Drumul Expres DEx12 Craiova-Pitești

Started by Ionut, February 12, 2013, 07:35:36 AM

Previous topic - Next topic

9 Members and 33 Guests are viewing this topic.

alecu26

Si Bechtel avea 2 tipuri. Ma refeream la podurile mari. :)
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

paullie

Quote from: panzer on November 28, 2020, 09:43:59 PM
.....Si podul de la Olt este punctul critic. Mai ales pilonii din albie......
Am un punct de vedere oarecum diferit

IMO punctele critice sunt asa:
1. Exproprieri zona pod Oltet (Bals)
2. Expropieri str. Petre Pandrea (Bals)
3. Exproprieri DC 155 (Bârza)
4. Podul peste Olt

Skynick

Complicat de terminat anul viitor.

UMB va avea doua mari santiere: DX si A3 dar e perfect ca nu sunt aceleasi specializari. Spre vara DX va numai despre umpluturi, stabilizat si asfaltari iar A3 va fi despre structuri. Deci probabil se vor duce natural spre A3 echipele care se ocupa acum de structuri.

Chiar si asa, greu de terminat la anul loturile de pe DX-ul asta. Si da, traversarile peste Olt si Oltet par punctele critice.

mirceaeliade

Pt T4 a aparut:

DEPUNERE OFERTE : 25.02.2020 ( REALIZAT 11 OFERTE)
ANALIZA SI EVALUAREA OFERTELOR CU STABILIREA OFERTANTULUI CASTIGATOR: FINALIZARE REEVALUARE CONFORM DECIZIE CAB - 15.01.2021
COMUNICAREA REZULTATULUI PROCEDURII: 15.01.2021
TERMEN CONTESTATII: 25.01.2021
SEMNARE CONTRACT 10.02.2021

horatiu.cosma

Zona de tablier peste Olt nu e punct critic, acolo au terenul liber, cât de curând termină treaba pe o jumătate și intră cu umpluturile pe a doua jumătate ca să facă fundațiile. În schimb zona blocată din capătul celălalt al podului mare (case nedemolate) pare să fie pe moment punctul critic. Și da, pot ajunge în zona critică și punctele blocate de la Balș, dar deocamdată nu sunt acolo. Din momentul în care se deblochează, UMB poate fi cu asfaltul terminat în 2-3 luni, că vorbim doar despre terasamente.

Nu prea pare deocamdată că UMB va avea la anul un mare șantier pe A3, din simplu motiv că licitația pentru exproprieri nu e finalizată. După ce se termină urmează să intre ăia în pâine, să facă listele de proprietari, suprafețele, evaluările, să le vizeze acele liste primarii/OCPI, după care să vină la CNAIR cu ele pentru lansarea HG de expropriere, apoi circuitul birocratic interministerial, apoi HG în guvern, apoi vreo lună și ceva până la decizia de expropriere și abia apoi AC. Eu zic că în cel mai bun caz vedem mișcare acolo prin vară.

voicul

UMB probabil ca mai repede intra pe A0 N decat pe A3.

horatiu.cosma


oneway

Are cineva idee de ce se sapa in terasament la 40:50 ?
A0S3 - Aprilie/Mai 2025

horatiu.cosma

Teren slab, nu ies testele de capacitate portantă, sapă până ajung la ceva mai solid și vin apoi deasupra cu umpluturi calumea. La limita dintre structuri (rigide) și terasamente (elastice) pare că UMB nu se joacă ca alții, țin mult la calitatea umpluturii acolo, să nu apară trambuline.

Bachus01

Quote from: horatiu.cosma on November 29, 2020, 01:10:16 PM
Nici pe A0 Nord nu au exproprieri.

Cred ca asta este un lucru benefic pentru toată lumea . In martie vom vedea pe DX12 T2 toti angajatii si utilajele Umb.  2000+ angajati 600+ utilaje.  Vor defila 3 luni cu toate forțele si poate avem sanse sa termine la sfarsit de 2021 T2.  Din ce stiu exproprierile pe T3 sunt deja făcute,  si se lucrează la proiectare . Sunt sanse sa avem AC in martie pe T3 ?

Bachus01

Vor aduce statie de asfalt sau vor cumpara din zona  ? La 40 km + T3 cred ca este mai rentabil cu statia lor . Pe LD4 si Gilau cum au procedat ?

florin74


MihaiD

Foarte bună filmarea, foarte foarte bună. Abia aștept să se deschidă front de lucru în continuare pe T3. E de ajuns această filmare ca să ne dăm seama că discursul tip ,,prea multe contracte obține UMB, nu are capacitate de a le duce", discurs prezent pe ici-colo în postări, e departe de realitate, suntem mai aproape de situația anticipată de @horatiu.cosma, UMB-iștii riscă să se calce în picioare din cauza lipsei frontului de lucru!

aschiutza

Eu vad logica si utila o deschidere partiala intre nodul Bals vest si Bals est pentru ca portiunea asta va fi gata cu mult inainte de restul lotului. Cea mai mare structura este podul de peste Oltet care e mult mai scurt decat cel de la Slatina si pe pasajul de Cale ferata din sudul orasului se monteaza grinzile. Punctul critic raman cele cateva case neexpropriate.
Aceasta deschidere partiala  ar fi extrem de utila pt. ca traversarea oralsului Bals dureaza la ore de varf intre 50 de Minute si o ora cu viteze maxima de inrea 30 si 40 Km/h. Comparativ traversarea orasului Slatina dureaza Sub 30 Minute multumita simulacrului de centura.
In rest mai e mult de lucru, parerea mea e ca o deschidere completa a lotului  la finele lui 2021 e putin probabila, mai degraba in primele luni din 2022.

daniel321

Drumul Expres Craiova Pitesti DX12 Tronson 2 Lot1 Bals, Piatra Olt 28 11 2020