Drumul Expres DEx12 Craiova-Pitești

Started by Ionut, February 12, 2013, 07:35:36 AM

Previous topic - Next topic

2 Members and 9 Guests are viewing this topic.

oneLess

#9900
^, Tot de la sol

Darabana Ionescu Vily

DEx12 - Tronson 1 - Intersecție cu Centura de Nord Craiova și viitorul Spital Regional Craiova


Earthchild

Quote from: Cristian 74 on June 02, 2024, 12:02:54 AMmuncitorii ăia de pe viaducte [...] Par niște băieți adunați de pe te miri unde, cu burți și capete goale, adidași, pantaloni scurți, blugi etc. Mai urmează să vedem niște băieți în șlapi. Respect celor care muncesc, bravo lor, lucrează pentru banii respectivi
Descurcăreți cu școala vieții, își rotunjesc veniturile oferind servicii de spălătorie (min.18:20).  :)

gruia88

^Ca romanu nu-i nici unu, unde-s doi sa poata unu ! Legat de acea spalare de la 18:22  :lol:

gruia88

Revin si cu ceva ontopic de pe thread-ul de A7 .

" Craiova-Pitești, lotul 4 (lungime - 32 km, stadiu fizic - 65%). "

https://ziare.com/dorinel-umbrarescu/dorinel-umbrarescu-autostrazi-gata-2024-1873788

Mai jos e ce s-a comunicat cand a postat Ionut!

"May 20, 2024, 03:45:48 PM
Last Edit: May 20, 2024, 03:48:45 PM by Ionut
CNAIR, comunicare oficială azi la CM PT:
T4 - 50% fizic, termen contractual extins în trimestrul II 2025."

Deci daca in 2 saptamani au facut 15% sa ajunga la 65% .....


oneLess

#9904
S-a semnat azi cu Ozaltin contractul pentru cele 2 viaducte pe A3. Să sperăm că pun 2 motoare în plus aici (au cred, 6 luni proiectare acolo) și nu mută jumate din muncitori și utilaje pe A3 ... Se va vedea ! Oricum sunt de felicitat pănă acum și ei și Strade. Jos pălăria !

Eu sunt convins că deschid anul ăsta, nu te apuci să finisezi taluzuri pentru la anul. Părerea mea!

Poate, poate și cu UMB măcar parțial pe T4.

Ionut

Un mic comentariu tehnic. Dacă ești constructor deștept și îți respecți munca și meseria, te apuci de șanțuri, rigole și casiuri cât mai repede posibil, chiar înainte de a pune asfalt.

De ce?

...

Păi îți aperi terasamentele. Că vin furtuni și ploi încete și lungi (la toamnă) și îți spală terasamentele. Te pomenești cu ravenări sau chiar alunecări de taluz pe rambleu. Alți bani (pe barba ta că șantierul e al tău și ploaia nu e vina CNAIR) și altă distracție și alt timp.

Eu îmi mențin predicția că Ozaltin nu deschide în 2024 dar sper să mă înșel. Oricum sunt peste așteptările mele, felicitări! Abia aștept să le dau o bilă albă, sper să îi țină hărnicia.

GIV

@oneLess la viaducte ar trebui sa mute o padure de foreze pentru ce au acolo de facut, nu neaparat alt tip de utilaje. plus de asta ar trebui sa gaseasca multi fierar-betonisti

oneLess

#9907
^^ Eu am zis taluzuri! Finisări taluzuri!




archaeus

@oneLess arata f bine turcii dar mi se pare ca sunt in urma la structuri, acolo e buba. La sfarsitul verii vom sti sigur daca au sanse pt anul asta.

carutasul

ce mi se pare ironic e că sunt în urmă la structuri, nici pe DN6 nu excelează (dacă mă iau după google maps aparent au terminat la Radomirești între timp unde era un pod mai mic dar nu și viaductul și podul peste Olt) și tocmai la viaducte au licitat dincolo. Dar poate vor să se perfecționeze și să își facă echipe aici cu care să meargă apoi pe A3, vedem...

Xrailer

#9910
15% in 2 sap la 32km? :o  :o  :o  :o  au lucrat cumva chinezii? Ne trebuie urgent un video complet pe T4.

Ionut

@oneLess
Da, finisaje taluzuri la fel. Lucrări migăloase. Le și înierbezi. Taluzurile (și de debleu și de rambleu) trebuie protejate cât mai repede cu șanțuri, rigole, casiuri și vegetație.

dany

Azi la ora 18:30 inca lucrau
Ieri am vorbi cu un inginer turc,imi spunea ca se da in folosinta 100% tronsonul1 pana la sfarsitul anului.






















Powered by API/PUM imgur uploader


Ramsil

#9914
@Xrailer nu ai citit tot articolul unde Alin Șerbănescu spune ca procentele nu sunt la zi declarate , decât fix ce e facturat.
Eu asa am înțeles din articolul acesta.

,,În legătură cu stadiul lucrărilor antreprenorului Dorinel Umbrărescu, realitatea de pe șantiere este cu mult înaintea cifrelor consemnate în acte și pe site-ul oficial CNAIR. Explicația se referă la formula de calcul, care e consemnată într-un mod diferit, în ceea ce privește datele de pe site. Companiile antreprenorului român lucrează în avans, și-a făcut un obicei din asta. Termină, abia apoi facturează, deci lucrările nefacturate nu sunt încă înregistrate pe site.
https://m.ziare.com/dorinel-umbrarescu/dorinel-umbrarescu-autostrazi-gata-2024-1873788

E posibil sa aibă dreptate.