Drumul Expres DEx12 Craiova-Pitești

Started by Ionut, February 12, 2013, 07:35:36 AM

Previous topic - Next topic

8 Members and 11 Guests are viewing this topic.

Ionut

Nu cred. Nu conectarea cu DN6.
Ci astea două zone:


Xrailer

La nr 1 se opreste direct in niste case  :lol:  :lol:

Ionut

QED.
Asta zic/întreb.

Voi știți mai bine la nivel local ce se va întâmpla acolo la inaugurare. Presupun că traficul local de Craiova va fi împărțit pe cele două direcții notate de mine. La nr. 2 acel drum e măcar practicabil/are cât de cât capacitate portantă sau va fi rupt în 3 luni de trafic?

Vă dați seama că deschiderea T1 va reorganiza semnificativ traficul în estul orașului. Sau vorbesc eu aiurea? Chiar nu cunosc situația actuală dar din ce-mi imaginez, am dreptate. Luminați-mă dacă aberez.

Xrailer

#9873
La nr 2 este un drum de pamant neasfaltat link catre google maps https://www.google.com/maps/@44.3226977,23.8684674,3a,55.4y,0.57h,73.36t/data=!3m6!1e1!3m4!1sGBC0I9cPTHbKTM5-jjZdcg!2e0!7i16384!8i8192?authuser=0&entry=ttu , Iar la nr 1 este un drum ingust plin de masini parcate lateral. O sa se mute tot traficul pe centura Craiovei care este haos, chiar acum 2 zile a murit o persoana in accident pe centura. Pana nu se face Autostrada Craiova-Filiasi care sa se lege din Dex o sa fie foarte rau.

Tony7Y

#9874
Nr. 2 nu stiu ce scop are. Nu vad sa fie folosita prea des varianta asta.

Nr. 1 se intra in cartier. La anumite ore poate o sa fie ok, dar la ore aglomerate se iese si acum foarte greu din cartierul ala, care e foarte mare si are o singura intrare principala, care se mai si blocheaza la fiecare ploaie mai tare.

Optiunea cea mai folosita probabil o sa fie descarcarea direct in centura Craiovei.

Eu ma astept sa fie cazuri cand o sa fie mai bine sa iesi la Bals, unde se termina acum DEx12.

Autostrada Craiova - Filiasi o sa ajute traficul de tranzit, care acum o sa se duca tot in centura.
Foarte importanta e legatura pe care o cere Fordul, care ar ajuta cu o descarcare in DN65 si ar asigura o legatura cu Centura de Sud. Doar ca momentan intelegem ca sunt 2 variante de traseu si niciuna disponibila publicului. :)

Ionut

Mi-ați răspuns cumva indirect.
Autoritățile locale o să fie luate prin surprindere când T1 va fi gata și vor curge niște înjurături pe străzile astea.

dr4qul4

sunt multe proiecte de legare la Bariera Valcii.
Dar la cat de haotic s-a construit acolo, nu prea sunt fezabile.
bulevard 2+2 e greu de tot de facut pe direct. Dar cred ca ar ajunge si 2-3 variante 1+1 cu pasaje peste CF.
De fapt asta e problema principala. CF-ul trece prin mijlocul Craiovei doar pe harta. In realitate, CF-ul imparte orasul de mahalaua din nordul orasului. NU exista nici o trecere decenta. Bariera Valcii este principala "Strapungere".

2-ul... hai sa fim seriosi. Ar trece prin fata aeroportului. si ar fi acelasi lucru cu centura actuala (500m mai scut?). Acolo e nevoie de un drum prin estul aeroportului, care sa plece din nodul cu A6 Filiasi si sa duca direct in giratoriul din centura sud. Dar ceva imi zice ca au pus cruce proiectului asta.... O fi chiar crucea aia din giratoriu?  :lol:
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Deschideri 2024: Intaia Cocoasa + L3, Lotul Coni , T1DX12, A0L3,

gruia88

Chiar pe acel drum fost ieri cand am iesit pe centura langa Dex12 , planurile sunt sa modernizeze Str Teilor dupa sa se descarce in Str Toamnei, sunt doar ceva santuri acolo si adus la nivel de drum pietruit paralele cu intrarea Dex 12 in Craiova - se vede in pozele mele postate ieri , aceeas este strada .

Am facut jos cu Galben traseul care ar trebuii urmat dupa descarcare si problema blocajului format acolo intre Str Toamnei si Str Barieri Valcii , unde este blocaj zilnic , daca vor sa faca solutia completa trebuia facut un pasaj peste calea ferata si dus traficul paralel cu actuala Str Bariera Valcii .

Dar da lucarile nu sunt incepute sau terminate , se laudau ca fac , dar momentan o sa fie luati prin surprindere .






Powered by API/PUM imgur uploader

abcxyz

#9878
Probabil se merge pe principiul "trăim și vedem" :). La înjurături cred că sunt (deja de multă vreme) imuni.

În același timp poate dracul nu e chiar atât de negru, în sensul că trebuie privită situația de mai sus (în Maps), nu doar 1 va fi folosit pentru intrarea în Craiova (2 nu cred că este relevant). Tranzitul spre/dinspre vest (Filiași) va folosi conexiunea cu centura (depinde acum și procentual cât reprezintă din total), idem cei care au destinație zona Craiovița (sau cel puțin așa aș proceda eu, aș intra în oraș în zona cimitirului Craiova Nord, și de fapt cred că este o opțiune nu doar pentru Craiovița, ci și pentru centrul orașului și mai departe), idem unii poate se vor întoarce pe centură spre aeroport și vor intra în oraș ca și până acum (asta până apare legătura de care zice @dr4qul4), unii poate vor veni direct pe vechiul drum de la Balș (@Tony7Y / teoretic drumul fiind atunci mai liber, cu traficul spre vest continuând pe DX până în centura actuală). 1 va fi însă bună pentru cei de la nord de calea ferată (cei din Bariera Vâlcii). Alte soluții la 1 (mă refer la toată problema, vezi poza lui @gruia88 , inclusiv subtraversarea căii ferate), eu nu văd (fără o reconfigurare masivă a zonei).

Ionut

Mulțumesc tuturor, îmi e clar, știu ce să zic la presă.
Concluzia, vorba francezului: we're winging it!

snackhunter

Vor fi luati prin surpindere. Niciunul din actualii candidati la primarie nu au in programul lor ceva legat de fluidizarea traficului o data cu inaugurarea T1.

EugenRo

Logic ar fi fost ca traficul din DEX12 sa fie preluat de cat mai multe strazi adiacente si centuri, astfel incat sa nu se produca un dop la intrarea in oras.
Pentru asta, ar trebui ca strada Carpenului sa fie functionala ca o semi/centura pe o lungime cat mai mare (nu stiu care este stadiul actual) dar sa existe macar 1-2 traversari (sub/supra) a caii ferate, alta decat Bariera Valcii. (Pe str. Garlesti era traverasare la nivel). Si niste sensuri unice.

Descarcarea propusa in prezent (cu galben)
E clar ca vor fi ambuteiaje.

Mai jos, cateva idei de fluidizare



Xrailer

#9883
Pana nu scapam de traficul de tranzit o sa fie haos pe centura Craiovei. Sunt doar 2 puncte de intrare catre centru dinspre centura,

1.intersectia de la Olimp, iar 2.Bariera Valcii(cand ploua se inchide), La aman2 sunt cozi infernale zi de zi mai ales la orele de varf.

Problema este ca nu se pot face multe strazi care sa uneasca centura de nord din cauza zecilor de lini de cale ferata care trec prin oras.