Drumul Expres DEx12 Craiova-Pitești

Started by Ionut, February 12, 2013, 07:35:36 AM

Previous topic - Next topic

10 Members and 33 Guests are viewing this topic.

perfidus

[CN1015466 / 30.09.2019] PROIECTARE SI EXECUTIE ,,Drum Expres Craiova - Pitesti" Tronsonul 3

termen nou:
EVALUARE CALIFICARE/TEHNICA
Data limita: 29.05.2020 18:00
Autostrada Pitesti - Craiova (A12) e ingropata. Se prefigureaza Drumul Expres CrPit (DEx12).; Contract semnat Tr.1 12.2018 - Tirrena Scavi ; Tr.2/L1&L2 finalizat - Spedition UMB ; Semnare contract Tr.3 si Tr.4 16.09.2020  - Spedition UMB ; Licitația pentru ,,Centura de ocolire Craiova Varianta Sud DN 56- DN 55- DN 6" - contract semnat 14.01.2022 - Rizzani de Eccher; "Constructia Variantei de Ocolire Targu Jiu – Finalizare Lucrari" - contract semnat 22.09.2020 - S.E.C.O.L. - stadiu lucrari 60%; "Reabilitare DN 6, Alexandria – Craiova, Lot 2: km 132+435 – km 185+230 – Relicitare" - contract semnat in 08.03.2022 - Ozaltin Inșaat

Ionut

Ar fi mișto sa ia T3 tot UMB. Probabil au o oferta foarte competitivă.

miahi

#2027
^^ Avand in vedere ca va fi un tronson mai lung decat PiSi5 (31.75 vs 30.35) ar fi bine sa avem un castigator cu capacitate de dus pana la capat proiectul, intr-un interval de timp decent.

Pentru recapitulare avem ca si ofertanti 5 Turci, 2 Chinezi, Aktor, Erbasu, Strabag, UMB .

voicul

Vad ca unele firme gen Astaldi/PORR licitieaza cam cat ii tine capacitatea si doar atat.
Pe de alta parte vad ca Aktor este peste tot, desi se chinuie la greu in RO.

perfidus

#2029
PROIECTARE SI EXECUTIE ,,Drum Expres Craiova - Pitesti" Tronsonul 4
ANUNT DE PARTICIPARE NR. CN1014307 / 21.08.2019

Termen nou:
EVALUARE CALIFICARE/TEHNICA
Data limita: 29.05.2020 18:00

Prin declaratiile de presa recente de pe la vizilele premierului facute la Dacia si Ford, n-am retinut sa se fi anuntat vreo iminenta finalizare a acestor doua licitatii. Ultima veste a fost pregatirea HG-ului cu exproprieri pe Tr4. Asta ma duce cu gandul ca termenele astea din SEAP sunt evident doar de forma.
Autostrada Pitesti - Craiova (A12) e ingropata. Se prefigureaza Drumul Expres CrPit (DEx12).; Contract semnat Tr.1 12.2018 - Tirrena Scavi ; Tr.2/L1&L2 finalizat - Spedition UMB ; Semnare contract Tr.3 si Tr.4 16.09.2020  - Spedition UMB ; Licitația pentru ,,Centura de ocolire Craiova Varianta Sud DN 56- DN 55- DN 6" - contract semnat 14.01.2022 - Rizzani de Eccher; "Constructia Variantei de Ocolire Targu Jiu – Finalizare Lucrari" - contract semnat 22.09.2020 - S.E.C.O.L. - stadiu lucrari 60%; "Reabilitare DN 6, Alexandria – Craiova, Lot 2: km 132+435 – km 185+230 – Relicitare" - contract semnat in 08.03.2022 - Ozaltin Inșaat

tom_sawyer

#2030
^^^ În plus, în luna iunie, pe lângă loturile din Autostrada Transilvania, dacă nu vor fi contestații, pot fi semnate contractele de proiectare și execuție pentru tronsoanele 3 și 4 din Drumul Expres Craiova - Pitești, potrivit lui Lucian Bode.

economica.net

Ionut

Vrabia mălai visează. Ei nu au dat câștigătorii și promit semnarea contractului în 45 zile...... Bode ăsta e un măscărici.

daniel321

#2032
Salut
Am incercat sa fac o asociere in contul de youtube si sa sters tot ce era pe cont am repus niste filmari la loc si mai am de pus... un moderator daca ma poate ajuta cu o perioada mai prelungita ptr a modifica vechile postari pe forum mar ajuta... am sa las o filmare ptr a fi contul de gasit contul Youtube
Multumesc!


Ionut

Poti sa imi dai mie pe email sau WhatsApp linkurile din trecut cu filmarile si noul clip. Si updatez eu pe forum.

Ionut


Ionut

API. Marti. 19 mai.
UMB. Celalalt lot.











Sper sa scot azi macar o filmare.

perfidus

Meserie. Bravo UMB! Mulțumim colegilor din API pentru efort.
Autostrada Pitesti - Craiova (A12) e ingropata. Se prefigureaza Drumul Expres CrPit (DEx12).; Contract semnat Tr.1 12.2018 - Tirrena Scavi ; Tr.2/L1&L2 finalizat - Spedition UMB ; Semnare contract Tr.3 si Tr.4 16.09.2020  - Spedition UMB ; Licitația pentru ,,Centura de ocolire Craiova Varianta Sud DN 56- DN 55- DN 6" - contract semnat 14.01.2022 - Rizzani de Eccher; "Constructia Variantei de Ocolire Targu Jiu – Finalizare Lucrari" - contract semnat 22.09.2020 - S.E.C.O.L. - stadiu lucrari 60%; "Reabilitare DN 6, Alexandria – Craiova, Lot 2: km 132+435 – km 185+230 – Relicitare" - contract semnat in 08.03.2022 - Ozaltin Inșaat

danielCD

Ce poze frumoase!! O încântare. Felicitări!!

horatiu.cosma

#2038
Lucrurile se prezintă bine și foarte bine. La TS pare că s-au rezolvat mare parte din restanțele salariale, mobilizarea e tot mai bună, vin utilaje zilnic pe șantier, e atacată toată zona autorizată, ieri a început și Mithras să lucreze la consolidarea terenului de fundare. Pentru primul sector dinspre Craiova s-a depus deja documentația pentru obținerea AC, proiectul înțeleg că e aprobat, lipsesc doar exproprierile și probabil acordul de mediu. Pentru structuri încă nu și-a activat TS partenerii, că ar termina prea rapid structurile de pe sectorul autorizat și ei vor să aibă continuitate.

La UMB se lucrează la turația cu care ne-au obișnuit, sunt vreo 700 de oameni pe șantier. La capătul nordic de la intersecția cu DN65 s-ar părea că nodul rutier e pe lotul 3, deci nasol. Se agită unii prin CNAIR pentru niște exproprieri suplimentare și o soluție temporară de descărcare, UMB zice că dacă iau ei lotul 3, nu vor fi probleme și nu vom avea noi "muzee". @RobertH, poate reușești să modifici pe harta proiectelor, lotul 2 UMB merge până la km 57+550, iar bretelele nodului (care se desprind din DX pe lotul UMB) sunt pe tronsonul 3, la fel si giratoriile sau zona de DN65.

În continuare spre nodul cu DJ653 la Pirelli se lucrează la elevațiile structurilor și la umpluturi, deja au sectoare pe care au ajuns la strat de formă. Pe zona asta până la Olt vom vedea la vară peste 10 km de "negru", zis și asfalt. La nodul de la Pirelli au făcut în interiorul nodului o groapă imensă, sapă acolo pentru umpluturi fiindcă e foarte bun terenul, cică mai bun decât balastul (coeziune bună).

În continuare spre Olt sunt multe rețele electrice de relocat, dar nu sunt pe drumul critic, lucrează la proiectele de relocare, sunt in diverse etape, le vor rezolva până la urmă. La Olt ați văzut și voi mobilizarea, sunt 9 foreze, cât de curând termină treaba. Sunt blocați pe partea dinspre Pitești cu vreo 3 rânduri de pile din cauză că proprietarii nu au eliberat amplasamentul, nu și-au luat încă banii, sunt foarte nemulțumiți, cică au blocat în justiție exproprierea, amenință cu CEDO, CCR, au avocați, vor să negocieze și eventual să primească altă locație în schimb. În râul Olt vor intra cei de la UMB în perioada următoare cu o platformă pe jumătate din lățime, vor face coloane, radiere, elevații, apoi vor scoate platforma și se vor muta cu aceleași operații pe cealaltă jumătate. Deschiderile metalice vor fi de 50 70 50 și încă vreo 4 standard cu grinzi de beton (strict în Olt). Baza de grinzi va fi pe aliniament puțin mai spre Craiova, în zona parcărilor (sud de Slătioara). Vor fi peste 300 de grinzi doar la Olt (4 per deschidere - un sens de circulație). Și mai au vreo 300 dacă nu și mai bine la restul structurilor.

S-ar părea că pe cele 2 loturi ale UMB există un excedent de săpături față de umpluturi. După Olteț la acel debleu imens de vreo 25 de metri chiar au ridicat puțin linia roșie și automat și podul, ca să mai reducă adâncimea debleului.

UMB a luat în ultimul an echipamente de vreo 70 de milioane de euro, încă mai trebuie să vină destule basculante, escavatoare, buldo etc, deci planurile de viitor sună bine. Se laudă că produc grinzi într-o zi la Bacău cât tot ce produce România în rest în materie de grinzi  :lol:.

L.E. Ce am anticipat noi de la lansarea licitației referitor la calitatea SF-ului este confirmat de constructori în prezent. O grămadă de disfuncționalități, aspecte ilogice pe care ei trebuie să le rezolve acum. Spre exemplu unele viaducte sunt nejustificat de lungi, trecând chiar peste "nimic", în timp ce sunt văi foarte adânci prevăzute doar cu un amărât de podeț. Și nu s-a putut modifica mai nimic, pentru că OMT 600 cretin al lui Ioniță.

RobertN

^

Mulțumesc pentru aceste informații!