Drumul Expres DEx12 Craiova-Pitești

Started by Ionut, February 12, 2013, 07:35:36 AM

Previous topic - Next topic

3 Members and 12 Guests are viewing this topic.

horatiu.cosma

^^
Sebeș - Turda: licitații de proiectare + execuție lansate în 2013, în 2021 circulație integrală (8 ani).

DX12: licitații de proiectare + execuție lansate în 2017, dacă nu mai apar surprize neplăcute, circulăm integral în 2025 (8 ani).

dr4qul4

Sa mentionam totusi ca DX12 e ceva mai lung ca A10.
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

Ionut

Da, 121 km DEx12, 70 km A10. Doar că drumul expres nu e autostradă, nu are bandă de urgență, declivitatea e mai mică (deci structuri mai lungi și mai late), plus A10 e în relief mai dificil ca DEx12.

Deci una peste alta, comparația este relevantă/validă.

mike_us

@horatiu.cosma La ce ma referam eu:

  • Lot 2A: Semnat Decembrie 2018 - Aprilie 2022.  3 ani si 4 luni
  • Lot2B: Semnat Decembrie 2018 - Iulie 2022.  3 ani si 7 luni
  • Lot 3: Semnat Septembrie 2020 - Decembrie 2023. 3 ani si 3 luni
  • Lot 4: Semnat August 2021 - Martie 2025? 3 ani si 6 luni

Deci de la semnare la inaugurare au fost maxim 3 ani si 6 luni pe oricare din cele 4 loturi. Cred ca toate loturile au avut 12 luni proiectare si 24 execuție.
Sper sa nu fi greșit vreo data le-am luat de pe net.




oneLess

#9964
T4
Se rostogolește iar o filmare scurtă și artistică de la DRPD Craiova (cred)

Un exemplu e dat iar de Bogdan Vladu
cu Tronsonul 4 din Drumul Expres Craiova-Pitești (DEx12)


Se muncește și pe T4 și pe T1 și asta este cel mai important lucru! Numărăm mai la toamnă bobocii!

ncb

#9965
In postarea cu video de mai sus de pe Facebook a DRDP Craiova se mai mentioneaza:

Quote55% este procentul fizic al șantierului Tronsonului 4 din DEx12.
Antreprenorul român are mobilizați peste 700 de muncitori și aproximativ 250 de utilaje și autocamioane.

Xrailer

#9966
Am o intrebare pe harta api apare alt nod cu A1.Care v-a fi nodul? cel de pe api sau din proiectul de mai jos?

Ionut


Xrailer

Pai de ce s-a modificat ulterior fata de cel din proiect?

Ionut

Viteză, siguranță, mai aproape de un nod decent între legătura Olteniei cu coloana vertebrală a infrastructurii rutiere.

paullie

Si pentru ca in forma initiala din proiect trebia darâmat un sfert din cladirea celor de la Dacia.

oneLess

#9971
Are cineva idee, pe T4, în interiorul nodului cu A1, ce utilitate are parcarea aia spațială care se asfaltează pe acolo ?  O:-)




gruia88

Poate muta organizarea de șantier lângă nod :) , și așa rămâne nodu pe 2025  :-[

Fenrir

@oneLess, cred ca accesul in acel spatiu pentru servicii se va face din A1.

bZ1-

nu vad cum ai putea intra din A1 acolo