News:

API te vrea în echipa din București!

Main Menu

Drumul Expres DEx12 Craiova-Pitești

Started by Ionut, February 12, 2013, 07:35:36 AM

Previous topic - Next topic

5 Members and 19 Guests are viewing this topic.

perfidus

@pdumitruster, pe loturile 3 si 4 se va anula pentru ca a fost o contestatie la caietul de sarcini din partea unui posibil ofertant inainte de termenul de depunere a ofertelor si CNAIR a decis sa mearga mai departe.
In speta, se contestau unele din prevederile celebrului deja (si anulatului - intre timp) OMT 600. Instanta a hotarat ca acel ofertant avea dreptate, si a dispus modificarea caietului de sarcini. Dar ce sa vezi, termenul de depunere al ofertelor trecuse deja si aveam ofertanti. Compania Strabag, caci despre ea este vorba, nu a depus oferta pe nici un lot. Ca sa nu fie acuzați de ceva, CNAIR a mers in justiție pe toate portițele posibile sa anuleze decizia de modificare a caietului de sarcini, știind bine ca de fapt nu are șanse.
CNAIR si desteptii de la MT care au dat acel ordin 600 sunt principalii vinovati si intr-o companie normala cineva ar pleca acasa si ar plati niste daune. Nu e nici o mare conspiratie.
Autostrada Pitesti - Craiova (A12) e ingropata. Se prefigureaza Drumul Expres CrPit (DEx12).; Contract semnat Tr.1 12.2018 - Tirrena Scavi ; Tr.2/L1&L2 finalizat - Spedition UMB ; Semnare contract Tr.3 si Tr.4 16.09.2020  - Spedition UMB ; Licitația pentru ,,Centura de ocolire Craiova Varianta Sud DN 56- DN 55- DN 6" - contract semnat 14.01.2022 - Rizzani de Eccher; "Constructia Variantei de Ocolire Targu Jiu – Finalizare Lucrari" - contract semnat 22.09.2020 - S.E.C.O.L. - stadiu lucrari 60%; "Reabilitare DN 6, Alexandria – Craiova, Lot 2: km 132+435 – km 185+230 – Relicitare" - contract semnat in 08.03.2022 - Ozaltin Inșaat

davyl

Mai avem ceva noutati legate de cele 2 tronsoane care nu au "murit" inca? Contestatii pt lotul 1? Rezultat pt contestatiile la lotul 2? Parca pentru lotul 2, era un termen pe 10 octombrie 2018...

tom_sawyer

^^^ Tronsonul 2, Lotul 2, contestatie Tirrena:

10.10.2018
Ora estimata: 14:00
Complet: C39 - FAP
Tip solutie: Ia act de renunţare la judecată
Solutia pe scurt: Ia act de renunţarea la judecată. Cu recurs în 10 zile de la comunicare.
Document: Hotarâre  6174/2018  10.10.2018

NGC

T2 L1

Se asteapta postalionul care va aduce sau nu contestatii. :p

T2 L2

Se stia de ceva vreme despre renuntarea la contestatie, dar trebuia oricum asteptata decizia CAB, la care, dupa cum vedeti mai sus, se poate face recurs.
Si aici se asteapta postalionul care va aduce sau nu contestatii. :p

NGC

T1

Quote from: NGC on October 01, 2018, 10:29:11 PM
Astazi au incheiat oficial etapa de evaluare financiara si au emis raportul "final" al procedurii, care poate fi contestat.

Quote from: Ionut on October 01, 2018, 09:33:08 PM
Si ce daca au punctajul mai mic? Nu pot contesta oferta Tirrena si faptul ca au interpretat acea cerinta altfel cand instanta le-a dat lor dreptate?

Stati linistiti, pot contesta noul raport al procedurii si m-as mira sa nu o faca.

Era vorba mai sus despre CONSTRUCTII ERBASU.

Dupa cum ne asteptam, CONSTRUCTII ERBASU a contestat raportul procedurii. ASTALDI sunt pe locul 2 si se asteapta si aici postalionul care va aduce sau nu contestatii. :p

davyl

Multumesc de info NGC. Stiu ca atunci cand vei avea informatii suplimentare, o sa ne anunti si pe noi, ca de fiecare data.


davyl

#1131
Sorry pentru postarea dubla, am apasat prea repede :)

Am totusi o mare nelamurire cu privire la intrarea drumului expres in centura de Nord a Craiovei.
Am vazut planurile lui T1, imi este foarte clar cum se va face intrarea, insa saptamana trecuta am consultat PUZ-ul cu amplasarea viitorului spital Regional, care se va contrui exact in aceeasi zona cu intrarea in Craiova.

Din punctul meu personal de vedere, o sa fie cam aglomerat acolo, mai ales ca intrarea ambulantelor la viitorul Spital Regional se va face exact cam pe sub noua pasarela care se va construi si cred ca va intra in conflict cu breteaua de coborare care face conexiunea cu centura Craiovei...

rizzuh

^ evident ca nu s-a gandit nici dracu' la ce probleme de trafic vor fi acolo. Nici macar nu s-au gandit ca nodul intre centura si DX o sa "fure" din terenul viitorului spital (daca se va face vreodata, caci in prezent nu este nici macar pe hartie).

davyl

#1133
Tocmai asta spuneam rizzuh, ca au aparut hartiile :). Am vazut saptamana trecuta PUZ-ul cu schema viitorului spital, amplasarea lui si toate detaliile legate de viitoarele parcari si intrari/iesiri plus ce conducte de utilitati traverseaza viitorul amplasament (au de mutat acolo o conducta de titei si una de gaze)...

De furat, nu fura din terenul viitorului spital, caci spitalul se intinde pe 27 ha si au loc destul. Ce ma intriga pe mine, este conflictul dintre descarcarea DX-ului in centura in exact locul unde este amplasat spitalul...

Si cunosc foarte bine zona aceea (stau in apropiere), iar centura este destul de tranzitata, exact cum va fi si noul DX, sunt sigur! :)

P.S. Am doua pdf cu schema amplasarii in teren a spitalului, dar azi nu am timp sa le urc pe server. Daca cineva are mai mult timp ca mine, ma poate contacta direct si le pot trimite pe e-mail... :)

rizzuh

PUZ? Astea-s hartiile? Pai gata, hai sa trimitem utilajele in teren! Parca si A3 CoBra este in PUZ...
De 3 sau 4 ani de cand se lauda Olguta ca face si drege cu spitalul ala nu au reusit decat sa il treaca in PUZ?

Stiu zona, sunt Craiovean, o sa fie distractie acolo. Nu neaparat conflictul de trafic in zona, ci continuarea DX-ului pe Strada Teilor :lol: Macar in Bucuresti A1 se termina in Iuliu Maniu, 2 benzi late / sens, aici se termina intr-o strada cu o banda pe sens, de 3m pe hartie si 2.75 in teren (marginea este praf). Bonus, nu este prevazut nici nod cu DC87, macar sa iesi in giratoriul dintre DN65 si centura de sud est si de acolo sa mergi pe Calea Bucuresti (2 benzi / sens de la Metro pana tocmai la Filiasi) :)

davyl

#1135
Si eu sunt de acord 100% cu tine rizzuh, ca doar craiovean sunt si eu, desi nu mai stau in Craiova permanent, ci doar 2 luni pe an (asta-i alta poveste). :)

Insa fata de tonele de promisiuni legate de acest spital, spuneam ca a aparut ceva concret in ultima perioada: PUZ-ul, hotararea Consiliului local de a trece zona in intravilan (ceea ce e mare chestie pentru ca "au trecut" centura si au introdus in intravilan o zona care era clar extravilan)...

Deci se intampla unele "miscari de trupe". Acum pana la contruirea efectiva a spitalului, bineinteles ca suntem inca departe, pentru ca mai sunt multe etape de parcurs, inclusiv cea mai spinoasa (finantarea! si nu putin!). Insa eu ma bazez pe ce s-a facut (real) pana acum.

Ca sa construiesti acolo un spital de amploarea aia (sunt totusi 900 paturi) inseamna ca te gandesti sa dezvolti in zona transport urban, statii de taxi, eventual ceva locuinte pe langa (pentru personalul medical). Si toate astea nu prea se imbina armonios cu descarcarea unui DX in Str Teilor (cum spui tu). Insa marele trafic din DX va reveni in Centura Nord prin breteaua de descarcare, ca doar nu o sa bage tot traficul in Craiova (prin str. Teilor) ca ar fi chiar o absurditate!!!

Iar aceasta bretea va da descarca traficul in Centura Nord  si imediat se va construi un nou giratoriu, foarte necesar pentru intrarea in noul spital. Si atunci sa te tii nebunie!!!

Eu asta nu inteleg! Dupa mine inceputul lui T1 este incompatibil cu realitatea din teren in 2018.

Dupa mine, trebuia facuta in alta parte intrarea DX-ului in Craiova. Iar de conectarea DX-ului cu centura Sud, si eu sunt de acord, dar nimeni nu face un pas in directia asta. Toata lumea are ochelari de cal si urmeaza orbeste studiul de fezabilitate al lui Search Corporation, care stim bine cat de actual este in 2018!!!

Acum daca se va face spitalul sau chiar DX-ul, deocamdata suntem departe de prima lopata in teren! :)

abcxyz

davyl, hotărârea de Consiliu Local privind aprobarea PUZ-ului este deja pe saitul Primăriei Craiova:
- pagina dedicată ședinței https://www.primariacraiova.ro/ro/2018/dispozitie-sedinta-ordinara-in-data-de-27-09-2018.html
- doar hotărârea referitoare la PUZ: https://www.primariacraiova.ro/pozearticole/userfiles/files/48.pdf

PS. Probabil offtopic - trebuia postat mai bine aici? http://forum.peundemerg.ro/index.php?topic=1295.0

davyl

#1137
Multumesc idna pentru postarea link-urilor... Exact despre asta vorbeam, ca am putut sa le consult si eu, fiind publice.

In hotararea referitoare la PUZ (48.pdf) se poate vedea la paginile 130 si 295 schema pozitionarii in teren a spitalului.

Nu trebuie sa fii specialist ca sa iti imaginezi cum va arata zona cu descarcarea DX-ului acolo!!!

Pentru cei care nu cunosc zona, sunt si fotografii ale zonei in pdf!  :lol: Cu vegetatia de rigoare!


Sealand01

Problema cu traficul cu DX12 care loveste teilor, ar fi usor de rezolvat prin construirea unui pasaj in bariera bordei, tot traficul va merge pe teilor(prost 1km), dar dupa vor merge pe carpenului care se preconizeaza a avea 2x2, iar la intersectia cu str Garlesti unii vor merge dreapta altii stanga.


Cat despre tronsonul 2, podului peste olt ii dam 5 ani sau mai mult?