Drumul Expres DEx12 Craiova-Pitești

Started by Ionut, February 12, 2013, 07:35:36 AM

Previous topic - Next topic

1 Member and 15 Guests are viewing this topic.

vancouver

Masterplanul este un document care arata ca avem o strategie. Totusi, strategia poate fi oricand revizuita, in limite normale si cu justificare logica.
Feroviar: inadmisibil că ramâne 1 fir pe unele porțiuni după reabilitare pe Craiova-Caransebeș și Cluj-Oradea. Da pentru extinderea programului Quick Wins. Limitare instalare ETCS doar pe coridorul IV, pana cand va deveni pe deplin functional si isi dovedeste eficienta. Autostrazi: DA pentru 4 treceri montane: A1, A3, A6 si A8. NU deocamdata pentru A13 montan si A Nordului partea montana.

NGC

Quote from: NGC20 on May 17, 2017, 04:54:43 PM
UPDATE 17.05.2017 16:00

QuoteData anulare:    17.05.2017 16:00
Observatii: Aceasta procedura a fost trecuta in starea In asteptare anulare in mod automat deoarece la data limita de depunere oferta nu exista nici un ofertant inscris care a depus oferta de pret

UPDATE 18.05.2017

QuoteData anulare:    18.05.2017 18:00
Observatii: Aceasta procedura a fost trecuta in starea Anulata administrativ in mod automat deoarece autoritatea contractanta nu a anulat-o in termenul prevazut

Nu va faceti deocamdata sperante. Va anuntam daca intervin schimbari. ;)

NGC

#557
@CNAIR: Ce zice Legea 98/2016 la art. 213, alin. 2?

QuoteART. 213
[...]
(2) Autoritatea contractantă are obligaţia de a face publică decizia de anulare a procedurii de atribuire a contractului de achiziţie publică/acordului-cadru, însoţită de justificarea anulării procedurii de atribuire, prin intermediul platformei electronice prevăzute la art. 150 alin. (1) în termenul prevăzut la art. 161.

Si ce zice art. 161?

QuoteART. 161
În măsura în care solicitările de clarificări sau informaţii suplimentare au fost adresate în timp util, ţinând seama de termenul de răspuns al autorităţii contractante prevăzut la art. 160 alin. (2), răspunsul autorităţii contractante la aceste solicitări trebuie să fie transmis cu cel puţin 6 zile, respectiv 4 zile în situaţiile de urgenţă demonstrate în mod corespunzător de autoritatea contractantă, prevăzute la art. 74 alin. (3) şi art. 79 alin. (5), înainte de termenul stabilit pentru depunerea ofertelor sau solicitărilor de participare.

Si ce ati facut voi?

Erata a fost transmisa in SEAP in 11.05.2017 la ora 19:45. A fost acceptata de ANAP in 15.05.2017 la ora 11:26 si a aparut in SEAP in 16.05.2017 la ora 01:30.

Termenul pentru depunerea ofertelor era 17.05.2017, ora 16:00.

Lasati-ma sa ghicesc. ???

Legea e facultativa pentru voi sau e vina ANAP (desi 13.05.2017 si 14.05.2017 au fost Sambata si Duminica) / SEAP, asa-i? :lol: :lol: :lol:

NGC

^^^ Si cum se calculeaza numarul de zile?

Legea 98/2016 zice asa.

Quoteddd) zile - zile calendaristice, cu excepţia cazurilor în care se prevede expres că sunt zile lucrătoare.
(2) Termenele prevăzute în cuprinsul prezentei legi se calculează conform următoarelor reguli:
a) la calculul unui termen exprimat în zile, luni sau ani de la un anumit eveniment ori act sau acţiune, data la care se produce respectivul eveniment, act ori acţiune nu se ia în considerare;
b) cu aplicarea în mod corespunzător a dispoziţiilor lit. a) şi d), termenul exprimat în zile începe să curgă la începutul primei ore a primei zile a termenului şi se încheie la expirarea ultimei ore a ultimei zile a termenului;
c) cu aplicarea în mod corespunzător a dispoziţiilor lit. a) şi d), termenul exprimat în luni sau ani începe să curgă la începutul primei ore a primei zile a termenului şi se încheie la expirarea ultimei ore a zilei care reprezintă ziua din ultima lună sau an corespunzătoare zilei în care a început să curgă termenul; dacă, în cazul termenului exprimat în luni sau ani, în luna în care se încheie termenul nu există o zi corespunzătoare zilei în care a început să curgă termenul, termenul se încheie la expirarea ultimei ore a ultimei zile a lunii respective;
d) dacă ultima zi a unui termen exprimat în zile, luni sau ani este o zi de sărbătoare legală, duminică sau sâmbătă, termenul se încheie la expirarea ultimei ore a următoarei zile lucrătoare;
e) la calculul unui termen exprimat în zile lucrătoare se aplică în mod corespunzător dispoziţiile lit. a), b) şi d), cu deosebirea că zilele nelucrătoare din cadrul termenului nu se iau în considerare.

ciprebbe

O plangere, ceva, nu se poate?
Ce sanctiuni prevede legea in astfel de situatii?
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

perfidus

Cred ca plangerea poate sa vina numai de la potentialii ofertanti, cei care pot avea un prejudiciu. Inca se poate contesta.

Trimis de pe al meu SM-G920F folosind Tapatalk

Autostrada Pitesti - Craiova (A12) e ingropata. Se prefigureaza Drumul Expres CrPit (DEx12).; Contract semnat Tr.1 12.2018 - Tirrena Scavi ; Tr.2/L1&L2 finalizat - Spedition UMB ; Semnare contract Tr.3 si Tr.4 16.09.2020  - Spedition UMB ; Licitația pentru ,,Centura de ocolire Craiova Varianta Sud DN 56- DN 55- DN 6" - contract semnat 14.01.2022 - Rizzani de Eccher; "Constructia Variantei de Ocolire Targu Jiu – Finalizare Lucrari" - contract semnat 22.09.2020 - S.E.C.O.L. - stadiu lucrari 60%; "Reabilitare DN 6, Alexandria – Craiova, Lot 2: km 132+435 – km 185+230 – Relicitare" - contract semnat in 08.03.2022 - Ozaltin Inșaat

NGC

#561
Quote from: ciprebbe on May 23, 2017, 07:54:50 PM
O plangere, ceva, nu se poate?
Ce sanctiuni prevede legea in astfel de situatii?

Legea 98/2016 zice asa.

QuoteCAPITOLUL VII
Contravenţii şi sancţiuni

ART. 224
(1) Următoarele fapte constituie contravenţii, dacă nu au fost săvârşite în astfel de condiţii încât să fie considerate, potrivit legii penale, infracţiuni:
a) neducerea la îndeplinire a deciziilor Consiliului Naţional de Soluţionare a Contestaţiilor;
b) orice încălcare a prevederilor prezentei legi sau a actelor normative emise în aplicarea acesteia, având ca efect încălcarea dispoziţiilor art. 2;
c) atribuirea unui contract de achiziţie publică/acord-cadru sau organizarea unui concurs de soluţii fără publicarea prealabilă a unei invitaţii de participare la o procedură concurenţială de ofertare, în cazurile în care publicarea acesteia este obligatorie potrivit prevederilor art. 111 alin. (1) lit. a) şi art. 144;
d) încălcarea prevederilor art. 11 alin. (2);
e) încălcarea regulilor de elaborare a specificaţiilor tehnice prevăzute la art. 155 alin. (6);
f) încălcarea regulilor de publicitate şi transparenţă prevăzute la art. 111 alin. (1) lit. b) şi art. 142 - 150;
g) utilizarea altor criterii de calificare şi selecţie decât cele prevăzute la art. 163 sau a altor criterii de atribuire decât cele prevăzute la art. 187 alin. (3);
h) aplicarea incorectă, în cadrul procesului de calificare/selecţie şi/sau evaluare a criteriilor de calificare şi selecţie, a criteriului de atribuire sau a factorilor de evaluare;
i) nepunerea la dispoziţia ANAP, în termenul solicitat, a informaţiilor referitoare la atribuirea contractelor de achiziţie publică/acordurilor-cadru, pe care aceasta le solicită în scopul îndeplinirii funcţiilor sale;
j) încălcarea prevederilor art. 207 alin. (1);
k) anularea unei proceduri de atribuire în alte cazuri decât cele prevăzute la art. 212 şi 213 sau crearea unor circumstanţe artificiale de anulare a procedurii de atribuire;
l) încălcarea prevederilor art. 215 alin. (1).
(2) Contravenţiile prevăzute la alin. (1) se sancţionează cu amendă între 5.000 lei şi 30.000 lei.
ART. 225
Prin excepţie, în cazul contractelor de achiziţie publică finanţate din fonduri europene şi/sau din fonduri publice naţionale aferente acestora, dispoziţiile art. 224 se aplică doar dacă contravenţia constatată nu constituie abatere în conformitate cu dispoziţiile Ordonanţei de urgenţă a Guvernului nr. 66/2011 privind prevenirea, constatarea şi sancţionarea neregulilor apărute în obţinerea şi utilizarea fondurilor europene şi/sau a fondurilor publice naţionale aferente acestora, aprobată cu modificări şi completări prin Legea nr. 142/2012, cu modificările şi completările ulterioare.
ART. 226
(1) Constatarea contravenţiilor şi aplicarea sancţiunilor se realizează de către persoane împuternicite în acest scop de Curtea de Conturi a României, respectiv ANAP, în funcţie de instituţia care face constatarea abaterii.
(2) Aplicarea sancţiunii cu amendă contravenţională se prescrie în termen de 36 de luni de la data săvârşirii faptei.
ART. 227
(1) Sancţiunea contravenţională se aplică autorităţii contractante, care, în funcţie de situaţia concretă, dispune luarea unor măsuri împotriva persoanelor implicate în derularea achiziţiei publice ce a făcut obiectul contravenţiei.
(2) Săvârşirea faptei contravenţionale nu implică în mod obligatoriu şi producerea unui prejudiciu.
(3) Stabilirea prejudiciului trebuie să ţină seama de circumstanţele faptei contravenţionale şi să fie fundamentată.
ART. 228
Contravenţiilor prevăzute la art. 224 le sunt aplicabile dispoziţiile Ordonanţei Guvernului nr. 2/2001 privind regimul juridic al contravenţiilor, aprobată cu modificări şi completări prin Legea nr. 180/2002, cu modificările şi completările ulterioare, cu excepţia art. 13 alin. (1), art. 28 şi 29.

Sublinierile imi apartin.

Vedeti voi o alta incadtare decat art. 224 alin. 1 lit. k? Poate imi scapa.

Trebuie oricum vazuta aplicabilitatea art. 225.

Cine scrie catre Curtea de Conturi a României si ANAP? API? :D

Intrebarea este totusi de ce nu a zis ANAP nimic? Sau poate a zis? Trebuie sa aflam.

@disney: Esti pe receptie? ;) :D

NGC

Ar mai putea fi eventual incadrat la art. 224 alin. 1 lit. b.

Quoteb) orice încălcare a prevederilor prezentei legi sau a actelor normative emise în aplicarea acesteia, având ca efect încălcarea dispoziţiilor art. 2;

Articolul 2 zice asa.

QuoteART. 2
(1) Scopul prezentei legi îl constituie asigurarea cadrului legal necesar pentru a realiza achiziţionarea de bunuri, servicii şi lucrări în condiţii de eficienţă economică şi socială.
(2) Principiile care stau la baza atribuirii contractelor de achiziţie publică şi a organizării concursurilor de soluţii sunt:
a) nediscriminarea;
b) tratamentul egal;
c) recunoaşterea reciprocă;
d) transparenţa;
e) proporţionalitatea;
f) asumarea răspunderii.

TibiV

Quote from: NGC20 on May 23, 2017, 11:58:08 PM
Articolul 2 zice asa.

QuoteART. 2
(...)
f) asumarea răspunderii.

Glumesti, nu-i asa ?!...
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

NGC

Quote from: NGC20 on May 16, 2017, 11:16:44 PM
Mai este activa si contestatia de la CAB, care are termen in 22.05.2017.

Am uitat sa va zic ce s-a decis.

22.05.2017

QuoteTip solutie: respinge plângerea
Solutia pe scurt: Admite excepţioa lipsei de interes. Respinge plângerea ca lipsită de interes. Definitivă. Pronunţată în şedinţă publică azi, 22.05.2017.

Deznodamantul era de asteptat.

NGC

Niste pitigoi foarte vorbareti au ciripit ca vom avea 4 licitatii pentru tronsoane din DX12.

Pitesti - Craiova apare in MPGT ca si autostrada.
Valoarea estimata la nivel 2014 pentru A12 era de 899 milioane EURO plus TVA.

Noile licitatii pe FIDIC galben (proiectare si executie) estimeaza valoarea la vreo 3,8 miliarde RON plus TVA, deci vreo 830 - 840 milioane EURO plus TVA la cursul valutar actual.

Unde e marea economie de bani intre DX si A? Nu uitati sa tineti cont ca in MPGT este la nivel de A si la nivel 2014, deci alte preturi si alt curs valutar. :o

NGC

Sa nu uit sa mai trec niste aspecte.

1) Cat din diferenta teoretica (valoare estimata) de 60 - 70 milioane de EURO plus TVA intre A si DX ar fi fost platita in final de noi daca s-ar fi utilizat fonduri europene? Faceti voi calculul. ;)

2) Daca pentru noile licitatii se utilizeaza studiul de fezabilitate din 2008 (DX), cat vor scadea valorile de atribuire a contractelor fata de valorile estimate si cat vom plati in plus (claim-uri) pentru posibilele probleme din SF?
Care constructor nu isi va lua marja de eroare serioasa dupa ultimele experiente?

Nu mai bine lucram cu un SF actualizat, plus proiect tehnic si faceam direct autostrada, asa cum prevede si MPGT? :o

adymartianul

QuoteDrumul de mare viteză care ar urma să lege Craiova de Pitești ar urma să coste 4,4 miliarde de lei. Este răspunsul dat de Compania Naționala de Administrare a Infrastructurii Rutiere la o solicitare făcută de Jurnalul Olteniei. Licitația pentru proiectarea tehnică și execuția acestui proiect ar urma să fie demarată în luna iunie, conform reprezentanților CNAIR.
Sursa

Ramane sa vedem cine are dreptate. Sper ca tu  :)

NGC

Eu am dat suma aproximativa fara TVA, iar ei probabil pe cea cu TVA. ;)

NGC

Quote from: NGC20 on June 07, 2017, 03:05:04 PM
Nu mai bine lucram cu un SF actualizat, plus proiect tehnic [...]? :o

Sau, mai usor pentru CNAIR, probabil se va pune in caietul de sarcini al constructorului si obligativitatea revizuirii si actualizarii documentatiei existente, ca si la noua licitatie pentru VO Timisoara Sud. ;)