Drumul Expres DEx12 Craiova-Pitești

Started by Ionut, February 12, 2013, 07:35:36 AM

Previous topic - Next topic

2 Members and 19 Guests are viewing this topic.

pasadia

#300
Intelege te rog ca eu te dau ca exemplu negativ pentru acest citat:

Quote from: vancouver on October 26, 2016, 03:13:03 PM
Prin realizarea A12 pe centura Bals e posibil sa se castige 5-6 minute. Prin realizarea A12 centura Slatina nu stiu daca se va castiga ceva, poate doar 1-2 minute, dar se pierde combustibil prin traseul mai lung. In schimb inceputul A12, langa Pitesti aduce o reducere cu 7km  a drumului si un castig cert de 10 minute. Discutam de 15km de autostrada. Eu cred ca aceasta este prioritatea zero pe care trebuie sa o promovam. In nici un caz centura Slatina.

Bucata aia de la sud de Pitesti e pacatoasa, dar nu pune in periocl atateaeti precum traficul din Bals. Si ca atare eu consider ca pe A12 prioritatea zero declarata de tine e abia a treia din punctual meu de vedere.


vancouver

#301
Nu intelegi ca am retractat ceea ce am spus? Vrei sa ma pun in genunchi in fata ta? Vrei sa fac o scrisoare deschisa?

Ca urmare a argumentelor tale, am acceptat ca ai dreptate. Asa ca nu inteleg de ce te iei de mine in continuare.

1.
Quote from: vancouver on October 27, 2016, 12:23:17 AM
(...) sa-mi atragi frumos atentia ca trebuie tinut cont si de aspectele acestea si imediat ti-as da dreptate. Categoric, da. Sunt argumente solide.

2.
Quote from: vancouver on October 27, 2016, 12:53:39 AM
Evident avem alte n avantaje: siguranta, confort, reducerea poluarii in localitate, trafic mai rapid pentru cei din localitate, etc... (asta ca sa nu se mai ia pasadia de mine ;))

3.
Quote from: vancouver on October 27, 2016, 02:08:47 PM
Sunt absolut de acord cu voi. Balsul este un punct fierbinte si se merge ingreunat, ca atare trebuie facut ceva. (...)

4.
Quote from: vancouver on October 28, 2016, 12:40:32 AM
pasadia, cu tot respectul, dar nu ai de ce sa te iei de mine. Ti-am dat dreptate integral cu siguranta, poluarea etc... Stii foarte bine si parerea mea despre aceste aspecte, si care coincide cu parerea ta.

De cate ori e nevoie sa mai spun acelasi lucru?
Feroviar: inadmisibil că ramâne 1 fir pe unele porțiuni după reabilitare pe Craiova-Caransebeș și Cluj-Oradea. Da pentru extinderea programului Quick Wins. Limitare instalare ETCS doar pe coridorul IV, pana cand va deveni pe deplin functional si isi dovedeste eficienta. Autostrazi: DA pentru 4 treceri montane: A1, A3, A6 si A8. NU deocamdata pentru A13 montan si A Nordului partea montana.

ion59

Știe cineva pe ce fonduri (buget, UE) se gândesc să facă cele două centuri pe care declară că vor să le lanseze în licitație la 1 noi?

simplex11

#303
38 km pe A12 de la la ieșirea din Craiova (zona aeroportului) până în centrul Balsului, fata de 21 km pe șoseaua actuala

La intrarea în Bals dinspre Craiova nu este prevazut nici un nod rutier. A12 pentru călătorii intre Bals si Craiova este total inutila.

adi

^^ pai facem turism pe A? si dc am avea nod doar la Bals, Slatina si Pitesti, tot full ar fi autostrada. Traficul local  si tursimul va avea de castigat!

Nu de putine ori, au fost cazurile cand am plecat din B alaturi de alte masini, fara sa fim grup!! si sa ajungem la Cr in aceeasi configuratie! Sper sa vedem cat de curand datele ultimului recensamant, si se va vedea mai bine

Traficul de tranzit e baza in zona!

TibiV

Quote from: simplex11 on October 30, 2016, 09:01:13 PM
38 km pe A12 de la la ieșirea din Craiova (zona aeroportului) până în centrul Balsului, fata de 21 km pe șoseaua actuala

Esti sigur ?
(nush' de ce dar nu pot sa vad linkul tau...)
O crestere a distantei cu 80% pe doar 21 km pare greu de crezut... :o
Doar daca "perechile de capete" sunt la distante considerabile...
Am senzatia ca zona aeroportului favorizeaza DN pentru cei din estul orasului.
Dar cei din vest ?
(Nu cunosc orasul. doar ce vad pe GM...)

Ca asa si in Bucuresti, pentru cei care stau in zona C.Grivitei/Bd.Mihalache A3 nu este o optiune si vor ramane pe DN1 (spre/dinspre Ploiesti), dar pentru cei din Colentina & Pantelimon A3 va fi clar preferata (cand va fi gata intrarea in Bucuresti) in defavoarea DN1.
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

dr4qul4

Simplex... tu faci calcule numai dupa cum vrei. Sigur nu esti politician?

De ce am intra pe la aeroport si nu pe DJ643F sau DN65C ?

Distanta pana in centrul Craiovei ar fi doar cu putin mai mare. Iar pana in zona garii ar fi egala.
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

TibiV

#307
dr4qul4,
esti  nepretuit...

Mie "imi dadea cu virgula" de la distanta, fara sa ma fi invartit vreodata pe acolo... (geometria din scoala, bat-o vina...)
Dar bine ca avem colegi care au "bantuit" toata tara...
:cheers:
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

dcr965

#308
Quote from: simplex11 on October 30, 2016, 09:01:13 PM
38 km pe A12 de la la ieșirea din Craiova (zona aeroportului) până în centrul Balsului, fata de 21 km pe șoseaua actuala

La intrarea în Bals dinspre Craiova nu este prevazut nici un nod rutier. A12 pentru călătorii intre Bals si Craiova este total inutila.

Cred ca se refera la faptul ca accesul in Bals de pe autostrada se face prin nodul de la Piatra Olt care este la 13-14 km de centrul orasului Bals. Acel nod ar deservi si Slatina, in partea de vest , nu sunt decat 11 km pana acolo.

Iar calatorii care nu vor sa faca km suplimentari pot folosi foarte bine traseul actual. In lipsa traficului de tranzit, care in mod logic ar merge pe autostrada, DN-ul face fata cu succes traficului local.

L.E. Acum am privit mai cu atentie si mai este un nod, tot in partea de vest al Balsului dar mult mai aproape de el, la aprox 5km de centru.

TibiV

#309
Quote from: dcr965 on October 30, 2016, 10:01:59 PM
In lipsa traficului de tranzit, care in mod logic ar merge pe autostrada, DN-ul face fata cu succes traficului local.

Pai parca asta era ideea de a face autostrazi, nu ?.... O:-)

Ca pana la urma este autostrada Craiova-Pitesti (-Nadlac/-Bucuresti-Constanta), nu autostrada Craiova-Bals....
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

dcr965

Normal ca autostrada nu poate sa deserveasca direct, fara niciun ocol, orice oras, orasel sau comuna, mai trebuie sa se faca si cativa km in plus daca vrei sa mergi pe ea, in siguranta.

simplex11

Quote from: dr4qul4 on October 30, 2016, 09:56:39 PM
De ce am intra pe la aeroport si nu pe DJ643F sau DN65C ?
Distanta pana in centrul Craiovei ar fi doar cu putin mai mare. Iar pana in zona garii ar fi egala.
Cred ca este o gluma.

DN65C arata asa: https://goo.gl/maps/f2e9V96sosx iar DJ643F se prezinta in felul urmator: https://goo.gl/maps/jEQUpd6UEiJ2

Calea Bucuresti se infatiseaza astfel: https://goo.gl/maps/hQj4L72XJtK2

La bulevardul Calea Severinului - Calea București care traversează Craiova pe direcția Filiași - Balș s-a lucrat de prin 1960 pana după 1989.

Sa faci din DN65C+DJ643F o artera de ieșire serioasa ar însemna costuri exorbitante și demolări masive.


simplex11

#312
Quote from: TibiV on October 30, 2016, 10:05:06 PM
Ca pana la urma este autostrada Craiova-Pitesti (-Nadlac/-Bucuresti-Constanta), nu autostrada Craiova-Bals....

1) In cazul acesta Balsul si Slatina nu mai au ce cauta pe traseul autostrăzii Craiova-Pitesti. Faci drumul direct pe calea Craiova - Ungureni - Calui - Scorbura - Runcu Mare - Radesti - Poboru - Spineni - Vata - Smeura - Pitesti. Obtii o distanta totala de  101 - 102 km. De ce sa ocolești prin Bals si Slatina când traficul local înțeleg ca nu este de interes.

Ca o constatare, majoritatea mașinilor care tranzitează Balsul au numere de Dolj și Olt.

2) Se vorbea de centura ocolitoare a Balsului făcuta la nivel de autostrada. Cum ocolești Balsul venind dinspre Craiova dacă nu este nod rutier la vest? Doar daca mergi pe direcția Pitești - Slatina - Craiova vei putea trece pe lângă acest mic oraș. In sensul opus ești obligat sa traversezi localitatea. Asta este încă un argument ca planurile de viitoare autostrăzi printre care și Craiova-Pitești sunt negândite suficient de bine.   

3) Acum cred ca merge linkul dat de mine mai sus.

dr4qul4

Te uiti prea mult pe maps. DN65C are pasaj pe sub CF. Zona era un santier acum 3 ani. Si DJ-ul si DN-ul trec prin zone de case. Zone care nu sunt extrem de aglomerate. Ambele duc in acelasi loc.
De fapt, densitatea mare in Craiova e abia dupa CF. Pasajul din centru e tot pe directia N-S si e tot pe o banda pe sens. Si face fata. Asa ca se poate intra lejer pe DN65C.

Ce nu inteleg eu, e cum vor face legatura cu centura de sud.....poate doar sa iesi dupa Bals...
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

simplex11

#314
Quote from: dr4qul4 on October 31, 2016, 01:38:35 AM
Te uiti prea mult pe maps. DN65C are pasaj pe sub CF. Zona era un santier acum 3 ani. Si DJ-ul si DN-ul trec prin zone de case. Zone care nu sunt extrem de aglomerate. Ambele duc in acelasi loc.
Pe șoseaua Centru - Gara (acel DN65C) este nebunie, bara la bara, aproape toată ziua. Imaginea de pe Google Maps nu surprinde aglomerația.
Este mult mai ieftin sa asiguri o conexiune mai buna intre A12 si Calea București decât sa te apuci sa demolezi în stanga și dreapta pentru a largi strada Centru - Gara. Pe urma în fata Garii ai intersecția la nivel cu Bulevardul Dacia - Decebal. Calea București trece peste Decebal pe pod.