Drumul Expres DEx12 Craiova-Pitești

Started by Ionut, February 12, 2013, 07:35:36 AM

Previous topic - Next topic

1 Member and 9 Guests are viewing this topic.

NGC

^^^

In ceea ce priveste "clauza rezolutorie" (pentru ca au contestat si alte lucruri), CNSC a respins contestatiile CONSITRANS (si pentru celelalte licitatii unde au contestat lucrul asta).

Ramane valabila masura de remediere adoptata de CNAIR, de inlocuire a sintagmei "clauza rezolutorie" cu cuvantul "conditia".

Intereseaza pe cineva motivarea? Dati de veste.

pasadia


NGC


cassyo

Calatorului ii sade bine cu drumul

rizzuh

Quote from: cassyo on August 29, 2017, 12:13:39 PM
Cateva reactii din partea edililor  din localitatile din Olt, judet care detine cca 70 de km din cei 120 ai DX
http://gazetaoltului.ro/2017/08/28/noi-detalii-despre-drumul-expres-craiova-slatina-pitesti-vezi-ce-declarat-ministrul-transporturilor/

Mda... sa-i spuna careva domnului Ovidiu Davidescu, "arhitectul sef al Consiliului Judetean":

QuoteLa intrare în judeţul Olt traversează, drumul naţional 65, drumul european 70, apoi traversează pe partea de sud Balşul

E70 nu are nicio legatura cu Bals; este mai la sud, mult mai la sud.

Totusi, domnul arhitect ne spune ca sunt o gramada de cladiri peste care trece traseul actual. Oare a fost oportuna "urgentarea" procedurilor prin anularea licitatiei de revizuire? :lol:

QuotePotrivit Companiei Naționale de Administrare a Infrastructurii Rutiere, pe cei 121,185 km  ai drumului expres Craiova – Pitești se va putea circula cu o viteză de 130 de km la oră, în regim de autostradă, drumul urmând să aibă 4 benzi de circulație (2 benzi pe sens)

Zău CNAIR? 130 km/h? Pe DX limita de viteza este 100 km/h in codul rutier. Sa ne spuna CNAIR care este acel "regim de autostrada".

Quoteun nou pod peste râul Olt

Asta cred ca este cel mai util lucru din tot proiectul pe term lung. Asta si cu centurile Bals + Slatina. Podul actual sta sa cada, iar orasele astea doua gatuie foarte mult traficul.

QuoteCând am studiul de fezabiliate şi am acord de mediu de ce să nu scot la licitaţie şi să economisesc doi ani pentru acest obiectiv

Cucule, pentru ca SF-ul ala este maculatura ieftina. O sa o ia drumul la vale pe dealurile alea pe care le taie. Mai mult, o sa fie blocaje imense la intrarile din Craiova si Pitesti, pentru ca-s proiectate foarte prost.

QuoteAvem acord de mediu pe Piteşti-Craiova, deci este un lucru foarte important că scutim o lungă perioadă de timp  şi conform planului care l-am găsit în minister noi trebuia să facem aici o revizuire de studiu de fezabilitate şi un proiect tehnic pentru Autostrada Piteşti-Craiova. Când eu am studiul care este practic la aceeaşi parametrii, diferă practic foarte puţin şi anume banda de urgenţă şi am acord de mediu pentru acest drum de mare viteză de ce să nu scot la licitaţie şi să economisesc doi ani pentru acest obiectiv.

Dar... dar... nu este practic la aceasi parametrii, not by a long shot. Ca sa nu spunem de gramada de probleme cu traseul si nodurile, care se puteau rezolva la revizuire.

QuoteAm văzut foarte mulţi contestatari care au spus: domne în loc să faceţi autostradă faceţi drum. Oamenii ar trebui să înţeleagă oportunitatea: Avem aceeaşi categorie de drum numai că o implementăm cu doi ani mai devreme ceea ce este un lucru extraordinar

No comment :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

davyl

Super comentarii!!! Sunt de acord cu tine 100%. Nu vreau sa mai pun accentul pe multe alte puncte nevralgice (se stiu care) vreau doar sa atrag atentia inca o data pe intrarea in Craiova a acestui drum expres. El intra intr-o straduta (Str. Teilor), in loc sa se faca o conexiune cu actualul sens giratoriu din Centura Nord a Craiovei. Insa cum sensul ala giratoriu nu exista in proiectul din 2008, realitatile din teren in 2017 sunt cu totul altele.

Sper din tot sufletul sa se faca modificarile care tin de realitatea din teren in 2017, altfel drumul asta expres e construit degeaba; intrarile si iesirile sunt TOTAL aiurea.

Alo, CNAIR se aude pana la Bucuresti?

rizzuh

#741
Am tot spus ca principalul flux de trafic este Calea Bucuresti, deci DX-ul ar trebui conectat direct la acest flux de trafic, nu la centura (si acolo intr-un loc foarte prost ales). Cum ar fi fost daca A1 se conecta la Bucuresti in DNCB prin zona Prelungirea Ghencea, in loc de Iuliu Maniu? :lol:

Cea mai simpla solutie ar fi largirea DN65 pana la giratoriul cu centura de sud, dupa care adus DX12 pe amplasamentul DC87 pana in giratoriu. Loc ar fi cu cateva expropieri; pe DN65 este mult spatiu pe ambele parti pentru 2+2, poate 1-2m expropiat din parcarile service-urilor auto, iar DC87 trece prin coclauri si pe langa cateva curti cu baraci (nu stiu daca s-a construit ceva de cand are Google imaginile de satelit si street view, dar nu cred).

perfidus

Quote from: rizzuh on August 29, 2017, 04:37:21 PM

Mda... sa-i spuna careva domnului Ovidiu Davidescu, "arhitectul sef al Consiliului Judetean":

QuoteLa intrare în judeţul Olt traversează, drumul naţional 65, drumul european 70, apoi traversează pe partea de sud Balşul

E70 nu are nicio legatura cu Bals; este mai la sud, mult mai la sud.

No comment :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

De fapt traversarea peste DN65 (E574) este pe teritoriul jud Dolj. Vezi aici.

Autostrada Pitesti - Craiova (A12) e ingropata. Se prefigureaza Drumul Expres CrPit (DEx12).; Contract semnat Tr.1 12.2018 - Tirrena Scavi ; Tr.2/L1&L2 finalizat - Spedition UMB ; Semnare contract Tr.3 si Tr.4 16.09.2020  - Spedition UMB ; Licitația pentru ,,Centura de ocolire Craiova Varianta Sud DN 56- DN 55- DN 6" - contract semnat 14.01.2022 - Rizzani de Eccher; "Constructia Variantei de Ocolire Targu Jiu – Finalizare Lucrari" - contract semnat 22.09.2020 - S.E.C.O.L. - stadiu lucrari 60%; "Reabilitare DN 6, Alexandria – Craiova, Lot 2: km 132+435 – km 185+230 – Relicitare" - contract semnat in 08.03.2022 - Ozaltin Inșaat

rizzuh

Quote from: perfidus on September 01, 2017, 12:03:27 PM
De fapt traversarea peste DN65 (E574) este pe teritoriul jud Dolj. Vezi aici.

Priceless :lol: Cu asa arhitecti...

NGC

Pana nu uit, sa va mai zic ceva.
CNAIR a publicat studiul geotehnic. Il gasiti aici.

NGC

Avem cate o prima amanare pentru fiecare tronson.

T1: 23.10.2017
T2: 23.10.2017
T3: 24.10.2017
T4: 24.10.2017

Ionut

Hai ca incepe dansul.
Cred ca incep și pozițiile API. Poate chiar la fiecare amânare. :)

perfidus

Ar fi trebuit ca CNAIR sa ofere deja solutiile de traseu modificat acolo unde pe coridor au aparut constructii noi. Oare s-a intamplat minunea?

Trimis de pe al meu SM-G920F folosind Tapatalk

Autostrada Pitesti - Craiova (A12) e ingropata. Se prefigureaza Drumul Expres CrPit (DEx12).; Contract semnat Tr.1 12.2018 - Tirrena Scavi ; Tr.2/L1&L2 finalizat - Spedition UMB ; Semnare contract Tr.3 si Tr.4 16.09.2020  - Spedition UMB ; Licitația pentru ,,Centura de ocolire Craiova Varianta Sud DN 56- DN 55- DN 6" - contract semnat 14.01.2022 - Rizzani de Eccher; "Constructia Variantei de Ocolire Targu Jiu – Finalizare Lucrari" - contract semnat 22.09.2020 - S.E.C.O.L. - stadiu lucrari 60%; "Reabilitare DN 6, Alexandria – Craiova, Lot 2: km 132+435 – km 185+230 – Relicitare" - contract semnat in 08.03.2022 - Ozaltin Inșaat

NGC

CrPit 1

C7I12

QuoteReferitor la proiectul mentionat mai sus, in documentatia Beneficiarului pusa la dispozitia posibililor ofertanti nu se regaseste documentatia tehnica referitoare la intersectia de la Km 0 cu Centura Nord Craiova si nici alte detalii referitoare la aceasta.
Va rugam sa puneti la dispozitia ofertantilor planurile de amenajare a acestei intersectii si/sau sa mentionati tipul si lungimea lucrarilor prevazute in Studiul de Fezabilitate ce au constituit documentatia de baza pentru emiterea tuturor avizelor, acordurilor si a realizarii limitelor de expropriere.
Datorita faptului ca din documentatia Beneficiarului pusa la dispozitia posibililor ofertanti nu se poate identifica pozitia kilometrica unde se face racordarea drumului expres cu reteaua stradala existenta (Strada Teilor, respectiva Centura Nord Craiova), va rugam sa specficati pozitia kilometrica reala a inceputului de proiect (lungimea cu care se prelungeste drumul expres la Vest de Centura Nord Craiova), si lungimea pe care este afectata Centura Nord Craiova de realizarea intersectiei.

QuotePlanul de amenajare a acestei intersectii se regaseste in plansa nr. 7157-DRU-SF+LC-NOD01.
Rampele se vor realiza cu parament vertical pe lungimea bretelelor laterale adiacente rampei prin realizarea structurilor de sprijin din beton armat sau pamant armat cu elemente prefabricate de beton la fata vazuta.
Insula Centrala a sensului giratoriu este dimensionata astfel incat sa asigure gabaritul de circulatie in zona de sub pasaj. Restul elementelor geometrice reies din impunerea sistematizarii circulatiei inclusiv din plansa 7157-NDE-POD-DG-01.

@perfidus: Ai timp sa pui plansa de amenajare a intersectiei pe forum?

NGC

There's still (some) hope.

CrPit 1

C7I6

QuoteReferitor la proiectul mentionat mai sus, conform AND598/2013, Capitolul 1, Sectiunea 2, Articolul 3, paragraful 2 se specifica faptul ca drumurile expres care in functie de evolutia traficului si in corelare cu ,,Planului National de Amenajare a Teritoriului National" pot fi dezvoltate in autostrazi, caz in care toate elementele geometrice se amenajeaza conform PD 162 inca din faza initiala de proiectare.
Va rugam sa clarificati daca drumul expres Craiova-Pitesti se incadreaza in aceasta categorie, si va rugam sa specificati daca proiectarea acestuia se va realiza conform PD 162 (autostrazi) sau conform AND 598 (drumuri expres).
De asemenea, va rugam sa specificati Viteza de Proiectare solicitata pentru proiectarea tuturor elementelor din cadrul proiectului, si daca sunt prevazute limitari de viteza pe anumite sectoare.

QuoteLa nivelul Proiectului Tehnic de Executie se va avea in vedere viteza de 120 de km/h si prevederile AND 598-2013 ,,Normativ privind proiectarea drumurilor expres pe rețeaua rapida de comunicații" luind in considerare trecerea la un moment dat la profil de autostrada a drumului expres.
Informatiile la care faceti referire au fost deja detaliate de elaboratorul Studiului de Fezabilitate, a se vedea:
-Volumul 1 Sinteza – Memoriu tehnic – Cap.2.1. Anexa 2 , Art. 18
si in
- Volumul 2.1.a GEOMETRIA IN PLAN A TRASEULUI PROIECTAT ATASATA DOCUMENTATIEI TEHNICE.

E mai greu de circulat cu viteza legala de 130 Km / h pe drum expres (conform CNAIR) sau cum de v-a venit ideea? :lol: