Drumul Expres DEx12 Craiova-Pitești

Started by Ionut, February 12, 2013, 07:35:36 AM

Previous topic - Next topic

2 Members and 14 Guests are viewing this topic.

perfidus

Pe 01.03 s-a publicat pe eachizitii.cnadnr.ro (ID procedura nr.1037) o clarificare cu nr. 8, avand 25 raspunsuri. Impresia mea este ca inca nu s-a raspuns la tot ce s-a solcitat. Termenul de depunere este inca 16.03.
Autostrada Pitesti - Craiova (A12) e ingropata. Se prefigureaza Drumul Expres CrPit (DEx12).; Contract semnat Tr.1 12.2018 - Tirrena Scavi ; Tr.2/L1&L2 finalizat - Spedition UMB ; Semnare contract Tr.3 si Tr.4 16.09.2020  - Spedition UMB ; Licitația pentru ,,Centura de ocolire Craiova Varianta Sud DN 56- DN 55- DN 6" - contract semnat 14.01.2022 - Rizzani de Eccher; "Constructia Variantei de Ocolire Targu Jiu – Finalizare Lucrari" - contract semnat 22.09.2020 - S.E.C.O.L. - stadiu lucrari 60%; "Reabilitare DN 6, Alexandria – Craiova, Lot 2: km 132+435 – km 185+230 – Relicitare" - contract semnat in 08.03.2022 - Ozaltin Inșaat

Bogdan_Cluj

Revizuire si SF si elaborare proiect tehnic ... aici vorbim despre toata autostrada (Craiova-Pitesti) nu doar de cele doua "centuri" (Bals si Slatina), right?

Si daca se asigneaza un castigator in aceasta vara (sa zicem ca nu sunt contestatii), cat o sa dureze aceasta revizuire?
Daca dupa aceea se da drumul la licitatia de constructie, aia mai dureaza inca ... 2 ani... right?

Deci se pot apuca efectiv de lucru .... prin 2020? Cam asa stau lucrurile?

Si ultima intrebare: aceasta revizuire, are termen de "valabilitate" doar doi ani? Daca nu se apuca de lucru in 2 ani, iarasi trebuie facuta alta revizuire?

cassyo

#437
Quote from: perfidus on March 02, 2017, 11:23:06 PM
.... Termenul de depunere este inca 16.03.

Bine zis "inca"!
S-a mai efectuat un update - ieri, la Pitesti, ministrul Razvan Cuc a mentionat  ca "Termenul de depunere a ofertelor este 20 martie."
http://www.curier.ro/index.php?option=com_content&task=view&id=84188&Itemid=373
Calatorului ii sade bine cu drumul

NGC

^^^ Sigur stie ce vorbeste? :o

Intre timp a mai aparut o clarificare cu raspunsuri la 33 de intrebari.

Care ar fi rostul sa amane cu doar 4 zile cand inca nu era raspuns la toate intrebarile?
De mentionat ca numarul de zile pana la care se pot solicita clarificari inainte de data limita de depunere a ofertelor pentru aceasta licitatie este 9.
Si maine de exemplu ar mai putea solicita clarificari, pentru care poate ar trebui o noua amanare. Deci de ce sa amani cu doar 4 zile cand inca se mai pot solicita clarificari?

perfidus

#439
Am gasit un plan general al traseului propus in 2008 pentru drum expres in documentatia tehnica disponibila pe site eachizitii.cnadnr.ro.


Autostrada Pitesti - Craiova (A12) e ingropata. Se prefigureaza Drumul Expres CrPit (DEx12).; Contract semnat Tr.1 12.2018 - Tirrena Scavi ; Tr.2/L1&L2 finalizat - Spedition UMB ; Semnare contract Tr.3 si Tr.4 16.09.2020  - Spedition UMB ; Licitația pentru ,,Centura de ocolire Craiova Varianta Sud DN 56- DN 55- DN 6" - contract semnat 14.01.2022 - Rizzani de Eccher; "Constructia Variantei de Ocolire Targu Jiu – Finalizare Lucrari" - contract semnat 22.09.2020 - S.E.C.O.L. - stadiu lucrari 60%; "Reabilitare DN 6, Alexandria – Craiova, Lot 2: km 132+435 – km 185+230 – Relicitare" - contract semnat in 08.03.2022 - Ozaltin Inșaat

NGC

ROMAIR CONSULTING a contestat si aici.

NGC

Quote from: cassyo on March 04, 2017, 01:28:16 PM
[...] ieri, la Pitesti, ministrul Razvan Cuc a mentionat  ca "Termenul de depunere a ofertelor este 20 martie."

Quote from: NGC20 on March 05, 2017, 02:12:12 PM
^^^ Sigur stie ce vorbeste? :o

Bineinteles ca nu a fost nici un termen in 20.03.2017.

S-a amanat pentru a sasea oara. Noul termen pentru depunerea ofertelor este 30.03.2017.

perfidus

Quote from: pest1969 on February 12, 2017, 02:27:24 PM
La pagina 294 din bugetul MT eu vad 161 mii lei pentru 2017 - http://discutii.mfinante.ro/static/10/Mfp/proiect_buget_2017/Anexa_3/Ministerul_Transporturilor.pdf.
Exista vreo sursa pentru cei 18,920 mil lei?

Apar informatii noi in presa.
http://www.gds.ro/Local/2017-03-14/autostrada-craiova-pitesti,-pierduta-sau-abandonata/

Citez:

Ministerul Transporturilor (MT), primul în măsură să lămurească dacă există sau nu finanțare pentru obiectivul ,,Autostrada Craiova – Pitești", nu a putut să ofere un răspuns concret. Deși a înaintat mai multe sume privind această investiție drept credite bugetare și credite de angajament pe anul 2017, acestea erau, de fapt, propuneri din partea Companiei Naționale de Administrare a Infrastructurii Rutiere (CNAIR) pentru bugetul de stat. MT mai susține că autostrada se regăsește pe lista obiectivelor finanțate din FEDR (Fondul European de Dezvoltare Regională), dar nu ne-a putut oferi sumele concrete prinse în buget doar pentru Autostrada Craiova – Pitești. În schimb, ministerul a lămurit problema celor 161.000 de lei care apar în bugetul său la fișa obiectivului: o greșeală de redactare. Banii respectivi erau pentru analiza realizării autostrăzii în regim de concesiune, cum fusese proiectul inițial lansat în 2013. Acea procedură a fost anulată în noiembrie 2016, însă suma ar fi rămas prinsă în mod eronat în buget.

Un fleac, 161.000 lei ramasi din Copy-Paste in Bugetul MT.
Autostrada Pitesti - Craiova (A12) e ingropata. Se prefigureaza Drumul Expres CrPit (DEx12).; Contract semnat Tr.1 12.2018 - Tirrena Scavi ; Tr.2/L1&L2 finalizat - Spedition UMB ; Semnare contract Tr.3 si Tr.4 16.09.2020  - Spedition UMB ; Licitația pentru ,,Centura de ocolire Craiova Varianta Sud DN 56- DN 55- DN 6" - contract semnat 14.01.2022 - Rizzani de Eccher; "Constructia Variantei de Ocolire Targu Jiu – Finalizare Lucrari" - contract semnat 22.09.2020 - S.E.C.O.L. - stadiu lucrari 60%; "Reabilitare DN 6, Alexandria – Craiova, Lot 2: km 132+435 – km 185+230 – Relicitare" - contract semnat in 08.03.2022 - Ozaltin Inșaat

ion59

Bani se pot găsi la o rectificare bugetară, numai să aibă la ce să-i folosească. Deocamdată nici măcar nu s-au depus ofertele pentru realizarea SF-ului. Suntem la ani de primul țăruș bătut în proiectul ăsta.

Dominik

Pe vremea cand era Ludovic Orban ministrul transporturilor s-au cheltui 14 milioane de euro pt studiul de fezabilitate a autostrazii Pitesti-Craiova, dar de inceput sa se construiasca nu s-a mai ajuns....de ce nu se pot folosii studiile si parametrii de acolo ???
You're in Steelers Country

ion59

Cred că pentru același motiv pentru care se refac SF-urile peste tot! De bine ce au fost făcute plus modificări în legislație.

NGC

Am uitat de dimineata sa va spun ca TECNIC CONSULTING ENGINEERING a contestat si aici.

yetiman

Oare este normal sa se faca si sa se refaca SF-uri de milioane de euro si sa nu raspunda nimeni pentru banii aruncati?
Indiferent ca vorbim de MT, CNAIR sau firma care a intocmit SF-ul.
Aici curtea de conturi nu are nimic de zis?

Ca mai trebuie actualizate sau modificate, e de inteles. Dar modificarea ar trebui sa fie pana la un maxim de 25% din valoare, daca nu chiar mult mai putin.
,,Pe hoţii mărunţi îi trimitem la închisoare, iar pe cei mari îi numim în funcţii publice." — Esop
,,Greşelile politicianului sunt crime, căci în urma lor suferă milioane de oameni nevinovaţi, se împiedică dezvoltarea unei ţări întregi şi se împiedică, pentru zeci de ani înainte, viitorul ei." — Mihai Eminescu

dumbravaandrei

Atat timp cat tu ca beneficiar iti impui un anume termen de valabilitate pentru SF din varii motive (evolutie preturi, schimbari normative etc) si nu faci investitia in timp util pentru ca ordonatorul de credit (Guvern) nu iti ofera buget pentru a-l implementa, ce ar putea sa spuna curtea de conturi si cine ar putea sa fie tras la raspundere (altfel decat politic) pentru refacerea de n ori a unui studiu de fezabilitate?!?  :o :o :o :o :o :o

pasadia

In plus, despre ce vorbim totusi? Exista SF pentru A (sau doar pentru DX)?

Nu de alta dar A1 sau A10 se construiesc pe baza singurului SF din cate stiu.