Drumul Expres DEx12 Craiova-Pitești

Started by Ionut, February 12, 2013, 07:35:36 AM

Previous topic - Next topic

1 Member and 13 Guests are viewing this topic.

stefan_viziru

Dincolo de argumentele tehnice, ingineresti, binevenite de altfel,
este clar ca la Bals este un punct fierbinte.

Traversarea orasului de la un capat de altul se  face inadmisbil de dificil
pentru nivelul de civilizatie spre care tindem.
  >:( >:( >:( >:(

Iar acest nivel trebuie sa se regaseasca in mod egal in toata Romania.

Singura solutie pentru Bals este autostrada A12!!!
A12 sau A6 pentru Romania pana in 2025!

stefanudrea

A12 este solutie pt multe nu numai pt Bals! Daca se constientizeaza asta se vor rezolva multe!

Trimis de pe al meu LG-D855 folosind Tapatalk


vancouver

Sunt absolut de acord cu voi. Balsul este un punct fierbinte si se merge ingreunat, ca atare trebuie facut ceva. De obicei se ajunge sa se stea pe loc 1-2 minute, iar psihologic asta pare o vesnicie. In total se pierd maxim 5 minute fata de timpul ideal si legal de 9 minute intre intersectia cu DJ644 si limita cu Dolj - exact cum vedem in filmarile de ca. 12 minute (adica in filmari pierderea este de ca. 3 minute).

La ora la care scriu, ora 14:00, avem 12 minute pe google, in loc de 9. Deci exact ca in filmari. Avem doua puncte rosii (deci se stationeaza scurt) si mai mult portocaliu). Am facut print screen si am salvat poza, dar nu merge imgur sa o pot posta.

Ce vreau sa spun in final: este enervanta acea trecere prin centru, faptul ca se ajunge sa se stea pe loc. Pare o vesnicie pentru sofer. Dar sa nu exageram cu timpul pierdut. Sunt 3-5 minute. Asta nu inseamna ca este bine asa si evident lucrurile se vor inrautati, deci trebuie facut ceva.
Feroviar: inadmisibil că ramâne 1 fir pe unele porțiuni după reabilitare pe Craiova-Caransebeș și Cluj-Oradea. Da pentru extinderea programului Quick Wins. Limitare instalare ETCS doar pe coridorul IV, pana cand va deveni pe deplin functional si isi dovedeste eficienta. Autostrazi: DA pentru 4 treceri montane: A1, A3, A6 si A8. NU deocamdata pentru A13 montan si A Nordului partea montana.

pasadia

@ Vancouver: obiectia mea e legata de faptul ca tu (dar nu numai tu) invoci viteza ca motivatie pentru constructia unui drum nou (nu discutam daca e vorba de centura, DX, A, etc...). In vreme ce eu imi permit sa afirm ca nu ma intereseaza viteza ca argument cat timp vorbim de probleme legate de siguranta in trafic.

Eu sunt satul sa-mi simt viata in pericol, atat ca sofer cat si ca pieton. Am destule experiente, atat in Brasov cat si in alte parti, si imi permit sa spun ca solutiile ce cresc viteza de deplasare pot fi cel putin la fel de pacatoase precum situatiile pe care le-a inlocuit. Si exemple sunt destule: centura Alexandria sau Suceava cu cate un giratoriu trantit in mijloc, DN1 intre Ploiesti si Campina cu asfalt nou si benzi latite dar cu aceleasi 3 intersectii la nivel in care se vireaza la stanga, solutiile alese pe centura Brasov, etc...

Europiu

@pasadia: poate nu ar fi rau sa adaugi la "siguranta in trafic" si "diminuarea traficului greu din localitati".
The problem with the world is that the intelligent people are full of
doubts, while the stupid ones are full of confidence (Charles Bukowski).

dr4qul4

tocmai am verificat pe " waze calatorii planificate":

DN65  km22 Spineni - intreprinderea do osii si boghiuri bals: Sambata la pranz 27 de minute. Noaptea: 5 minute.

Iar oricine a folosit waze, stie ca trebuie sa fortezi ca sa te incadrezi in timp. Cel putin in Bucuresti, la ora de varf imi estimeaza cu 10-15% mai putin decat fac real. Intotdeauna mai putin.

Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

stefanudrea

#291
Exact ce am zis si eu. Noaptea e altceva. Traficul trebuie sa iasa din Bals, Slatina, dar si complet pe A12. Asa cum trebuie sa se intample in toate zonele fierbinti din tara! Bine ai zis @pasadia! M-am saturat sa ma simt in pericol in trafic! Desi in zilele noastre nu mai esti sigur nici in parcare. In plina zi sa faci drifturi in parcare plina mi se pare mai mult decat boala psihica! De multe ori imi zic asa: ori eu am innebunit ori toti ceilalti? Asa a devenit indisponibila camera de trafic la bordul masinii mele!

Trimis de pe al meu LG-D855 folosind Tapatalk

rocklee

 in cate minute tranversezi slatina la ora de varf... ??? O:-)

ion59

Google zice 8 min fără trafic (am aproximat 6.6km, ceea ce ar însemna o medie orară de 49,5km/oră, improbabil). Am considerat distanța de la intrarea în oraș (Alro) până după traversarea râului Olt. În realitate, din experiența personală, un 12 min este un timp mediu.

Problema constă în starea catastrofală a drumului pe anumite porțiuni. Și mai este și problema podului făcut în 1892 care trebuie urgent reparat ( http://adevarul.ro/locale/slatina/secretele-primului-pod-fier-unrau-romania-ridicat-loc-blestemat-construia-olt-darama-1_551c011e448e03c0fd1e814a/index.html).

Cu un ocol de 33 km cf. http://www.romania-actualitati.ro/podul_peste_olt_de_la_slatina_in_reabilitare_din_2016-79644

dr4qul4

Problema la Slatina nu e acum. Oricum medie de 50 de kmh nu ai cum sa faci. Centura aia bombardata are si o panta frumoasa iar cand ploua e noroi pe acolo. Mai departe drumul merge pe 2 stradute cu sens unic prin ceea ce pare centrul vechi parasit al orasului si ajunge la podul care sta sa cada.

Mai degraba scoti 30 kmh pe acolo.

Insa trebuie luat in calcul ca Alro e la capacitate minima si centura autostrada va dura minim 5 ani. Deblocarea Balsului, dar si PiSi vor aduce mai mult trafic in Slatina ( sa nu uitam ca intre Slatina si Rm Valcea nu e distanta atat de mare)
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

esendy

#295
Nu ar fi ok sa duca A12 la sud de costesti (in sudul pitestiuli)? in eventualitatea in care se va face o legatura A12 - A1 (gaesti); totusi relatia Craiova - Bucuresti - Constanta este cel putin la fel de importanta ca relatia Craiova - Pitesti - Sibiu.

Daca consideram A12 finalizata relatia Craiova-Lugoj - Ungaria se va face pe A12+A1 sau pe DN6. vor fi pana la A1 lugoj 500 km pe A12 vs 285km pe DN6? Ce parere aveti?

cristi5

#296
Asta (si orice schimbare majora de traseu) implica schimbarea SF. Adica inca (aproape) un deceniu... Mai bine ii lasam sa liciteze, sa se intample ceva macar :)

esendy

Quote from: cristi5 on October 28, 2016, 12:12:27 AM
Asta (si orice schimbare majora de traseu) implica schimbarea SF. Adica inca un deceniu...

k, ai dreptate.orice intarziere ar fi un dezastru. Se va putea ,in viitor, face oricum o legatura mai buna cu Buc; de ex A12 (Carstani) - A1 (Gaesti) 40 km . . . daca va fi cazul

esendy

Daca este SF valid sa lanseze pe toata lungimea, nu vad de ce pe bucati. proiectarea si autorizarea. Pana se termina SF pt PiSi si A7 si A8 se termina exercitiul 2014 -2020

putem sa consumam toti banii daca putem pana in 2020, nu e cazul sa ne lungim pana in 2022, putand finanta proiectele de dupa 2020 din urmatorul exercitiu financiar!

vancouver

Quote from: pasadia on October 27, 2016, 03:03:18 PM
@ Vancouver: obiectia mea e legata de faptul ca tu (dar nu numai tu) invoci viteza ca motivatie pentru constructia unui drum nou (nu discutam daca e vorba de centura, DX, A, etc...). In vreme ce eu imi permit sa afirm ca nu ma intereseaza viteza ca argument cat timp vorbim de probleme legate de siguranta in trafic.

Eu sunt satul sa-mi simt viata in pericol, atat ca sofer cat si ca pieton. Am destule experiente, atat in Brasov cat si in alte parti, si imi permit sa spun ca solutiile ce cresc viteza de deplasare pot fi cel putin la fel de pacatoase precum situatiile pe care le-a inlocuit. Si exemple sunt destule: centura Alexandria sau Suceava cu cate un giratoriu trantit in mijloc, DN1 intre Ploiesti si Campina cu asfalt nou si benzi latite dar cu aceleasi 3 intersectii la nivel in care se vireaza la stanga, solutiile alese pe centura Brasov, etc...

pasadia, cu tot respectul, dar nu ai de ce sa te iei de mine. Ti-am dat dreptate integral cu siguranta, poluarea etc... Stii foarte bine si parerea mea despre aceste aspecte, si care coincide cu parerea ta.

Cat despre economia de timp, este unul din principalele argumente in favoarea construirii unui drum nou oriunde in lume. Evident nu economia de timp in sine, ci evitarea ambuteiajelor. Ambuteiajele produc pagube economice uriase (ca. 25.000.000.000 € anual in Germania numai la transportul de marfa). Nu mai vorbim ca duc si la nervozitate, deci posibil la o crestere a riscurilor in trafic. Asadar nu este o gluma, nu este un argument pueril.

Daca pe tine nu te intereseaza pagubele economice si riscurile pentru siguranta ca urmare a ambuteiajelor, e problema ta. Dar te rog sa accepti ca eu am alta parere.
Feroviar: inadmisibil că ramâne 1 fir pe unele porțiuni după reabilitare pe Craiova-Caransebeș și Cluj-Oradea. Da pentru extinderea programului Quick Wins. Limitare instalare ETCS doar pe coridorul IV, pana cand va deveni pe deplin functional si isi dovedeste eficienta. Autostrazi: DA pentru 4 treceri montane: A1, A3, A6 si A8. NU deocamdata pentru A13 montan si A Nordului partea montana.