Drumul Expres DEx12 Craiova-Pitești

Started by Ionut, February 12, 2013, 07:35:36 AM

Previous topic - Next topic

1 Member and 4 Guests are viewing this topic.

cutter

dr4qul4: Cum, dealurile alea nu stau pe loc doar cu voință politică?

carutasul

Ar sta, dar le prăvălesc tehnocraţii :)

dr4qul4

Nici cu vointa politica, nici in regie proprie  ;)
Dar mai ridica o biserica in zona si se rezolva problema.
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

stangabriel

#513
Oricat de mult ne-am dori sa ne abtinem de la comentarii de ne-simt, este peste orice limita  prostia din aceasta perioada.

E un fel de .... noi chiar vrem, dar de, na fost sa fie. Uite , o sa facem drumul de o banda...cu 2 sensuri.

Parerea mea pe subiect: nu se va face nimic pentru urmatorii 4 ani intre Pitesti si Craiova. Sper doar ca acest val de inmatriculari care va duce la sufocarea drumurilor , va ridica constientizarea necesitatii infrastructurii...

Pana atunci, aveti grija la contrasens.

NGC

In asteptarea anularii licitatiei, a fost stabilit un nou termen de depunere a ofertelor, care acum este 05.05.2017.

ion59

Și uite așa, din termen în termen, trece anul.

alin2pas

Tu chiar vrei să se facă ceva, nu știi că nu mai sunt fonduri de investiții? Poate la anul... și la mulți ani.

dr4qul4

cf Mediafax (care insa nu spune care sunt acele surse):
În ceea ce priveşte autostrada Craiova-Piteşti, care beneficiază tot de finanţare europeană, aceasta va deveni drum expres, fiind reduse astfel costurile cu 20%. Lucrările urmează să fie scoase la licitaţie tot în acest an. "Estimăm că lucrările de construcţie vor începe în martie 2018", au precizat aceleaşi surse.
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

Dominik

O mizerie de decizie cu DX !!! Sunt inconstienti jur !!!
You're in Steelers Country

elphax

Cred ca si DX este o investitie buna care va rezolva in mare parte problema de trafic pentru urmatorii ani

Cat timp se face un drum complet nou, chiar daca nu are banda de urgenta si mai e din loc in loc cate un giratoriu - e mult peste ce exista acum. Se vede deja in tara, unde s-au modernizat drumuri judetene sau au facut drumuri ocolitoare cu o banda pe sens, cat de mult s-a imbunatatit circulatia. Traficul de marfa (TIR) nu are nevoie de 130km/h

adrian-FSB

Salut tuturor.

O investitie intr-o autostrada trebuie gandita ca o investitie pe termen foarte lung, cu efecte pe un orizont mare de timp. Chiar daca costurile par mari la inceput acestea vor fi "amortizate" in timp, fie si pentru simplul fapt ca nu o sa mai fie nevoie de investitii suplimentare in modernizarea unui drum national ori drum expres la standardele unei autostrazi. Efectele deciziilor de investitii "pe bani putini" se vad din pacate cel mai bine pe tronsonul 3 al sectiunii Orastie - Sibiu din A1 cu binecunoscutul caz "Aciliu". Daca nu o sa eliminam aceasta gandire de a face proiecte de infrastructura "pe bani putini", gen drum expres vs autostrada, nu o sa avem sanse la un traffic civilizat pe termen lung.

ion59

Quote from: alin2pas on April 24, 2017, 10:55:12 AM
Tu chiar vrei să se facă ceva, nu știi că nu mai sunt fonduri de investiții? Poate la anul... și la mulți ani.
Eu cred ca bani sunt destui, dar nu poti fi cheltuiți în infrastructură din cauză de prostie. De toate felurile. Nu-mi convine aici DX, dar dacă se mișcă treaba rapid, mă pot obișnui cu ideea. Si asa, dacă încep anul ăsta (minunea minunilor!!!), sub 6 ani nu se termină!

alex8

Ce a aprobat Master Planul care prevedea autostrada. Acum dacă vor să facă DX, din ce fonduri se va realiza?

vancouver

Master Planul este un document director - care arata ca stim ce vrem si deci avem o directie. Dar nu este un document obligatoriu, iar fondurile europene se aproba pe proiect nu pe Master Plan. Daca exista justificari se pot opera modificari fata de Master Plan. E si bine asa, domeniul comporta o permanenta adaptare la vremuri si evolutii. Din pacate sunt posibile si modificari in sens distructiv, facute politic, fara a asculta specialisti.
Feroviar: inadmisibil că ramâne 1 fir pe unele porțiuni după reabilitare pe Craiova-Caransebeș și Cluj-Oradea. Da pentru extinderea programului Quick Wins. Limitare instalare ETCS doar pe coridorul IV, pana cand va deveni pe deplin functional si isi dovedeste eficienta. Autostrazi: DA pentru 4 treceri montane: A1, A3, A6 si A8. NU deocamdata pentru A13 montan si A Nordului partea montana.

adiarc

Eu tot mai sper....dupa ce si-au dat seama cat de cretina e ideea cu debleele pe lotul Lugoj-Deva 2,sa-si dea seama si de idioțenia cu DX12....

Poate avem si un jurnalist local ca lumea in zona Craiova-Pitești,care sa-i întrebe ce se intampla cand un camion sau mai multe se defectează si ocupa o banda?
Sa-i întrebe si cum vede faptul ca benzile sunt mai înguste si cum e cu faptul ca avem si curbe mai stranse?

Adica avem un drum nou pt următorii,minim,40 de ani si il facem,prost,f.periculos si IN NICI UN CAZ ,cu 20% mai ieftin.Indiferent de diferența ,lipsa de siguranta nu o justifica.

Daca tot vor economii ,sa faca un nou DN in zona,care nu trece prin localități,sa fie drept si sa-i spună Drum National in Regim de Autostrada  :lol: :lol: :lol:
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura