Drumul Expres DEx12 Craiova-Pitești

Started by Ionut, February 12, 2013, 07:35:36 AM

Previous topic - Next topic

2 Members and 14 Guests are viewing this topic.

simplex11

#255
Mi-ai dat o idee interesanta.

Întrebare: In cât timp, t,  ar parcurge mașina un drum național pustiu și drept de 120 km dacă totalul lungimii sale prin localități este 30 km.

Răspuns: t = (90km/100km/h)+(30km/50km/h)= 1 ora și 30 minute.

Daca nu ar fi localități aceeași sosea s-ar parcurge în 1 ora și 12 minute.

Trebuie văzut ma întâi pe ce lungime a drumului se poate călători cu 100 km/h și pe cât 50 km/h (localitate). Apoi din timpul real măsurat se scade cel ideal și diferența este cât ai pierdut. Nu trebuie calculat timpul ideal la 100 km/h și comparat cu cel real.

Ionut

Te rog nu mai devia de la subiectul thread-ului, adica A12. Multumesc!

AlexxC

Folosesc acest drum cel putin odata pe luna si am constatat ca cea mai mare problema o reprezinta soferii ce conduc in stilul melc(70-80kmph in afara localitatii).
Circuland sub viteza legala acestia formeaza coloane in spatele lor iar cei mai nerabdatori sunt tentati sa intre in depasiri periculoase.
Cea mai la ieftina si usor de aplicat rezolvare pana la finalizarea viitoarei autostrazi este largirea drumului actual cu 2 metri unde se poate si trasarea unei a3a benzi pe care sa se circule alternativ din 2 in 2 km(ca pe viitoarea centura Bacau).
Consider ca aceasta solutie ar creste nivelul de siguranta in trafic prin eliminarea depasirilor iar timpul de parcurs scade cu 10-15 min.

stefanudrea

Corect! Si ma bucur ca mai vin si altii care folosesc acest drum si arata problemele de pe el!

Trimis de pe al meu LG-D855 folosind Tapatalk


dr4qul4

latirea drumului cu 2 metri nu e o solutie rapida.
Cand o sa realizati ca la noi dureaza mai mult exproprierile, avizele, aprobarea proiectului tehnic, relocarile de utilitati si plata avansului decat le ia sa construiasca ?

Centura Slatina trebuie inceputa prima, deoarece aceea va dura cel mai mult: pe langa podul peste Olt avem si multe utilitati in zona.
Iar cand centura Bals va fi gata, traficul va exploda si pseudo-centura Slatinei nu va mai face fata.

@Simplex, nu mai lua liniile desenate pe o harta drept traseu oficial.
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

Ionut

Vom insista si noi sa facem mai intai centurile Bals si Slatina, direct la nivel de autostrada. Dar e mult pana acolo, nici nu este studiul de fezabilitate scos la licitatie. Pana e gata licitatia, pana terminam studiul... apoi sa vedem exact licitatiile pentru lucrari. Studiul trebuie facut astfel incat sa permita licitatia separata a centurilor - adica musai centurile sa aiba noduri in capete sau foarte aproape. Trebuie gandita treaba, nu facuta pe genunchi.

cristi5

Exista vreun SF pe A12? Daca nu, probabil ar fi mai bine sa stergem acest traseu de pe OSM pt ca induce oamenii in eroare.

http://www.proinfrastructura.ro/proiecteinfrastructura.html#map=10/44.494/24.354/0

La fel, MT/CNA*R ar face bine sa precizeze ca liniile lor de pe harta cu proiecte de viitor nu sunt trasee...

stefanudrea

Pe 1 noiembrie ce se intampla legat de A12? Incercam sa vedem si daca se tin de cuvant orice ar fi?

Trimis de pe al meu LG-D855 folosind Tapatalk


Ionut

Ar trebui scos la licitatie studiul de fezabilitate pentru Craiova-Pitesti. Azi este miercuri, 26 octombrie. 1 noiembrie este marti. Din ce informatii am eu, nu stiu sa se fi trimis la ANAP (Agentia Nationala pentru Achizitii Publice) documentatia - trebuie aprobata mai intai de ANAP si apoi se publica pe SEAP. Din punctul meu de vedere, nu se va scoate la licitatie pe 1 noiembrie, este imposibil. Ma refer sa apara pe SEAP.

Nu au aparut pe SEAP licitatiile pentru A7 Ploiesti-Bacau, iar documentatia pentru acest proiect a fost deja de ceva vreme trimisa la ANAP.

north

Quote from: cristi5 on October 26, 2016, 11:59:12 AM
Exista vreun SF pe A12? Daca nu, probabil ar fi mai bine sa stergem acest traseu de pe OSM pt ca induce oamenii in eroare.

@cristi5 - traseul este conform cu cel din SF. Pe scurt:
- SF DX Craiova - Pitești este elaborat în 2007 - 2008; proiectul este aprobat prin HG 236 din 5 martie 2008
- în 2012 - 2013 în baza acestuia este pregătită documentația pentru achiziția publică pentru concesiune (lansată pe 11 martie 2013), ea fiind lansată pentru A/DX (ceva în genul modului în care se lansează acum AP pentru SF pentru Ploiești - Pașcani).
A se vedea descrierea traseului în secțiunea 2.4.1 din documentația descriptivă, putându-se verifica concordanța cu traseul de pe OSM.
Două drumuri paralele nu formează neapărat o autostradă.
Atlanta freeways at night * Vordhosbn * Centură * Autobahn * Happy cycling

dumbravaandrei

^^ Termenul nu era noiembrie? Nu tin minte sa se fi mentionat 1 noiembrie. Ar avea suficient timp pana pe "31" noiembrie  :-[

vancouver

Prin realizarea A12 pe centura Bals e posibil sa se castige 5-6 minute. Prin realizarea A12 centura Slatina nu stiu daca se va castiga ceva, poate doar 1-2 minute, dar se pierde combustibil prin traseul mai lung. In schimb inceputul A12, langa Pitesti aduce o reducere cu 7km  a drumului si un castig cert de 10 minute. Discutam de 15km de autostrada. Eu cred ca aceasta este prioritatea zero pe care trebuie sa o promovam. In nici un caz centura Slatina.
Feroviar: inadmisibil că ramâne 1 fir pe unele porțiuni după reabilitare pe Craiova-Caransebeș și Cluj-Oradea. Da pentru extinderea programului Quick Wins. Limitare instalare ETCS doar pe coridorul IV, pana cand va deveni pe deplin functional si isi dovedeste eficienta. Autostrazi: DA pentru 4 treceri montane: A1, A3, A6 si A8. NU deocamdata pentru A13 montan si A Nordului partea montana.

AlexxC

Ai dreptate! castigul cel mai mare de timp este la Albota si apoi la Bals, dar prioritatea 0 este reabilitarea "centurii" existente a Slatinei.Fie ca este sau nu trafic eu parcurg acea zona in viteza a3a maxim 40kmph .
Traficul se sugruma in Slatina din cauza carosabilului ,nu a numarului mare de masini(situatie similara cu iesirea de pe A1 in DNCB)

ion59

Termenul, declarat pe "persoană fizică" de dl. ministru, este 1 noiembrie (pag. 13, pentru cine este interesat). Îmi pare rău pentru domnia sa dacă nu se respectă termenul dar, ca și înaintașii lui, trebuie și el să învețe cum este cu promisiunile. Altfel, nu se schimbă nimic. Și e păcat!

pasadia

@Vancouver: e distractiv ca pentru tine conteaza doar castigul in timp, dar nu si cel in siguranta a traficului / calitate a vietii urbane. Sunt convins ca pentru locuitorii din orasele mici traversate de o multime de trafic de lunga distanta disparitia acestuia va aduce nenumarate beneficii: atat in timp castigat in trafic (pietonal sau auto) cat si in calitatea aerului respirat.