News:

API te vrea în echipa din București!

Main Menu

Drumul Expres DEx12 Craiova-Pitești

Started by Ionut, February 12, 2013, 07:35:36 AM

Previous topic - Next topic

8 Members and 19 Guests are viewing this topic.

dr4qul4

ce treaba are fabrica Dacia cu Tr3 si 4? Aia e la 20 km distanta,
Astia de la mediu cred ca vor sa preia zmeura de aur de la cnair. Incredibil cata prostie.
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

adyneamtu

#2746
^De fapt e un depozit pentru piese de schimb Dacia in dreptul nodului aici
Iar vizavi este Rochling, furnizor de piese auto pentru Ford, nu-s sigur daca si Dacia.
Probabil nodul il vor muta 500 de metri spre Pitesti.
Si daca reusesc sa mute nodul, oare e vreo sansa sa indrepte putin si acea cocoasa, cumva sa treaca prin zona intersectiei celor doua DJ? Ar scurta cu 2 km.

paullie

Despre cocoasa aia am mai zis si eu. Numai ca apoi m-am uitat mai atent pe planurile de situatie si nu merge. Cred ca sunt vreo 10 LEA pe unde ar fi traseul drept. Chiar daca s-ar pune problema sa reloci acele LEA ar dura o vesnicie si nici nu cred ca se poate fara intreruperi semnificative de energie electrica.

AlexxC

O revizuire a acordului de mediu pe tot traseul are potentialul de a genera o oprire totala a lucrarilor pe toate tronsoanele ?
Ce zice legea in aceasta situatie? Poti lucra in paralel? Cum se vor implementa eventualele cerinte de mediu fiind pusi in fata faptului implinit?
Nu a mai aparut nimic legat de acea descarcare a traficului in giratoriul din capatul centurii Craiova Sud? A trecut ceva timp si promisiunea era de urgentare a acestui proiect.


Ionut

Ce revizuire de AM mă? Nu a zis ionita ca e proiect matur si ca il accelereaza? Si altii, costache, de exemplu (doar pentru cunoscatori). Dom'le are AM emis, dam inainte cu executia!

horatiu.cosma


Cozak


Bachus01

Frumos . Optimizare  de preturi , grija mare la cheltuieli din partea lor  . Macaraua mare este din China , fabrica de grinzi din Rep. Moldova , incarcatorul frontal din Italia .
Curios cum de nu au cumparat din Vest . Au plasat/negociaza niste utilaje de vreo 5 mil euro la Liebherr . Urmatoarea miscare logica ar fii niste foreze pentru piloni si inca o macara mare .

Sa dat cumva ordinul de incepere pentru proiectare Lot 3 & 4 ?

archaeus

#2753
Pt cunoscatori: ce face scula din carligul zublinului?

paulmare

Moldtech sunt spanioli nu din republica moldova
Cu asta se deschide site-ul lor, cu salopetele portocalii ale UMB :) cea mai mare fabrica mobila de grinzi de pod
Chiar ca merita urmarit 
https://www.moldtechsl.es/en/

voicul

Si desi e cea mai mare fabrica mobila (posibil din portofoliul Moldtech) UMB tot mai vrea sa cumpere una, ca nu poate onora si comenzile externe.  :lol:

Duta C


udar

#2757
Quote from: archaeus on October 28, 2020, 04:24:42 PM
Pt cunoscatori: ce face scula din carligul zublinului?
Este un fel de ciocan care bate acele placi  de fier ..


minisoferul

Placile de fier se numesc palplanse, un sistem foarte elegant de lucru in albiile raurilor. Incinta creata de acestea si golita de apa se numeste batardou.

daniel321

Drumul Expres Craiova Pitesti DX12 Tronson2 Lot1 UMB DJ644 Bals Branet 29 10 2020