Drumul Expres DEx12 Craiova-Pitești

Started by Ionut, February 12, 2013, 07:35:36 AM

Previous topic - Next topic

2 Members and 9 Guests are viewing this topic.


alecu26

Pentru UMB pasul urmator ar fi achiztionarea unui lansator. Si cumva sa mearga pe organizarea stil Bechtel.
-grinzi facute in santier
-Grinzi transportate prin santier
-grinzi montate cu lansatorul.

Asa cred ca are posibilitatea sa ajunga pana la grinzi prefabricate de 120....150 tone sau chiar 200 de tone si pana la 50 de metri deschidere.

Dezavantajul acestei metode e ca totul trebuie sa fie foarte precis, si podurile se executa incremental, unul dupa altul. Asa ca te poti bloca complet la un pod relativ micut....si sa nu poti ajunge la viaductele urmatoare.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

voicul

Putin OT:
Inteleg avantajul de a creste de la 40 la 50 de m grinda, dar nu inteleg diferentele de tonaj? Chiar asa diferente mari de greutate sunt de la cele de 40 la cele de 50 de m?

alecu26

Da. Pentru ca te duci in inaltimi de 2.5...chiar 3 metri.
Si in fapt problema principala a acestor grinzi devine flexibilitatea laterala. Din cauza eforturilor de tensionare....e foarte foarte usor sa o faci ca o banana...pe directia transversala.

De aia Bechtel si nu numai...facea grinzi in forma de U. Acestea sunt mult mai ridgide in directie transversala. Daca nu faci acest U, singura varianta e sa ii faci o talpa superioara mare care creste greutatea enorm.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

Bachus01

Care este diferenta de cost dintre o structura pe grinzi clasice si una din fier ?
Din ce am observat la noi se foloseste structura de fier doar unde necesita deschideri mai mari intre piloni .
Ma gandesc cu sunt si aici niste calcule , ai deschidere mai mari automat piloni mai rari si viceversa .


elphax

comentariu la ideea lui alecu26

cred ca lansatorul nu se poate folosi la toate tipurile de grinzi , in schimb este esential in locuri unde nu poti sa ajungi cu macaraua adica vai adanci , canioane etc
( gen Sebes :) scuze dar nu m-am putut abtine )

UMB si-a luat macarale serioase care pot urca orice fel de grinda pe orice fel de stalpi si pile la inaltimi mici si medii in zone de campie si deal. Proabil li s-a parut o investitie mai buna avand in vedere ce vroiau sa liciteze in Romania. Pentru A0, A3, A7 ar trebui sa poate face aproape tot cu macaralele. La DX acesta au Oltul care e lat si totusi si acolo vad ca au gasit solutii. E mai ieftin sa iti faci o insula mica pe rau decat sa iei un lansator si sa te chinui sa il transporti

NGC

#2871
"PROIECTARE SI EXECUTIE ,,Drum Expres Craiova - Pitesti" Tronsonul 4"

Quote from: NGC on November 11, 2020, 04:30:44 PM
Aici mai trebuie asteptat cel putin pana saptamana viitoare. Dosarele sunt conexate.

Avem acum decizia CAB.

16.11.2020

Quote
Tip solutie: Modifică sentinţa
Solutia pe scurt: Dosar nr. 4808/2/2020 conexat cu dosar nr. 4875/2/2020 şi dosar nr. 4900/2/2020 Respinge ca neîntemeiate excepţiile necompetenţei materiale a Curţii de Apel Bucureşti, Secţia a VIII-a CAF, precum şi excepţiile netimbrării şi inadmisibilităţii invocate cu privire la cererea precizatoare a plângerii formulată de MAPA INSAAT VE TICARET ANONIM SIRKETI. Respinge excepţia lipsei de interes formulată cu privire la plângerea RIZZANI DE ECCHER SPA ca neîntemeiată. Admite plângerile formulate de petentele CHINA RAILWAY 14TH BUREAU CO LTD, MAPA INSAAT VE TICARET ANONIM SIRKETI, RIZZANI DE ECCHER SPA. Modifică în parte decizia CNSC. În rejudecarea contestaţiilor formulate de CHINA RAILWAY 14TH BUREAU CO LTD, MAPA INSAAT VE TICARET ANONIM SIRKETI, RIZZANI DE ECCHER SPA: Admite în parte contestaţiile formulate de CHINA RAILWAY 14TH BUREAU CO LTD şi MAPA INSAAT VE TICARET ANONIM SIRKETI, precum şi RIZZANI DE ECCHER SPA. Anulează în parte raportul procedurii de atribuire emis sub nr. 24/3123/30.06.2020, adresele de comunicare a rezultatului procedurii nr.69656/30.06.2020 (pentru ASOCIEREA SA&PE CONSTRUCT S.R.L., SPEDITION UMB S.R.L. şi TEHNOSTRADE S.R.L., prin liderul Asocierii SA&PE Construct S.R.L.), nr. 39676/30.06.2020 (pentru CHINA RAILWAY 14TH BUREAU CO LTD ), nr. 39675/30.06.2020 (pentru Nurol Insaat VE Ticaret A.S), nr. 39673/30.06.2020 (pentru MAPA INSAAT VE TICARET ANONIM SIRKETI), nr. 39663/30.06.2020 (pentru RIZZANI DE ECCHER SPA) şi procesul-verbal de evaluare nr. 24/2172/04.06.2020 în ceea ce priveşte punctajul obţinut de RIZZANI DE ECCHER SPA pentru componenta tehnică-1 Perioada de garanţie a lucrărilor. Obligă autoritatea contractantă să reevalueze oferta depusă de ASOCIEREA SA&PE CONSTRUCT S.R.L., SPEDITION UMB S.R.L. şi TEHNOSTRADE S.R.L., prin liderul Asocierii SA&PE Construct S.R.L., după cum urmează: - modul de îndeplinire a cerinţei referitoare la cifra de afaceri anuală generală, cap. III. 1.2 Capacitatea economică şi financiară, Nota 2, lit. b); - cerinţa privind experienţa similară în proiectare; - justificarea preţului aparent neobişnuit de scăzut cu referire la componenta din oferta financiară vizând preţul organizării de şantier; - reevaluarea punctajului acordat pentru personalul cheie pentru serviciile de proiectare, - reevaluarea punctajului acordat factorului de evaluare vizând perioada de garanţie a lucrărilor de 10 ani. Obligă autoritatea contractantă să reevalueze oferta depusă de CHINA RAILWAY 14TH BUREAU CO LTD, după cum urmează: - sub aspectul verificării neîncadrării în prevederile art. 167 alin. 1 lit. c) şi lit. h) din Legea nr. 98/2016. Obligă autoritatea contractantă să reevalueze oferta depusă de Nurol Insaat VE Ticaret A.S, după cum urmează: - îndeplinirea cerinţei privind modul de depunere a ofertei de la cap. IV.4.3 Modul de prezentare a ofertei, pct. 7 ,, oferta, documentele care o însoţesc, precum şi toată corespondenţa între ofertanţi şi AC, vor fi semnate cu semnătura electronică extinsă, bazată pe un certificat calificat, eliberat de un furnizor de servicii acreditat, reprezentând documente originale, precum şi a cerinţei de la cap. IV.4.2 modul de prezentare a ofertei financiare, documentele de fundamentare a valorii propunerii financiare care vor fi prezentate în cadrul ofertei sunt: - lit. a)- Formularul nr. 7-formular de propunere financiară ....semnat ....de reprezentantul legal al ofertantului unic ..." - lit. b)- Anexa 1 la Formularul nr. 7-preţurile activităţilor/categoriilor de lucrări sau servicii ....semnat ...de reprezentantul legal al ofertantului unic; - lit. c)- Anexa 2 la formularul nr. 7-sumele previzionate reprezentând rezerve de implementare ...semnat ...de reprezentantul legal al ofertantului unic; - lit. d)- Anexa 3 la formularul 7-defalcarea sumelor din Anexa 1 la propunerea financiară aferente activităţilor subcontractate ...semnat ...de reprezentantul legal al ofertantului unic. Obligă autoritatea contractantă să reevalueze punctajul acordat ofertei depuse de RIZZANI DE ECCHER SPA sub aspectul componentei tehnice-1 Perioada de garanţie a lucrărilor. Admite în parte cererile de intervenţie formulate de ASOCIEREA SA&PE CONSTRUCT S.R.L., SPEDITION UMB S.R.L. şi TEHNOSTRADE S.R.L., prin liderul Asocierii SA&PE Construct S.R.L. în contestaţiile formulate de CHINA RAILWAY 14TH BUREAU CO LTD şi MAPA INSAAT VE TICARET ANONIM SIRKETI şi le respinge în rest în măsura admiterii contestaţiilor. Admite în parte cererile de intervenţie formulate de CHINA RAILWAY 14TH BUREAU CO LTD în contestaţiile MAPA INSAAT VE TICARET ANONIM SIRKETI şi RIZZANI DE ECCHER SPA şi respinge în rest aceste cereri de intervenţie accesorie în măsura admiterii contestaţiilor. Menţine în rest decizia CNSC. Respinge cererea privind anularea procedurii/contractului. Obligă intimatele autoritatea contractantă şi ASOCIEREA SA&PE CONSTRUCT S.R.L., SPEDITION UMB S.R.L. şi TEHNOSTRADE S.R.L., prin liderul Asocierii SA&PE Construct S.R.L. la plata către petenta CHINA RAILWAY 14TH BUREAU CO LTD a sumei de 10.000 lei cu titlu de cheltuieli de judecată, admise în parte. Obligă intimatele autoritatea contractantă, ASOCIEREA SA&PE CONSTRUCT S.R.L., SPEDITION UMB S.R.L. şi TEHNOSTRADE S.R.L., prin liderul Asocierii SA&PE Construct S.R.L şi CHINA RAILWAY 14TH BUREAU CO LTD la plata către petenta RIZZANI DE ECCHER SPA a sumei de 2000 lei cu titlu de cheltuieli de judecată, admise în parte. Definitivă. Pronunţată azi 16.11.2020 prin punerea soluţiei la dispoziţia părţilor prin intermediul grefei instanţei.

Reamintesc ca Bode si CNAIR s-au grabit si au semnat contractul la mijlocul lui Septembrie.

TibiV

Mama proștilor este mereu gravidă... :)

dr4qul4

#2873
Se reevalueaza total oferta UMB. Inca se joaca, dar UMB e condusa in acest moment.
Sunt sanse bunicele sa le respinga oferta.
Si de aici lucrurile se vor complica. Teoretic ar fi ca UMB sa isi vada de treaba, si contestatarii sa incerce sa obtina ceva daune.
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

Bachus01

Lotul 3 merge inainte , acolo nu vom avea surprize . E incheiat totul daca nu gresesc

Iar pe Lotul 4 obliga Cnair sa reevalueaze ofertele (daca am tradus bine)

Acum intrebarea se pune in felul urmator:
Se va merge in continuare cu contractul sau se va face un pas in spate , se va rezilia lotul 4 si o luam de la capat?

Daca contestatiile erau de la o firma care au mai executat lucrari in Romania , mai intelegeam . Dar asa tind sa cred ca sunt si alte interese la mijloc

NGC

#2875
Reamintesc si podiumurile. :p

Quote from: NGC on June 30, 2020, 11:38:19 AM
"PROIECTARE SI EXECUTIE ,,Drum Expres Craiova - Pitesti" Tronsonul 4"

Niste gaite au transmis zilele trecute podiumul initial al ofertantilor, din punct de vedere al ofertelor financiare.

1. UMB -> +/- 617 milioane RON fara TVA
2. RIZZANI DE ECCHER -> +/- 793 milioane RON fara TVA
3. CHINA RAILWAY -> +/- 824 milioane RON fara TVA

Din 10 ofertanti, 8 au avut oferte admisibile, si asta e podiumul initial general.

1. UMB
2. CHINA RAILWAY
3. NUROL

RIZZANI DE ECCHER au primit 0 puncte din 12 posibile pentru perioada de garantie a lucrarilor si de-aia nu apar pe podiumul initial general. ;)

Bachus01

Diferenta este prea mare sa ii poata ajunge din urma  :D

Ne linistim putin , mai ales ca diferenta de pret poate fii justificata , utilaje proprii si destule amortizate , fabrica de grinzi (si asta reduce destul de mult pretul) , fara prea multi subcontractori , organizarea de santier (sunt deja acolo , doar trebuie mutat 40 km )

NGC

Poate inainte de a face afirmatii ar fi mai bine studierea modului de acordare a punctajului si cum se cuantifica la stabilirea clasamentului. ;)

hvm

^
Si deci asta ce inseamna pentru noi cei care nu am inteleg nimic din traducerea pe Romaneste a lui @Dr4cul4. De ce este o problema?

Eu inteleg ca: nu se admite anularea procedurii/contractului. Deci UMB poate continua. Acum ramane de refacut evaluarea ofertelor in baza deciziei si determinat daca ramane UMB pe locul 1 sau o sa castige altcineva. O intrebare am, mai poate fi contestata aceasta reevaluare de catre cineva?

Revenind la UMB nu inteleg cateva lucruri:
-nu indeplineste conditiile de cifra de afaceri  pe acest lot sau per total pe toate locurile pe care le au declarate castigatori?
-care ar fi problema cu experienta de proiectare similara? Cu ce e diferit lotul 4 de 2 si 3?
-La organizarea de santier n-au ce sa cheltuie prea mult fiindca sunt deja pe Lotul2 si de acolo distanta intradevar e minima. Singura explicatie plauzibila e ca altcineva sa aiba subcontractate toate activitiatile la firme care sunt practic lipite de lot cu tot ce au nevoie.
-de asemenea proiectarea e o problema doar daca au pus exact aceleasi persoane ca si la lotul 3, care acum e deja adjudecat si in principiu pe exact acelasi interval de timp cu proiectarea??? Aici nu stiu cum e.. Sunt dedicate persoanele prin lege? sau pot sa lucreze la mai mult eproiecte in paralel? Mi se pare logic sa se poata lucra in paralel.

Daca sa spunem ca o sa castige altcineva, cum se calculeaza penalizarile? Pe baza profiutlui estimat in documentatia de licitatie sau cum?

Pentru mine e totusi clara treaba, asa cum s-a amanat cu declararea castigatorului la PiSi4, cred ca tot asa pot sa traga de timp pana termina UMB lucrarile de proiectare si organizare de santier pe CraPi4 inainte de termen eventual, si in buget si atunci pot sa dea si ei (CNAIR)  aviz favorabil la solutia tehnica si financiara ca se incadreaza in ce s-a licitat....

Ce nu inteleg e care e problema cu garantia la 10 ani? N-au licitat ca o sa ofere garantie 10 ani si le-a dat punctaj pentru 10 ani?
Pariuri: A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe - aici

alecu26

^^^ trecerea de la beton la metal e undeva la 42....45 de metri. Depinde foarte foarte mult de specificul tarii si ce este pregatita aceasta sa ofere ca si piata de furnizori si subantreprepnori.

Noi avem multe fabrici de prefabricate la distante relativ mici si merge betonul pana la deschiderile de mai sus.

In Polonia otelul relativ la beton e mai ieftin ca in Romania, asa ca trecerea la metal se face la 35...40 de metri.

In Spania se face foarte foarte mult monolit. La fel si in Germania.

In Africa se fac grinzi in santier foarte multe.

Loturile grele din Sibiu Pitesti le vad facute cu mult beton monolit sau metalice cu muuuuulta sudura in santier.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).