News:

API te vrea în echipa din București!

Main Menu

Drumul Expres DEx12 Craiova-Pitești

Started by Ionut, February 12, 2013, 07:35:36 AM

Previous topic - Next topic

6 Members and 26 Guests are viewing this topic.

TibiV

#120
Poate ne-a luat ochii MasterPlan-ul ?...

Acum serios vorbind, tu crezi că dacă nu a mers PPP-ul pe CoBra, va merge pepe PiCra ?...
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

pasadia

Tocmai MPGT-ul zice ca NU trebuie PPP, nicaieri. Ci mix de fonduri. Deci nu pricep de ce il aduci in discutie aici.

In rest in continuare astept sa apara cineva cu viziune care sa spuna ca mai avem puncte negre si ca ar trebui sa le rezolvam si pe alea, indiferent de ordinea din MPGT. Cum ar fi Bals si Slatina, macar un half-profile daca nu ne putem apuca direct de autostrada. Bine, nu zic sa liciteze acum, dar ar fi dragut daca ar face SF, AM si eventual expropieri pe aceste bucati mici si nu ar astepta pana se poate face tot proiectul.

TibiV

#122
Quote from: pasadia on March 15, 2016, 11:25:29 PM
Tocmai MPGT-ul zice ca NU trebuie PPP, nicaieri. Ci mix de fonduri. Deci nu pricep de ce il aduci in discutie aici.

Quote from: stefan_viziru on March 13, 2016, 12:40:51 AM
Cred ca Guvernul, primul ministru, dl. Costescu, CNADNR, fiecare separat si toti impreuna au datoria morala sa spuna o data ce se intampla cu A12 si de ce proiectul de concesiune nu isi gaseste o finalizare
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

esendy

Eu am vazut noua harta MPGT, dar care e ordinea de prioritati unde ati vazut? Imi pare un lucru bun ca A12 apare si consider ca A3 (cluj-oradea), a12, si dx7 au un rang de prioritate aproximativ egal si ar trebui gasita o solutie sa se lucreze in paralel cu toate 3 (chiar si pe tronsoane partiale: nadasel-mihaiesti;ploiesti-buzau; slatina-pitesti pe 2014-2020 si continuat cu urmatoarele tronsoane dupa 2020) . . . tronsoanele erau doar un exemplu, ideea era importanta

stefan_viziru

Multumesc, TibiV, ca m-ai citat!

Ma intreb daca nu este nimeni pe  forum (ziaristi, functionari la guvern/ministere, experti, profesori universitari etc.)
care sa determine / sa faca lobby astfel incat autoritatile sa anunte in mod public care este soarta A12?!


Ponta, Silaghi, Fenechiu, Rus, Matache au tacut malc, desi faceau tam-tam electoral cu A12, iar acum Ciolos si Costescu ii mostenesc pe aceia prin aceeasi politica a strutului!!! >:( >:( >:(  Despre Comarnic - Brasov macar s-a anuntat oficial ca "a cazut", dar de ce nu "merita" si A12 un anunt clar intr-un sens sau altul???? >:( >:( >:(

Tacerea instaurata in legatura cu A12 spune multe in legatura cu managementul autostrazilor in Romania!
A12 sau A6 pentru Romania pana in 2025!

pasadia

Si cu ce te ajuta anuntul ca a cazut? Anunt care oricum depinde de Neaga, ca doar el e vechiul si noul director de concesiuni? Care Neaga in mod sigur nu se simte prea bine si numai de A12 nu cred ca are el timp...

vancouver

#126
Eu nu inteleg cu ce va ajuta sau va deranjeaza daca se face un anunt oficial despre A12 sau nu ! ? ?

Daca va aduceti aminte, pe Valea Prahovei si cu traficul de acolo, in contractul de concesiune statul se angajase se le dea 310 milioane € anual .... :bash:
Iar incasarile din taxe pot fi estimate la 10-20-30 milioane €.

Acela nu este un PARTENERIAT public-privat. E doar o jecmaneala de la stat.

Ori la traficul ridicol de mic de pe Craiova-Pitesti, cate taxa sperati sa se adune, ca sa fie ceva rentabil pentru un privat? Si nu puneti traficul local care se aglomereaza in apropiere de Slatina sau Bals, acest trafic local nu se va muta pe autostrada. Iar daca autostrada va fi cu plata, cati slatineni vor merge la Pitesti sau la Craiova pe aceasta autostrada. O vor folosi doar cei care merg minim 100-150km (desi stiu oameni care mergeau si 700 km in Franta pe drumurile nationale numai ca sa evite taxele de autostrada - atat masini mici, cat si camioane).

Traficul real de tranzit intre Oltenia si Bucuresti+imprejurimi este mic, iar fara o autostrada Craiova-Lugoj prea putini vor mai merge pe Pitesti-Craiova pentru a ajunge de la Bucuresti spre Banat sau spre Ungaria, mai ales dupa ce A1 Sibiu-Nadlac va fi gata.

Autostrada Craiova-Pitesti va fi goala, chiar si in lipsa unei taxe!

CATA VREME DRUMUL ACTUAL NU ESTE DEPASIT DE TRAFIC si face fata fara probleme, este absurd sa se faca o autostrada. Cel mult ar trebui o centura la Bals, singurul punct de congestie la momentul actual (acolo se pierd ca. 10 minute datorita managementului de trafic total defectuos, cu treceri de pietoni nesemaforizate si o singura banda de circulatie - acolo este loc fara probleme pentru o tranformare in bulevard de 2 benzi).
Prioritatea zero: A1 Sibiu - Pitești. Prioritate zero virgulă zero: A0 centura București. Importante: A7 Ploiești - Bacău - Pașcani - Suceava; A13 Sibiu - Brașov - Onești - Adjud; A3 Cluj - Oradea; A3 Ploiești - Brașov; A12 Pitești - Craiova; A8 Pașcani - Iași; A4 Constanța - Vama Veche. Toate NUMAI SI NUMAI cu fonduri europene. Un NU categoric oricărei forme de taxare la km pe autostrăzi.

dr4qul4

DN65 are trafic mai mare decat multe DN-uri din tara.
Dar ai dreptate, o taxa ar tine lumea pe DN si prioritar lotul-centura de la Bals.
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

hyp88

Nu este o solutie in concesiune, lumea o sa o evite. Nu o sa bage nimeni bani intr-o autostrada ca sa ii recupereze in 50 de ani din taxa.
Faptul ca nu anunta nimeni ce se intampla cu A12, dupa parerea mea nu ii preseaza nimeni si poate ca au si uitat de ea :) Poate fi si un motiv politic sau de imagine (anunta X si Y ca nu se face autostrada pe care a promis-o Ponta sau cine o fi fost prim ministru atunci care a facut o promisiune electorala si lumea a luat-o de buna) Nimeni in Romania nu o sa plateasca taxa pe o autostrada care nu are un impact atat de mare. Poate daca era Pi-Si cu taxa lumea platea ca nu avea incotro, decat sa mori pe VO mai bine dai 10 lei. Dar asta e alta poveste.

hyp88

Fragment din interviul cu Homor azi:

Quote
Pentru Dacia Pitesti exista deja de bine, de rau proiectul autostrazii. Dar pentru Ford Craiova, alt mare investitor roman, ce solutie aveti pana nu ies si cei de acolo in strada?

Exista proiectul Craiov- Pitesti. A fost lansata procedura de concesionare, dar nefiind pe nicio strategie nu exista finantare, asa ca procedura este suspendata. In sprijinul celor de la Ford avem centura Bals si centura Slatina.


Tot interviul aici: http://www.ziare.com/stiri/autostrada/directorul-cnadnr-simt-sabotajul-in-jurul-meu-constructorul-nu-trebuie-sa-gandeasca-prea-mult-urmeaza-marele-audit-al-personalului-interviu-1416549


ion59

Care centura Balș și Slatina? Poate în vis! Nu spun că nu ar fi utile! Dar nu s-a auzit de nici o acțiune în direcția asta. Să fie o nouă filozofie pentru zona asta pentru următorii ani?

alecu26

Drumurile noastre POATE;

stefanudrea

Totul depinde de politica. Traficul pe Craiova Pitesti este infernal, relieful permite usor construirea A12. Despre dezvoltarea sudului nu mai zic. Ar veni de la sine! Pacat ca tot sustineti ca nu e trafic in aceasta zona. La fel se zice si de A6, dar daca ati merge cu adevarat prin zona ati vedea ce aglomeratie e! Trist!

Trimis de pe al meu Philips I908 folosind Tapatalk


ion59

Degeaba există SF-uri dacă nu sunt continuate cu pașii care trebuie. Trafic există pentru o autostradă, dezvoltarea zonei o cere, dar, cum zicea cineva mai sus, totul este degeaba, dacă politica nu vrea, sau nu poate. A fost unul de prin zonă, mare prim ministru, și nu a reușit să o pornească. Cred că a fost șansa maximă. Altfel, după ce se liniștesc șantierele de prin Vest și de pe valea Oltului, adică peste vreo 10 ani, poate, poate să se gândească să mai înceapă ceva și pe aici.

AdrianB1

Quote from: stefanudrea on April 08, 2016, 04:43:56 PM
Totul depinde de politica. Traficul pe Craiova Pitesti este infernal, relieful permite usor construirea A12. Despre dezvoltarea sudului nu mai zic. Ar veni de la sine! Pacat ca tot sustineti ca nu e trafic in aceasta zona. La fel se zice si de A6, dar daca ati merge cu adevarat prin zona ati vedea ce aglomeratie e! Trist!
Chiar e interesant de clarificat cat trafic este. Eu personal nu circul pe-acolo prea des, dar de fiecare data cand am mers am pierdut o gramada de timp prin orase, in special Craiova (asta vara cand mergeam spre Calafat, acum 2 ani cand vedeam de acolo) si Slatina, in rest am mers intins si fara probleme. Pe o singura bucata am intalnit trafic serios, intre Craiova si Slatina, dar problema cea mare era data de idiotii din trafic (nu cred ca am vazut atatia cretini la un loc si am circulat totusi prin vreo 30-40 de tari), inclusiv de o masina de politie care intr-o curba era cu totul pe contrasens. Pentru asta nu e nevoie de autostrada, un DX e suficient.