nu intelegem asta, zau, daca cab spunea/ voia sa spuna ca CNAIR sa elimine UMB, n-ar fi spus-o cu subiect si predicat? "oferta UMB este neconforma", ok nici mie nu mi se pare ok,practic cnair a dat aproape coppy paste, dar ce sa facem cand vin hotarari eliptice. E clar ca se va ajunge iar la cab, daca cade la completul care a judecat 3, 99% o sa zica e ok, dar daca cade tot la asta, ce o sa zica?

pasadia

CAB confirma sau infirma deciziile date de comisia de evaluare, nu ia decizii pe cont propriu. Deci vreo eventuala descalificare (a UMB, a chinezilor, whatever) trebuie decisa de comisie si apoi confirmata (sau infirmata) de instanta in urma unui proces. Dar nu se va apuca instanta sa descalifice competitori.