Drumul Expres DEx12 Craiova-Pitești

Started by Ionut, February 12, 2013, 07:35:36 AM

Previous topic - Next topic

2 Members and 18 Guests are viewing this topic.

perfidus

Exact, la liziera pădurii din plan îndepărtat începe Tronsonul 2. Mulțumim pentru filmări Daniel!
- pe șantierul Tirenna s-au cam închis lucrările pe anul acesta, au dispărut forezele.
Autostrada Pitesti - Craiova (A12) e ingropata. Se prefigureaza Drumul Expres CrPit (DEx12).; Contract semnat Tr.1 12.2018 - Tirrena Scavi ; Tr.2/L1&L2 finalizat - Spedition UMB ; Semnare contract Tr.3 si Tr.4 16.09.2020  - Spedition UMB ; Licitația pentru ,,Centura de ocolire Craiova Varianta Sud DN 56- DN 55- DN 6" - contract semnat 14.01.2022 - Rizzani de Eccher; "Constructia Variantei de Ocolire Targu Jiu – Finalizare Lucrari" - contract semnat 22.09.2020 - S.E.C.O.L. - stadiu lucrari 60%; "Reabilitare DN 6, Alexandria – Craiova, Lot 2: km 132+435 – km 185+230 – Relicitare" - contract semnat in 08.03.2022 - Ozaltin Inșaat

daniel321

#1636
Drumul Expres Craiova Pitesti DX12 Lot 2 Saru, Olt, Slatina15.12.2019

daniel321

Sambata a plouat si e pamantul namolos, duminica a fost veme buna da poate aveau zi libea sau au terminat programu, se lucreaza la poduri pe ambele loturi

voicul

+1. Ai ceva distanta de parcurs ca sa faci filmarile.  :cheers:

perfidus

^Asa este Daniel, la minutul 10 din prima filmare apare o foreza si alte cateva utilaje langa calea ferata.
Autostrada Pitesti - Craiova (A12) e ingropata. Se prefigureaza Drumul Expres CrPit (DEx12).; Contract semnat Tr.1 12.2018 - Tirrena Scavi ; Tr.2/L1&L2 finalizat - Spedition UMB ; Semnare contract Tr.3 si Tr.4 16.09.2020  - Spedition UMB ; Licitația pentru ,,Centura de ocolire Craiova Varianta Sud DN 56- DN 55- DN 6" - contract semnat 14.01.2022 - Rizzani de Eccher; "Constructia Variantei de Ocolire Targu Jiu – Finalizare Lucrari" - contract semnat 22.09.2020 - S.E.C.O.L. - stadiu lucrari 60%; "Reabilitare DN 6, Alexandria – Craiova, Lot 2: km 132+435 – km 185+230 – Relicitare" - contract semnat in 08.03.2022 - Ozaltin Inșaat

snackhunter

#1640
^^^

La minutul 0:55, ce sunt acele structuri? Fier beton?

daniel321

#1641
Este fundatia podului DC 1A ce va traversa drumul expres,


TibiV

Articol de 2 bani, si trebuie sa iti dea si rest...

Quote
Pe locul 4 s-a situat un alt constructor român de autostrăzi. Straco a raportat luna trecută un progres de 1,72 puncte procentuale pe lotul Chețani – Câmpia Turzii din Autostrada Transilvania.

În clasament urmează italienii de la Pizzarotti cu un avans de 1,5 puncte procentuale pe lotul 1 din Autostrada Sebeș – Turda.

Și vecinii de pe lotul 2 din Autostrada Sebeș – Turda, respectiv grecii de la Aktor, au avut la rândul lor un progres 1,48 puncte procentuale.
:lol: >:( :lol: :(
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

NGC

#1644
Sa vedem acum si partea a doua a subiectului certificatelor fiscale.

Quote from: NGC on September 13, 2019, 06:33:03 PM
Avem 5 licitatii in care TIRRENA a prezentat certificate fiscale in perioada Octombrie 2018 - Februarie 2019.

- [174865] / 22.04.2017: "Proiectare si executie "Varianta de ocolire Timisoara Sud""
- [174932] / 26.04.2017: "Modernizarea centurii rutiere a Municipiului Bucuresti intre A1 - DN 7 si DN 2 – A2: sector DN 2 (km 12+300) - A2 (km 23+750)"
- [174933] / 26.04.2017: "Reabilitare DN6 Alexandria - Craiova, Lot 2: km 132+435 - km 185+230 - relicitare"
- [176940] / 08.07.2017: "Proiectare si executie Drum Expres Craiova - Pitesti, Tronsonul 1"
- [176986] / 11.07.2017: "Proiectare si executie autostrada Sibiu - Pitesti, Sectiunea 5 Curtea de Arges – Pitesti km 92+600 – 122+950"

Quote from: NGC on September 13, 2019, 06:33:03 PM
Dupa cum se vede si mai sus, TIRRENA a prezentat 5 certificate fiscale diferite, din care rezulta ca pana in 21.01.2019 existau obligatii de plata neconfirmate definitiv.
Asa cum a facut-o la licitatiile pentru DN6 si PiSi 5, prin analogie, CNAIR trebuia sa descalifice pe TIRRENA in baza art. 165 alin. (2) din Legea 98 / 2016.
TIRRENA avea posibilitatea sa se apere, dar nu a prezentat nici o dovada ca nu ar trebui sa fie exclusa pentru ca s-ar incadra la art. 165 alin. (3) din aceeasi lege.

Retineti ca, potrivit cerintelor fisei de date, cerinte insusite de TIRRENA prin necontestarea lor la timpul respectiv, "Din documentele edificatoare prezentate trebuie sa reiasa lipsa datoriilor restante la momentul prezentarii acestora.". De aici rezulta ca cerinta de calificare nu a fost indeplinita.

Pe de alta parte, contractul pentru licitatia "Proiectare si executie Drum Expres Craiova - Pitesti, Tronsonul 1" a fost atribuit in 10.12.2018.

Trebuie retinut si ca aceste obligatii de plata erau cunoscute inca din 31.07.2018, respectiv 08.08.2018, dar cum ziceam, nu aveau caracter definitiv.
Caracterul definitiv a venit abia in 21.01.2019, dar asta nu inseamna ca datoriile nu existau in perioada Octombrie 2018 - Ianuarie 2019, certificatele prezentate nedemonstrand "lipsa datoriilor restante la momentul prezentarii acestora".

Sa vedem acum ce ascunde CNAIR si sa le facem un cadou de Mos Craciun. :lol:

Desi lucrurile erau cunoscute prin targ, obtinerea unor dovezi care sa poata fi prezentate public a durat mult, dar pana la urma disney a reusit.

Quote from: NGC on September 13, 2019, 06:33:03 PM
Asadar, in perioada 25.10.2018 - 10.12.2018, adica intre decizia CNSC pentru aceasta licitatie si atribuirea contractului, conform certificatelor fiscale prezentate si conform confirmarii ulterioare a CAB de la licitatia pentru DN6, TIRRENA avea obligatii de plata, si, prin analogie, trebuia sa fie exclusa din procedura ca si la licitatiile pentru DN6 si PiSi 5.
Nu am mai luat in considerare data exacta a comunicarii deciziei CNSC si nici timpul de 10 zile lucratoare care trebuia asteptat pentru ca decizia CNSC sa devina definitiva.

Quote from: NGC on September 13, 2019, 06:33:03 PM
In concluzie, cu aceste 5 certificate fiscale diferite care contin aceleasi obligatii de plata, TIRRENA a fost exclusa la doua dintre licitatii, respectiv cea pentru DN6 si cea pentru PiSi 5.
Pe de alta parte, cu niste certificate fiscale neactualizate, a primit doua contracte, respectiv cel pentru VO TM Sud si cel pentru CraPi 1.

Si ce certificat fiscal a prezentat TIRRENA? Pai sa vedem.



Sa mai vedem o data ce zice art. 196 alin. (2) din Legea 98 / 2016.

Quote
"(2) Înainte de atribuirea contractului de achiziţie publică/acordului-cadru, cu excepţia situaţiei contractelor subsecvente atribuite în executarea unui acord-cadru, autoritatea contractantă solicită ofertantului clasat pe primul loc după aplicarea criteriului de atribuire să prezinte documente justificative actualizate prin care să demonstreze îndeplinirea tuturor criteriilor de calificare şi selecţie, în conformitate cu informaţiile cuprinse în DUAE, cu excepţia procedurilor desfăşurate în mai multe etape când documentele justificative sunt solicitate înainte de transmiterea invitaţiilor pentru etapa a doua către candidaţii selectaţi.".

Asadar, cu certificatul fiscal 2018 / 45432 / 27.07.2018, CNAIR a considerat ca TIRRENA "indeplineste" cerintele art. 196 alin. (2) din Legea 98 / 2016, articol care cere ca documentele justificative sa fie actualizate "inainte de atribuirea contractului de achizitie publica", atribuire care a avut loc in 10.12.2018, adica la 5 luni dupa emiterea certificatului fiscal, desi se stia ca existau obligatii de plata inca din 31.07.2018, respectiv 08.08.2018.

NGC

#1645
Toate like-urile i se cuvin lui disney, pentru obtinerea dovezii pentru publicul larg. ;)

@disney: Poti sa pui acum tot documentul oficial.

:cheers:

horatiu.cosma

NGC, s-a sesizat cineva pe speta asta (si VO TM in mod similar)? Ma refer la organele abilitate sa ii trimita unde le e locul.

NGC

#1647
Din ce umbla vorba prin targ, sunt ceva investigatii in derulare.

Un hint din raspunsul primit de disney. ;)



NGC

Sa trecem aici cateva aspecte "interesante" referitoare la T1. ;)

1) Contestatia celor de la ERBASU care a fost retrasa

Quote from: NGC on October 25, 2018, 09:55:22 PM
Sursele zic ca ASTALDI nu a mai contestat.

Pe de alta parte, trec aici o alta informatie deocamdata tot "pe surse", conform careia CONSTRUCTII ERBASU a renuntat la contestatie.

Ar fi bine totusi sa mai asteptati putin pentru inca o confirmare si sa incercam sa aflam de ce au facut asta, precum si daca e totul in regula si ramane TIRRENA castigator sau se anuleaza.

Quote from: NGC on November 07, 2018, 07:59:03 AM
^^^ Asta este lotul cu cerinte care se bat cap in cap (T1), si unde doar CONSTRUCTII ERBASU a ofertat diferit de TIRRENA si ASTALDI in privinta acelor cerinte despre care am mai vorbit.

Explicatia asta e cusuta cu ata alba. Calculul lor ca nu ar avea sanse contra celor de la ASTALDI puteau sa il faca inainte sa depuna contestatia.

ASTALDI, chiar daca sunt pe locul 2, nu au contestat. Probabil din motiv ca acum au podul de la Braila, si, din moment ce au castigat acel contract, nu prea mai are rost sa se lupte cu statul si OMT600. ;)

2) Circul de pe lotul ST3 dintre TIRRENA si CNAIR de la sfarsitul lui 2017 si inceputul lui 2018

3) Certificatul fiscal "actualizat" prezentat de TIRRENA pentru T1, despre care am scris mai sus, si faptul ca in acest caz celor de la CNAIR nu li s-a parut nimic "suspect" in legatura cu el

goldorak

Hai sa ma fac si eu un pic avocatul diavolului (sa ploua cu minusurile pe capul meu..  :lol:  :lol:  :lol:)

Dintr-un punct de vedere strict moral nu pot decat sa-ti dau dreptate NGC : fiecare marsavie trebue demascata si autorii trasi la raspundere..

Dar dintr-un punct de vedere practic ce se va intampla acum?
1) o sa intre DNA peste ei => blocaj si paralizie totala, nici-un dosar nu va mai avansa (ca si avansau ca vai de capu lor pana acum..) => daca se umfla gogoasha (scandalul) cade hierarhia corupta de la cnair (sa speram .. ar fi un lucru bun! macar atat sa castigam..) => dar rezultat net : nimic ne se va mai face 1 an de zile si mai bine!..
2) contractul pentru lotul 1 o sa fie anulat => nimic nu se va mai face si pe acest lot ani de zile!..

Deci pentru utilizatorii de infrastructura este oare va fi un motiv de bucurie faptul ca o sa inceapa "bombardamentul DNA"?..