Drumul Expres DEx12 Craiova-Pitești

Started by Ionut, February 12, 2013, 07:35:36 AM

Previous topic - Next topic

3 Members and 15 Guests are viewing this topic.

hit_man_dany_el

#2805
Tronson 1 langa centura Craiovei,

Bogdan_Cluj

#2806
@AlexxC

Se pot asocia sa faca acel nod. Altii se asociaza pentru treburi mai serioase, pt un nod ar trebui sa fie mult mai simplu, si evident mult mai ieftin

"Consiliul Judeţean Bihor a fost împuternicit ca Autoritate Contractantă Desemnată în numele şi pentru asocierea constituită prin acordul de asociere între CJ Bihor, CJ Arad, Primăria Oradea şi Primăria Arad, pentru lansarea anunţului de participare în SICAP în vederea actualizării Studiului de Fezabilitate."
https://www.digi24.ro/stiri/actualitate/30-din-drumul-expres-oradea-arad-ce-leaga-doua-autostrazi-ar-urma-sa-fie-gata-pana-la-finalul-anului-2023-1397026

horatiu.cosma

^
Sealand01, da pare că s-au mișcat rapid cu documentele, înseamnă că știau deja de ceva timp care va fi decizia ANPM și i-a contractat CNAIR pe EPC Mediu să facă studiile. Acum urmează procedura birocratică din ANPM, cu analiza documentelor, eventuale observații, apoi dezbatere publică, comisiile CAT din APM-urile intersectate de proiect, termene pentru depunerea observațiilor, contestațiilor și la final emiterea acordului de mediu. Vorbim de minim 3 luni dacă totul merge brici.

mihai008

,,Drum Expres Craiova-Pitesti"

COMPANIA NAȚIONALĂ DE ADMINISTRARE A INFRASTRUCTURII RUTIERE S.A., în calitate de Solicitant, a elaborat și  depus in data de 06.11.2020 Cererea de Finanțare pentru proiectul,,Drum Expres Craiova-Pitesti" in vederea obtinerii de finantare nerambursabila alocata prin Programul Operational Infrastructura Mare 2014-2020, în cadrul Axei Prioritare 1-Imbunatatirea mobilitatii prin dezvoltarea retelei TEN-T si a metroului, Obiectiv Specific 1.1. Apel de proiecte pentru DEZVOLTAREA INFRASTRUCTURII  RUTIERE – proiecte noi de investitii, Operațiunea- Cresterea mobilitatii pe reteaua rutiera TEN-T centrala.

Obiectivul general al proiectului definit în MPGT, este îmbunătățirea eficienței economice a rețelei naționale de transport din România prin reducerea timpilor de călătorie între Craiova și Pitești.

Obiectivele specifice ale proiectului sunt:

I.Construirea a 121,185 km de drum expres 2x2, inclusiv:

10 noduri rutiere
75 poduri/pasaje
15 poduri/pasaje la noduri/drumuri de legatura/la nodurile pe drumurile de legatura
25 intersectii denivelate fara acces
4 parcari de lunga durata pe ambele sensuri ale drumului expres;
4 parcari de scurta durata pe ambele sensuri ale drumului expres;
3 baze de intretinere si deszapezire.
II. Reducerea timpului de deplasare pe rețeaua de drumuri Core TEN-T cu 79,26 minute pentru mașini și cu 66,35 minute pentru vehicule grele

Valoarea totală a proiectului este de 4,550,958,148.21 lei și va fi finantat prin Programul Operational Infrastructura Mare 2014-2020 astfel: 85% contributia Uniunii Europene din Fondul de Coeziune-3,840,173,903.72 lei,15% contributia proprie - 710,784,244.49lei.

Durata proiectului: 61 luni

Cod proiect 140285



Proiect cofinanţat de Uniunea Europeana din Fondul de Coeziune prin Programul Operational Infrastructura Mare 2014-2020.

Date de contact:

Mariana IONIȚĂ, Director General CNAIR SA., fax: (+4 021) 312.09.84.

tom_sawyer

#2809
Nr. unic (nr. format vechi) : 4719/2/2020
Data inregistrarii 03.09.2020

Obiect: litigiu privind achiziţiile publice - contestaţie atribuire dec.nr.1473/c4/1320,1329 din 24.08.2020
Stadiu procesual: Recurs

COMPANIA NAŢIONALĂ DE ADMINISTRARE A INFRASTRUCTURII RUTIERE S.A.   Intimat
MAPA INSAAT VE TICARET ANONIM SIRKETI   Petent
CHINA RAILWAY 14TH BUREAU CO LTD   Petent
SA&PE CONSTRUCT S.R.L., SPEDITION UMB S.R.L. SI TEHNOSTRADE S.R.L. REPREZENTATA DE LIDERUL ASOCIERII , SA&PE CONSTRUCT S.R.L.   Intervenient

11.11.2020
Solutia pe scurt: Respinge cererea de sesizare a ÎCCJ cu privire la pronunţarea unei hotărâri prealabile pentru dezlegarea unor chestiuni de drept, ca inadmisibilă. Respinge plângerile ca nefondate. Definitivă. Pronunţată prin punerea soluţiei la dispoziţia părţilor de către grefa instanţei.

http://portal.just.ro/2/SitePages/Dosar.aspx?id_dosar=200000000386858&id_inst=2


Cineva care cunoaște mai bine: soluția e pentru ambele tronsoane, 3 și 4?

razvan96

E pentru T3. Pentru T4 saptamana viitoare.

Bachus01

Asta inseamna ca pe T3 au fost respinse toate contestatiile si toate caile de atac?

horatiu.cosma

Eu aveam impresia că e și pe T4, că au fost conexate la un moment dat. Dacă mă înșel, oare poți pune razvan96 un link cu dosarul pentru T4?

tom_sawyer

#2813
Cred ca ăsta e pentru T4:

http://portal.just.ro/2/SitePages/Dosar.aspx?id_dosar=200000000386981&id_inst=2

Au fost conexate mai multe dosare și a rezultat cel de mai sus. Poți căuta după "rizzani" la dosare.

Și la T3 au fost conexate dosarele.


horatiu.cosma

Da, eu am căutat după mapa si china, de fapt le-au conexat pe toate in dosarul Rizzanni. Să sperăm că se închide și ăsta săptămâna viitoare.

dorum

pe 3 cred ca au conexat plangerea turcilor cu a chinejilor, nu au conexat 3 cu 4 parca... se poate sa ma insel

NGC

"PROIECTARE SI EXECUTIE ,,Drum Expres Craiova - Pitesti" Tronsonul 3"

Va ziceam eu acum cum stam, dar vad ca au sarit unii mai repede.

Pentru T3 s-au respins azi toate recursurile. Asta inseamna unda verde pentru UMB si contractul merge deocamdata inainte.
Nu pot detalia deocamdata de ce am subliniat deocamdata. Fac si jocuri de cuvinte. :p

NGC

"PROIECTARE SI EXECUTIE ,,Drum Expres Craiova - Pitesti" Tronsonul 4"

Aici mai trebuie asteptat cel putin pana saptamana viitoare. Dosarele sunt conexate.

elphax

deci , in principiu, UMB va avea front de lucru de peste 100 km lungime din acest DX. daca merge totul bine vor avea bani sa isi ia si vreo 2 TBM ca sa liciteze si la PiSi

Bachus01

Nu trebuie TBM . Ma lamurit Horatiu  8)

Front de lucru oricum era . Daca imi aduc bine aminte pe T3 deja sunt facute expropierile si se lucreaza la PT . Cu putin noroc in primavara ii vedem la lucru .

Eu sunt foarte curios daca se poate respecta termenul pentru tronsonul 2 la sfarsit de 2021 . Din filmari nu prea , dar poate avem si aici o surpriza placuta .

Ideal ar fii sa se deblocheze mai repede AM si de pe T1 .

Cred ca DX-ul acesta va fii unul din cele mai rapide tronsoane contruite in Romania cap-coada pe toata lungimea