News:

API te vrea în echipa din București!

Main Menu

Drumul Expres DEx12 Craiova-Pitești

Started by Ionut, February 12, 2013, 07:35:36 AM

Previous topic - Next topic

4 Members and 20 Guests are viewing this topic.

rocklee

Cu cateva luni in urma Doamna Ionita ...promitea un drum de legătură intre Uzina Ford și Drumul Expres...se mai aude ceva de acest proiect  :) :o

horyatm


paullie


Stef01lm

#2943
Quote from: paullie on November 21, 2020, 12:24:25 PM
Confunzi Dacia cu Ford?

Nu confunda nimic, nu inteleg de ce postati doar de dragul de a insera niste atacuri la persoana mascate.
Nu, a nu se vedea DX Pitesti - Brasov si nu, nu confunda Dacia cu Ford.

http://www.romania-actualitati.ro/construire-in-regim-de-urgenta-a-unei-sosele-spre-uzina-auto-ford-craiova-144270

Si video

https://m.facebook.com/watch/?v=996628824109526&_rdr

Ionut

Nu inteleg de ce tu te ataci, mai ales ca asta este cont duplicat, avand un alt cont care a primit ban. Oare ce crezi ca se va intampla chiar acum?

Ai ghicit! Un nou ban!

AlexxC

Acest drum nou e doar pe jumatate nou.De fapt este un proiect mai vechi de largire a 4km din DN65 de la iesire din Craiova pana la Pielesti si inca 3-4km drum complet nou de legatura intre Dn65 si drumul expres.
Verde-dubblarea Dn65
Galben-drum nou
Cam asa arata:

Alta varianta sa aiba 7-8 km nu vad cum poate fi trasata.

Sealand01

#2946
Daca se face cum spui tu, eu nu cred ca e varianta cea mai optima din urmatoarele puncte de vedere:
1 DX-ul care n-are AC nu va mai fi folosit decat de cei care vor sa tranziteze spre Filiasi orasul
2 Pe zona verde din poza ta vom avea tot traficul de pe DX, tot ce inseamna sat vechi Carcea, tot ce inseamna cartier rezidential care e in expansiune se fac blocuri in Carcea, traficul de pe DN-ul actual redus dar nu inexistent, tot traficul de la noul parc rezidential unde se contruieste chiar un spital privat, tot traficul din DN-ul de la Alexandria care vrea sa mearga spre Filiasi (nu foarte mare ce-i drept) va fi ceva de neimaginat.
Am sa las si eu cum cred ca ar trebui sa fie, avantejele la ce propun eu ar fi in primul rand eliberarea centurii nord intersectie DX cu DN65-ul actual, aceasta va putea fi folosita ca o strada cum de altfel este, in zona aceea s-a contruit si se va construi foarte mult +alt parc industrial, centura de nord practic va fi inlocuita de cea desenata de mine + o decongestionare a trificului in zona aeroportului+ utilizarea la maximum a DX-ului, dezavantaje pt desenul meu: zona rezidentiala + aeroport dar se poate ocolo+ problema cu sondele de gaz

vlad_gero

care mai este situatia birocratica a  lotului pe te tronsonul 1 pe care nu se lucreaza?

adyneamtu

#2948
Intre timp in viitor...
Varianta cea mai simpla, scurta si ieftina, cu cat mai putine utilitati de relocat de pe DC87.
In dreapta DC87 e in dezvoltare un cartier de case. Posibil in viitor sa se construiasca si pe stanga. Asa ca imediat dupa cele doua iazuri peste care se face un pod, drumul l-am tras spre stanga si creat o intersectie similara cu cea de la Centura Nord cu drumul spre Avioane/Garlesti, poate era mai bine sa fac un giratoriu acolo.
Mai este si balizajul pistei aeroportului in acea zona, dar nu cred ca va fi afectat, drumul poate trece printre si e la o distanta de peste 600m de capatul pistei. Centura Nord in capatul opus pistei e la 500 m.




bgd77


vancouver

^^ simplu, la obiect, desenat cu mare acuratete si grija pentru detaliu. Bravo, @adyneamtu. Exact de asa ceva avem nevoie in Romania. Evident +1.
Prioritatea zero: A1 Sibiu - Pitești. Prioritate zero virgulă zero: A0 centura București. Importante: A7 Ploiești - Bacău - Pașcani - Suceava; A13 Sibiu - Brașov - Onești - Adjud; A3 Cluj - Oradea; A3 Ploiești - Brașov; A12 Pitești - Craiova; A8 Pașcani - Iași; A4 Constanța - Vama Veche. Toate NUMAI SI NUMAI cu fonduri europene. Un NU categoric oricărei forme de taxare la km pe autostrăzi.

archaeus

@adyneamtu ideea e buna si de fapt ar fi Nod Craiova Est. Care deserveste Ford si s-ar lega si de viitoarea centura de sud si mai departe spre Calafat Vidin.

mirceaeliade

am si eu o nevoie de o lamurire: pe T3 s-a decis 100%, fara posibilitate de recurs ca UMB sa ia contractul, pe cand la T4 se mai reanalizeaza sau se race recurs?  daca e asa, faptul ca UMB si CNAIR au semnat T3 si T4 impreuna, poate sa insemne ca si T3 s-ar putea rezilia daca pierde contractul pe T4 in instanta?

adica cat de independente sunt contractele pe T3 si T4?

naivu

Sunt doua contracte independente, rezultate a doua licitatii diferite. De asemenea la CAB au fost doua spete diferite, care au fost analizate separat, f probabil de judecatori diferiti. Nu exista nici un motiv ca o reziliere pe T4 sa determine o reziliere pe T3!

NGC

T2

Sa trecem aici proiectul de HG pentru exproprieri suplimentare.

http://mt.gov.ro/web14/transparenta-decizionala/consultare-publica/acte-normative-in-avizare/3169-hg09112020dpsmpppp-2

09.11.2020: "Proiectul de Hotărâre a Guvernului privind declanșarea procedurilor de expropriere a tuturor imobilelor proprietate privată situate pe amplasamentul suplimentar, care fac parte din coridorul de expropriere al lucrării de utilitate publică de interes național "Drum Expres Craiova - Pitești și legăturile la drumurile existente", Tronsonul 2, aflate pe raza localităților Balş, Bârza, Bobiceşti, Piatra - Olt, Micov, Slatina şi Valea Mare, din județul Olt"