News:

API te vrea în echipa din București!

Main Menu

Drumul Expres DEx12 Craiova-Pitești

Started by Ionut, February 12, 2013, 07:35:36 AM

Previous topic - Next topic

2 Members and 24 Guests are viewing this topic.

NGC

Asa se aude si prin targ.

Oricum, acolo nu au treaba cu OMT600. ;)

davyl

Oricum la Craiova, Erbasu a castigat un contract mare si gras de reabilitare strazi. Este vorba de refacerea si asfaltarea unui numar considerabil de strazi de pamant, aflate la asa-zisa periferie a Craiovei...

Deci probabil a contat si asta... Cine poate sti sigur...

Asteptam cu nerabdare 9 noiembrie atunci... :)

tom_sawyer

În cadrul licitaţiei, oferta Construcţii Erbaşu s-a situat pe locul al treilea, după cea a italienilor de la Tirrena Scavi (locul 1) şi de la Astaldi (locul 2). Constructorul român susţinea în contestaţie că ofertele de pe locurile 1 şi 2 au fost declarate în mod nelegal admisibile.

Contactat de către Economica.net, Cristian Erbaşu a explicat că la baza deciziei de a renunţa la contestaţie se află o analiză realizată împreună cu avocaţii. În urma analizei, a rezultat că erau şanse de câştig împotriva Tirrena (locul 1), dar nu şi împotriva Astaldi (locul 2).

economica.net


NGC

^^^ Asta este lotul cu cerinte care se bat cap in cap (T1), si unde doar CONSTRUCTII ERBASU a ofertat diferit de TIRRENA si ASTALDI in privinta acelor cerinte despre care am mai vorbit.

Explicatia asta e cusuta cu ata alba. Calculul lor ca nu ar avea sanse contra celor de la ASTALDI puteau sa il faca inainte sa depuna contestatia.

ASTALDI, chiar daca sunt pe locul 2, nu au contestat. Probabil din motiv ca acum au podul de la Braila, si, din moment ce au castigat acel contract, nu prea mai are rost sa se lupte cu statul si OMT600. ;)

perfidus

Termenul de 8.11 este valabil si pentru Astaldi sa se razgandeasca si sa conteste?
Sa speram ca va ramane Tirrena Scavi pe T1.
Oricum vor avea probleme mari cu proiectarea nodului cu centura si portiunea de intrare in oras. Sa vedem noi intai contractul semnat.
Autostrada Pitesti - Craiova (A12) e ingropata. Se prefigureaza Drumul Expres CrPit (DEx12).; Contract semnat Tr.1 12.2018 - Tirrena Scavi ; Tr.2/L1&L2 finalizat - Spedition UMB ; Semnare contract Tr.3 si Tr.4 16.09.2020  - Spedition UMB ; Licitația pentru ,,Centura de ocolire Craiova Varianta Sud DN 56- DN 55- DN 6" - contract semnat 14.01.2022 - Rizzani de Eccher; "Constructia Variantei de Ocolire Targu Jiu – Finalizare Lucrari" - contract semnat 22.09.2020 - S.E.C.O.L. - stadiu lucrari 60%; "Reabilitare DN 6, Alexandria – Craiova, Lot 2: km 132+435 – km 185+230 – Relicitare" - contract semnat in 08.03.2022 - Ozaltin Inșaat

davyl

#1160
Exact, portiunea cu intrarea in oras a noului drum expres va fi foarte greu de facut ca sa fie OK. Odata cu construirea noului spital regional si realizarea unui al doilea giratoriu pe centura Nord (pentru a permite intrarea in parcarea noului spital) traficul se va complica foarte mult acolo.

O solutie onorabila ar fi construirea unui tunel subteran nu foarte lung dar destul de larg care sa fie ok si pt camioane, iar sensul giratoriu sa se afle deasupra tunelului si sa permita intrarea la spital. Acelasi sens giratoriu ar putea fi folosit si de transporturile gabaritice ce ar putea folosi la nevoie centura Nord.

Insa cine sa aprobe o astfel de solutie? Si mai ales cu ce bani, cand stim ce rata de atragere a fondurilor europene avem!!! :(

Si eu sper sa ramana Tirrena Scavi sa faca acest lot. Vazand cat de repede si frumos au lucrat la Gilau podul, am toata increderea ca vor construi fara probleme aceasta sectiune.

perfidus

Spitalul regional mai are de asteptat. Sunt aproape convins ca se vor pierde banii europeni pentru el. Idiotii din guvern vorbesc acum de un posibil PPP.
Asa ca Tirrena (daca avem noroc) va proiecta dupa SF un pasaj 2x2 peste giratoriul existent, pasaj care se descarca asimetric in strada Teilor (1+1). Altceva nu cred ca ii permite celebrul OMT600.
Autostrada Pitesti - Craiova (A12) e ingropata. Se prefigureaza Drumul Expres CrPit (DEx12).; Contract semnat Tr.1 12.2018 - Tirrena Scavi ; Tr.2/L1&L2 finalizat - Spedition UMB ; Semnare contract Tr.3 si Tr.4 16.09.2020  - Spedition UMB ; Licitația pentru ,,Centura de ocolire Craiova Varianta Sud DN 56- DN 55- DN 6" - contract semnat 14.01.2022 - Rizzani de Eccher; "Constructia Variantei de Ocolire Targu Jiu – Finalizare Lucrari" - contract semnat 22.09.2020 - S.E.C.O.L. - stadiu lucrari 60%; "Reabilitare DN 6, Alexandria – Craiova, Lot 2: km 132+435 – km 185+230 – Relicitare" - contract semnat in 08.03.2022 - Ozaltin Inșaat

davyl

Chiar azi am citit stirea aia cu un posibil PPP pentru spitalul regional si am ramas masca. Este incredibil!

Asa este perfidus, macar Tirrena sa avem norocul sa faca pasajul ala peste giratoriul existent si mai vedem ce se aude cu dezvoltarea viitoare a zonei.

voicul

PPP este noua scuza sa nu se faca nimic.
Am incercat PPP si nu a iesit, desi puteam practic sa facem cu banii de la UE.
- Ghinion de nesansa!
Votatine si pe viitor ca facem la fel  8)

carutasul

dacă se face șoseaua, spitalul se poate face în altă parte, nu? Că oricum nu se începe curând...Presupun că nu au cumpărat teenul, că nu cred că în afară de două vorbe la TV au mai făcut altceva :)

Sealand01

Terenul a fost transferat de la Min Apararii la Min Sanatatii. Eu i-as trage la raspundere penala pe acesti asa zis guvernanti, pai la naiba atat de multe cheltuieli, numai aparatul primarului+votul in consiliu dat pt puz..asa la misto+ alte si alte cheltuieli.

Voi va ganditi CE NAIBA SE INTAMPLA CAND TEILOR(TOAMNEI) LOVESTE BARIERA? Asta e adevarata intrebare si acum acolo e jale, dar atunci... o sa faci Toamnei cu prioritate...dar cand loveste Rocada( Bd Dacia)??

davyl

#1166
Quote from: carutasul on November 07, 2018, 11:16:58 PM
dacă se face șoseaua, spitalul se poate face în altă parte, nu? Că oricum nu se începe curând...Presupun că nu au cumpărat teenul, că nu cred că în afară de două vorbe la TV au mai făcut altceva :)
In acest moment, in ceea ce priveste Spitalul regional, lucrurile sunt destul de avansate. Am depasit de mult faza ipotetica din ultimii ani.
Terenul a fost transferat de la Min Apararii la Min Sanatatii, un PUZ s-a facut deja (cum spune si Sealand01), terenul pe care se va construi spitalul a fost trecut din extravilan in intravilan deja.
In zona respectiva au aparut deja publicate date despre inceperea investitiei.
Evident ca nu s-a dat inca OK pentru prima lopata in teren, caci dosarul se va trimite spre OK la Bruxelles.
Insa cu noile balbe in ceea ce priveste PPP, se mai bate un cui in cosciugul realizarii spitalului. Tipic guvernarii actuale, nu intram in politica.
Insa o reala problema se va crea in zona respectiva, caci Str Teilor nu este pregatita sa preia traficul din viitorul drum expres si sa il verse apoi in Bd Dacia.
Am observat in ultima perioada, o aglomerare fantastica a Centurii Nord spre Aeroportul Craiova, mai ales dimineata, cozile incep sa se intinda pe sute de metri buni pentru cei care circula dinspre Bariera Valcii spre Aeroport. Dar cine sa stea sa masoare acest trafic si sa ia masuri (schimbarea timpilor semafoarelor, sau chiar construirea unui giratoriu asa sum se vorbea in urbe nu demult)...

Mai degraba soseaua se va adapta cerintelor noului spital, pentru ca asa cum am mai spus, in zona se va construi (conform proiectului noului Spital Regional) un nou giratoriu care sa deserveasca viitoarea parcare a spitalului si intrarea principala.
Cu atatea giratorii, Centura Nord nici nu stiu daca mai are rolul de adevarata centura. Cu doua giratorii intr-un spatiu de 100 m, traficul va fi incetinit foarte mult. Si credeti-ma, centura este circulata, nu e pustie!

perfidus

Va invit sa discutam despre efectul DX12 pe Strada Teilor si Bariera Valcii pe topicul de pe regional, [DJ] PMUD Craiova, e timpul sa-l facem mai vizibil si poate avansam acolo niste idei mai bune.
Autostrada Pitesti - Craiova (A12) e ingropata. Se prefigureaza Drumul Expres CrPit (DEx12).; Contract semnat Tr.1 12.2018 - Tirrena Scavi ; Tr.2/L1&L2 finalizat - Spedition UMB ; Semnare contract Tr.3 si Tr.4 16.09.2020  - Spedition UMB ; Licitația pentru ,,Centura de ocolire Craiova Varianta Sud DN 56- DN 55- DN 6" - contract semnat 14.01.2022 - Rizzani de Eccher; "Constructia Variantei de Ocolire Targu Jiu – Finalizare Lucrari" - contract semnat 22.09.2020 - S.E.C.O.L. - stadiu lucrari 60%; "Reabilitare DN 6, Alexandria – Craiova, Lot 2: km 132+435 – km 185+230 – Relicitare" - contract semnat in 08.03.2022 - Ozaltin Inșaat

davyl

Foarte buna ideea ta perfidus! Asa lasam topicul putin mai liber (ionut ne va multumi :))

davyl

Azi este in 12/11. NGC daca ai ceva noutati privind T1, nu ezita sa le pui aici :)

Sanatate!