Drumul Expres DEx12 Craiova-Pitești

Started by Ionut, February 12, 2013, 07:35:36 AM

Previous topic - Next topic

1 Member and 4 Guests are viewing this topic.

Gio

UMBul are sute de km de A sau Dex construiti in Romania, majoritatea in termen sau cu intarzieri minime, probabil merita criticati pentru situatia actuala dar in nici un caz glumite ieftine precum comparatia cu aktor. Pe Dex 12 au inaugurat in ultimii 2 ani "doar" 70 de km.

GAC

si cu lotul 3 am avut emotii anul trecut, dar tot a iesit. pana la Albota toate sansele sa avem inaugurare de 1 Dec; posibil chiar tot lotul, structurile ramase sunt mici.

voicul

Mai ales nod-ul de la A1. E asa mic ... nici nu stiu de ce l-au mai facut.
Au mai si baga foreza - fitza maxima, inloc sa il faca cu lingurita.
E clar ca se dau mari.

Sincer eu nu prea (mai) vad tehnic facut nodul ala pana la final de an ... cu o armata de oameni, dar cu ce are UMB acum pe lot.

dr4qul4

eu nu vad gata, anul asta, nici drumul de legatura de la Albota. Au 2 pasaje fara grinzi, plus nodul, plus drumul de legatura. Iar ei nu au terminat de sapat debleul si nici nu pare ca mai sapa la el...
Dar sper la o deschidere provizorie cu un giratoriu in DN65A
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Deschideri 2024: Intaia Cocoasa + L3, Lotul Coni , T1DX12, A0L3,

snackhunter

Decat sa termine in decembrie si sa fie "calitatea" de pe T3, mai bine in 2025 si ceva mai bine.

Trambulina de la km 79 e mai mare decat cea de la podul de la Slatina de anul trecut. La fiecare intrare de pod/podet s-au facut trambuline. Inteleg un mic discomfort dar nu sa decolezi

AurelTamaduitorul

Quote from: snackhunter on June 13, 2024, 09:30:47 AMDecat sa termine in decembrie si sa fie "calitatea" de pe T3, mai bine in 2025 si ceva mai bine.

Ar fi mai bun un "impins de la spate" decat sa ii lasi sa continue intr-un ritm domol . Ce garanție avem ca daca se va deschide mai tarziu, va creste si calitatea drumului ? Defectele vor fi inevitabile oricum . Prin absurd, chiar si daca ar fi dezastru , tot va fi un drum de mare viteza. Exemplu A1 Buc-Pit,  mizeria aia de pod peste Arges, gropile , denivelarile , inundatiile anuale , si cu toate astea tot e cel mai rapid drum spre Pitești.

mike_us

Pe harta cestrin progresul de 48% de pe lotul 4 e raportat in martie. La fel si pe lotul 1. Nu e cam mult sa nu raporteze nimic pe ultimele 3 luni?

gruia88

Am trecut peste drum în locul unei viitoare supratraversare în dreptul localității Ghercesti , erau la lucru se vedea ca au așternut asflat.

(GPS)


(GPS)


(GPS)


(GPS)


(GPS)


(GPS)


(GPS)


(GPS)



Powered by API/PUM imgur uploader

oneLess


Viorel Stanculescu vine și el cu câteva imagini de la nodul T1 cu Centura de Nord DN65F prima

Drum Expres DEx12, zona coborare spre pasaj


oneLess

#9954
T1 parțial de la EuroOltenia Info

DEx12 Craiova - Pitesti, Tronsonul 1. A început livrarea parapetului de protecție


oneLess

#9955
^ Filmarea completă a T1 de la Bogdan Vladu

Începe montarea paraperelor pe T1 DEx12



gruia88

Avanseaza bine , sunt ceva in urma la structuri dar cel putin unde pot sa avanseze baga si asfalt baga si parapeti , se organizeaza bine ca management al proiectului .

Oricum arata nesperat de bine , multe zone cu asfalt si structurile mari atacate bine!

Hai 2024!!! :D

Konter

" Pe șantierul Tronsonului 1 din drumul expres Craiova – Pitești, și anume cel dintre Craiova și Robănești, mobilizarea antreprenorului turc este bună, acesta fiind mobilizat pe toate tipurile de lucrări rămase de executat, după cum susțin reprezentanții direcției regionale a CNAIR.
Astfel, pentru întregul proiect de 17,7 km, stadiul fizic al lucrărilor depășește 75%.
Antreprenorul turc Ozaltin a preluat proiectul când acesta avea un stadiu al lucrărilor de 57,06%, după rezilierea vechiului contract cu constructorii italieni de la Tirrena Scavi, intrați în insolvență.
În prezent, potrivit oficialilor, în contractul pentru finalizarea lucrărilor stadiul fizic a ajuns la 44,25%.Sursa

mike_us

Chiar nu arata rău, cu un pic de noroc e gata anul asta. Dar termenul contractual e in 2025. Chiar si așa Dx12 a mers mult mai bine decât A10 de exemplu.

gruia88

Am văzut ceva basculante cu numere  de CJ de la o firmă DORIANI , poate au mai subcontractat ceva.

(GPS)


(GPS)


(GPS)



Powered by API/PUM imgur uploader