News:

API te vrea în echipa din București!

Main Menu

Drumul Expres DEx12 Craiova-Pitești

Started by Ionut, February 12, 2013, 07:35:36 AM

Previous topic - Next topic

4 Members and 25 Guests are viewing this topic.

NGC

#2895
Decizia CAB se refera la anularea procedurii, pentru ca asta a solicitat, in subsidiar, MAPA INSAAT. Nu e cazul sa se anuleze nici o procedura.
Pronosticul meu (bazat pe niste informatii) este ca la reevaluare, oferta celor de la CHINA RAILWAY va fi descalificata, si la fel si cea a celor de la NUROL. In schimb RIZZANI DE ECCHER ar putea ajunge chiar pe locul 1.

horatiu.cosma

hvm, nu e concurs pe forum de cine își dă mai mult cu presupusul sau cine face mai mult off topic. UMB s-a apucat de proiectare și pe 3 și pe 4 după semnarea contractelor din septembrie cu scopul de a termina proiectarea în primăvară, chiar am scris pe forum luna trecută că am văzut echipele de foraje geo pe traseu.

NGC

Quote from: Sealand01 on November 17, 2020, 03:28:28 PM
Quote
justificarea preţului aparent neobişnuit de scăzut cu referire la componenta din oferta financiară vizând preţul organizării de şantier
Trebuie sa justifice UMB de ce oferteaza jos, ce prostie. Unii judecatori isi iau prea in serios rolul activ.

Niste vrabiute spun ca e vorba de doar 360.000 RON pentru 18 luni, si ca terenul ar apartine unui tert sustinator al asocierii.


voicul

La coada aia stau mai multe camioane decat avea Aktor pe tot lotul anul trecut.

@R@du +1. In ritmul in care te misti prin tara ai sanse sa treci de AlinC care are 12000+.  :cheers:

Sealand01

@NGC imi/ ne explici cum naiba aceasta firma ar putea ajunge pe 1, adica sa faca mare DX, dar n-au fost lasati/primiti sa faca o amarata de centura a Craiovei 1x1 de nici 10 km, find singurul ofertant. E de noaptea mintii

dorum

#2901
Noaptea mintii CAB-ul asta... e ca si cum ne faultam singuri, urlam de durere, apoi chemam pe altii sa ne zica ca suntem prosti ca ne-am faultat singuri :(
Asa ceva nu se poate intampla in nici o tara nebananiera :( Noi, sub crasa incompetenta a CNAIR, ne-o tragem singuri :(

paullie

In prostia mea sincera, daca as fi in locul lui Dorinel as sari in sus de bucurie sa nu mai fiu câstigator pe CraPi4. CraPi3 e o gluma dpdv al grinzilor, as trage tare la productia de grinzi acolo unde e acum fabrica, as duce grinzile cât de cât pe CraPi3, as impacheta fabrica si vira nene la Cernica + Zimbor. Astfel cred ca nu as mai fi nevoit sa cumpar inca o fabrica de grinzi, iar Cernica + cele 3 loturi A3 sunt licitate pe sume mai mari.

bgd77

Eu nu inteleg de ce va luati de decizia CAB. Stiu ca vreti sa castige UMB peste tot, dar asta nu inseamna ca trebuie sa se inchida ochii daca au fost nereguli la atribuire.

Daca atunci cand va aparea motivarea o sa gasiti ceva nelegal sau ilogic in ea, veniti cu argumente aici. Pana atunci ar fi frumos sa va abtineti din a va exprima frustarile pe forum.

dorum

#2904
Ne-ai nenorocit ultima urma de nationalism :) :)
Pai frate, ma doare in paispe de CAB, CNSC, CIB, CIP, PLM, PLT, PLaltora... Chineji, turci si niste labe de macaronari au blocat iar o procedura de licitatie care mergea spre finalizare...
Ia fa un exercitiu de imaginatie si gandeste-te ce sanse avea UMB sa castige un lot de autostrada in Turcia... era acelasi CAB turcesc care dadea dreptate la UMB? China, Italia, Germania???
Si nu frate, nu dam la xxx.srl un contract de DX, cu sediu in Ferentari,, strada Albastrelelor, bloc17, scA, ap157... am dat la firma care a venit cu pretul cel mai mic, pe deasupra serioasa... :(
Cei care ma cunosc, e departe de mine gandul ca "sfantul" UMB face/drege/rezolva. Dar realitatea spune cu totul altceva...

PS: Mentalitatea "noi suntem corecti, chiar daca pierdem" a fost de mult abandonata de tarile dezvoltate - s-au gasit metode... noi n-avem "cohones" sa ne vedem interesul...

hefaistos

Nu va agitați, poate lui UMB chiar ii convine sa abordeze decalat loturile 2 3 și 4.
Totul e ca printre reanalizari sa nu fie condiții de descalificare. Iar la asta NGC poate știe mai multe.
Pariu 500 lei: Pana la 31 decembrie 2024, se va deschide A7 intre Buzau Nord si Focsani Nord. data de initiere a pariului 2 octombrie 2023
Pariu suplimentar 200 lei: Se deschide traficul pe Lot 4 - Centura Focsani înainte de 15 iunie 2024.

Bachus01

Nu ii convine deloc nici Umb-ului, nici noua, nici celor din Cnair.  Iar Dorum are PERFECTA DREPTATE . Dacă erau alte firme in contestații (Strabag , Astaldi, Porr, Alpenside,  ba chiar și Tirenna) poate judecăm imparțial.  Dar sa vii cu comentarii si sa te bucuri ca au pierdut CAB  , ca nu stiu ce proceduri etc mi se pare de noaptea mintii . In primul rand sa ne uitam pe filmarea lui Alin de pe LD4  , sa ne uitam pe A7 . Nu o fii ei nepatati dar in niciun caz nici turcii sau chinezii nu sunt . Iar in primul rand un contract ajuns la UMB ai garanția că va fii dus pana la capat  . Dacă la chinezi sau turci apare un liliac sau gandac e salut contractul.

Iar in al 2 lea rand sa ne uitam cu o lalaie turcii de A0 . Nici macar la nivel de Tirenna ca si mobilizare nu sunt. Singurul lucru unde stau bine este la PR si avocați.

dr4qul4

si colac peste pupaza...oferta UMB, ca pret, era mult sub a celorlalti. Asadar, vom plati mai mult.
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

vancouver

Imi aratati si mie clauza aia din contractul UMB, care permite rezilierea contractului daca se pierde procesul la CAB. Sa vedem si noi exact cum scrie acolo.
Prioritatea zero: A1 Sibiu - Pitești. Prioritate zero virgulă zero: A0 centura București. Importante: A7 Ploiești - Bacău - Pașcani - Suceava; A13 Sibiu - Brașov - Onești - Adjud; A3 Cluj - Oradea; A3 Ploiești - Brașov; A12 Pitești - Craiova; A8 Pașcani - Iași; A4 Constanța - Vama Veche. Toate NUMAI SI NUMAI cu fonduri europene. Un NU categoric oricărei forme de taxare la km pe autostrăzi.

NGC