News:

API te vrea în echipa din București!

Main Menu

Drumul Expres DEx12 Craiova-Pitești

Started by Ionut, February 12, 2013, 07:35:36 AM

Previous topic - Next topic

5 Members and 25 Guests are viewing this topic.


pasa_andrei

Nu ai cum sa nu i admiri pe cei la UMB, ce desfasurare de forte pe o lungime de ~40 de km. Bravo lor. Pacat ca nu o sa i vedem pe nici un lot de pe PiSi.

Felicitari pentru filmare!

miahi

Multumim pentru efort! S-au relocat intr-un final LEA-urile de la balta Milcov de langa Olt, se escaveaza ziguratele :).

oldtimercraiova


panzer

Oameni seriosi. LEA se relocheaza pe tot lotul. Stalpii noi sunt vizibili. E primul semn ca si statul roman vrea acest lot.

IMHO, o sa fie nevoie de toata forta UMB-ului ca acest lot sa fie dat in circulatie la sf lui 2021. Si podul de la Olt este punctul critic. Mai ales pilonii din albie.

Pt ca in 2021 nu vor avea ce sa arate: A10 probabil va fi gata complet, Strabag pe A3 (dar e scurt lotul). La fel Rasnov Cristian, dar tot scurt. Pisi 1 nu va fi gata. Restul sunt in faza incipienta.

Felicitari penrtu filmare. 39 minute. Apreciem foarte mult efortul.

Am cateva intrebari pentru cultura generala, daca cineva stie raspunsul:
- de ce se proiecteaza gabioane in mijlocul campului? Terenul nu e scump. N-ar fi mai ieftin sa faca terasmentul rampei mai lat?
- la Olt de ce au proiectat tablier metalic pe "malurile" raului. Nu era mai usor cu grinzi? Sau greutatea podului in albie nu e supotata de fundatie? Sudarea tablierului metalic am vazut ca ia mult timp chiar si pt UMB.
- desi in mare lotul este echilibrat (deblee suficiente sa genereze material pt terasament) ce se va intampla cu gaurile imense facute pentru material?
- dpdv project management: de ce 6-7 basculante asteapta pt un singur escavator. Nu era mai eficient sa fie mai multe escavatoare?
- mai sunt probleme cu exprorierile? Sau doar lasa oamenii peste iarna in casele lor desi i-au expropriat deja?

ion59

Multumesc pentru filmare! Frumos lot, efortul UMB este pe masura. Incredibil cat s-a avansat, incredibil cat mai este de lucru. Pentru deschidere in 2021 conteaza mult cum va fi iarna, daca va mai permite lucrul la structuri. E prematur de facut afirmatii. Doar sa speram!

Skynick

Aici e cel mai mare santier la acest moment din tara, ca desfasurare de forte. La pod e cel mai scump.

raulbogdan23

Prefabricate pentru podete?

Oare sunt pentru T3? pe T2 nu par sa mai aiba nevoie




Powered by API/PUM imgur uploader

archaeus

Multumesc pt filmare! Cat a fost...dar cat mai e! Daca termina la anul toamna-iarna sunt smekeri.....

horatiu.cosma

#2979
Foarte mișto filmarea, felicitări  :gj:. Incredibil cât de schimbat la față e șantierul față de ultima filmare completă de acum aproximativ o lună, pur și simplu nu îmi vine să cred. Se vede că au terminat treaba la Bacău și sunt aici cea mai mare parte a forțelor, dacă nu obțin rapid AC pe tronsonul 3, e bai mare, că o să se calce în picioare pe tot mai puținele sectoare pe care vor putea lucra. Au zeci de km deja pe care pot începe oricând cu stabilizat și asfalt, elevațiile structurilor mici sunt gata aproape toate cu grinzile ridicate, au început munca chinezească și la radierele de la podul mare pe partea dinspre Slatina, acolo va fi spectacol în 2021, au picat stâlpii mari și pare că mai pică dintre ei, au început să pice și dintre anexele care blocau traseul, debleele sunt multe dintre ele deja la cotă, e o forfotă de basculante, escavatoare, muncitori, grinzi, macarale, așa aș vrea să văd că se mișcă orice șantier de la noi, nu mă pot sătura de așa ceva, bravo UMB, minunat  :D.

Legat de întrebările colegilor. Colegul panzer:

- despre gabioane în câmp, cred că te referi la acea structură peste o cale ferată dinspre Balș, probabil sunt niște solicitări suplimentare de la CFR să nu se apropie prea mult cu taluzele de calea ferată, ar putea fi și din cauza terenului mai slab (să nu consolideze pe suprafață mai mare).
- la Olt tablierul metalic e doar strict pe zona râului (vreo 200-250 de metri), în rest vor fi grinzi de beton.
- legat de deblee/găuri imense, înțeleg că e un surplus de material din săpături, se și observă pe la mijlocul filmării că fac un depozit imens undeva în dreapta. Legat de acele găuri imense, probabil vor deveni pescării  :D. Mă gândesc că le taluzează, pun vegetal și cam atât, că doar nu le-or umple la loc (cu ce?).
- da, acolo lângă Olteț ar putea suplimenta numărul de escavatoare, cum e la mijlocul filmării unde e o plăcere să vezi dansul escavatoarelor
- înțeleg că sunt probleme cu casele de pe traseu, se va lăsa cu executori judecătorești cel mai probabil.

^
Da, par să fie prefabricate pentru tronsonul 3.

panzer

Merci Horatiu. Nici o masa fara peste!  :lol: Facem autostrazi si mancam peste. Twice the win!  :lol:

TibiV

#2981
Uimitor!...

@rocklee,
care este adresa "Fan Club UMB"? Gata, m-am hotarat sa ma inscriu si eu!...

Desi nu este "de la noi", trebuie spus: "Felicitari, ASCORO!..."
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

alecu26

#2982
La minutul 24:30 ce se intampla? Pereti mulati? Zid de sprijin din barete? pentru o eventuala limitare a expropierilor? Sau fundatie pentru viitorul pasaj si le face de sus? Se vede ca linia rosie e mult mai jos.
In rest nu pot sa nu remarc ca proiectul merge pe o simplificare si tipizare maxima, chiar daca asta uneori nu e solutia optima dpdv al costului sau alte aspecte.

Viaductele sunt "stil Bechtel"....totul la 40 de metri deschidere, cvasidentice. Cel mai mult ma surprinde ca nu a incercat la pasajele superioare sa faca o singura deschidere. Asa cum tot el a facut la Timisoara Lugoj. Probabil e mai ieftin, avand si fabrica de grinzi sa faca 3 deschideri mai mici.
Drumurile noastre POATE;

TibiV

De regula nu te contrazic, dar de data asta nu ai dreptate...

Uita-te la 29.35.
Sunt "ca la expozitie" 4 (patru) tipuri de grinzi, una langa alta - de zici ca suntem la "TIBCO"...  :lol:

Deci nu putem vorbi despre "simplificare si tipizare maxima" - sunt totusi 4 variante de grinzi, deci 4 variante de poduri/pasaje/viaducte...
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

horatiu.cosma

Da, sunt grinzi de 12,18,24 și 40 de metri. Contractul e pe Ordinul 600 a lui Ștefan Ioniță, nu s-a putut optimiza nimic la număr de deschideri, lungime deschideri, de aia sunt 3 deschideri la toate overpass-urile. La 24:30 pare că fac niște ziduri de sprijin, ca să intre cu drumul pe sub acel DJ și pe sub calea ferată.