Drumul Expres DEx12 Craiova-Pitești

Started by Ionut, February 12, 2013, 07:35:36 AM

Previous topic - Next topic

1 Member and 15 Guests are viewing this topic.

Alexandrei22

Mobilizare bună a UMB pe șantierul Tronsonului 4 al DEx 12 ( Craiova-Pitești)!

Pe cei 31,82 km cuprinși între Colonești și Pitești progresul fizic a ajuns la 50%.

Potrivit antreprenorului lucrările se vor vinaliza până la sfârșitul anului (2024)

Antreprenor: Asocierea SA&PE Construct SRL - SC Spedition UMB SRL - SC Tehnostrade SRL – SC Consitrans SRL;
Durată contract: 36 de luni (12 luni proiectare, 24 de luni execuție);
Valoare contract: 754,92 milioane de lei, fără TVA;
Sursă de finanțare: Programul Operațional Infrastructură Mare (POIM) + Programul Transport (PT).


Ca tot vorbeați ca nu se mai știe nimic de T4. Cnair tot zice ca va fi gata lotul anul ăsta.

a.l.x


Tavi


gruia88

A fost mutat termenul pt T4 sa dea bine la deschidere ca a deschis in avans! :lol:

Ăștia prin media o dau înainte cu anul ăsta.....

Urmărim cu interes și îngrijorare !

"Constructorul român Umbrărescu a adus 550 de muncitori și 100 de utilaje pentru activitate nonstop pe Tronsonul 4 Colonești – Pitești al Drumului Expres Craiova-Pitești, denumit ,,Autostrada Ford", scrie Profit.ro."

Pe cei 31,82 kilometri cuprinși între Colonești și Pitești, progresul fizic a ajuns la 50%, anunță autoritățile. Potrivit antreprenorului, lucrările se vor finaliza până la sfârșitul anului.

Autoritățile au semnat în primăvara anului trecut și ordinul de începere pentru proiectarea drumului de legatură între DN6 (zona uzinei Ford) și drumul expres Craiova-Pitești (tronsonul 1)."

bogdan4ice

Azi pe T4 foreza era pe partea cu Mioveni.

oneLess

#9830
EuroOltenia Info

UMB s-a mobilizat pe Tronsonul 4 al DEx12 Craiova – Pitești!


QuoteUMB s-a mobilizat pe Tronsonul 4 al Drumului Expres (DEx12) Craiova – Pitești, unde are de realizat cei 31,8 km dintre Colonești și Pitești.

Potrivit DRDP Craiova, antreprenorul a ajuns cu lucrările la jumătate. Ținând însă cont de forța și mobilizarea de care poate da dovadă UMB, cel mai puternic constructor român de drumuri de mare viteză, ar fi șanse ca tronsonul 4 să fie gata până la finele anului, așa cum speră oficialii de la Transporturi.


dumbravaandrei

Am și eu o întrebare mai de profan...
Pe T3 s-a ajuns la 100%? Dacă da, când?
Dacă nu... termenul de finalizare a T3 când o fi? Oare la T4 s-or încadra cu 100% până în octombrie 2025?
Întreb pentru un prieten....

Feri

QuoteMă aflu în vizită pe șantierul 𝗧𝗿𝗼𝗻𝘀𝗼𝗻𝘂𝗹𝘂𝗶 𝟭 al 𝗗𝗿𝘂𝗺𝘂𝗹𝘂𝗶 𝗘𝘅𝗽𝗿𝗲𝘀 𝗖𝗿𝗮𝗶𝗼𝘃𝗮 - 𝗣𝗶𝘁𝗲𝘀𝘁𝗶, pentru a verifica progresul lucrărilor executate de antreprenor.
Stadiul pe acest tronson este următorul:
✅️ continuă așternerea straturilor de asfalt, până în acest moment fiind turnate peste 69000 tone asfalt din 150.000 tone;
✅️ continuă execuția lucrărilor de terasamente pe întregul traseu al drumului expres;
✅️ continuă așternerea stratului de balast;
✅️ continuă lucrările de așternere a stratului de balast stabilizat cu lianți hidraulici;
✅️ la nodul rutier cu DN65F (Centura Nord Craiova) se execută lucrări de turnare a plăcilor de suprabetonare aferente pasajului peste Centura Craiova;
✅️ se lucrează la realizarea noii girații de la intersecția Drumului Expres cu Centura Craiova;
✅️ se execută lucrări de armare rigle până la realizarea armării, cofrării și betonării plăcilor de suprabetonare în vederea realizării hidroizolației pentru 9 structuri simultan din 15;
✅️ sunt în curs de montare grinzile prefabricate din beton precomprimat, fiind realizate un număr de 359 buc din totalul de 461 grinzi;
✅️ pentru podul de la km 15+005 a fost realizată hidroizolația și așternută protecția din beton asfaltic BA8;
✅️ au început lucrările de colectare și evacuare a apelor, fiind executați 18 km de rigole acostament;
✅️ sunt în curs de execuție lucrările ITS;
✅️ au fost realizate fundațiile stâlpilor de iluminat în zona nodului rutier de la km 1+400.
Quoteașa cum arată acum Șantierul și mobilizarea, va fi dat in trafic pana la sfârșitul acestui an.
I. Scrioșteanu


Xrailer

#9833
Nu stiu ce sa zic... Anu trecut in Mai T3 avea 70% progress si abia l-au terminat de craciun. T4 in Mai are 50% , slabe sanse sa il termine anu asta pe tot.

Ionut

Păi și pe Buzău-Focșani la cât sunt? 50%? Că acolo parcă era sigur că deschid. Și nu 30 km, ci 80 km.

Deci în 7 luni fac 110 km. Ok.
Înseamnă că habar nu am eu.

dr4qul4

Eu inca mai sper la o descarcare provizorie in DN65A.. Mai mult, poate vara urmatoare
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

satanistu

Nu stiu de ce se insista pe "macar" deschidere fara legatura cu A1.

De fiecare data problema nu era pe DN65, ci fix pe drumul intre coborarea de pe A1 (Supernova Pitesti-Vama Pitesti-Fan Curier Pitesti.) (DN65B)

Asa si cu T1, buba e la intrarea pe langa aeroportul Craiova-Centura de Nord a Craiovei.. nu drumul care duce pana acolo.

hefaistos

Deci....
UMB a cerut prelungirea termenelor. Pentru mijlocul lui 2025.
UMB a primit prelungirea termenelor. Pentru mijlocul lui 2025.
Unii vorbesc de deschidere la sfarsit de 2024.

Nu e o fractura de logica? 
Pariu 500 lei: Pana la 31 decembrie 2024, se va deschide A7 intre Buzau Nord si Focsani Nord. data de initiere a pariului 2 octombrie 2023
Pariu 200 euro, daca pana la 31 decembrie 2029 nu se deschide sectiunea cu tuneluri de pe A1 de la Holdea.

26ld

^Pentru unii da, pentru unii nu. Presupunand ca logica e universal valabila, ceea ce unele specimene demonstreaza constant ca nu e cazul. :lol:

oneLess

Nu crede nimeni, în afară de CNAIR că se poate deschide pasajul peste A1.
Important este să se muncească.
Fiecare tonă de asfalt și metru cub de balast sau pământ cărat duc lucrurile mai aproape de luminița de la capătul tunelului.
Dar un cumul stelar de astfel de evenimente focalizat în 2024 pe Colonești-Albota este bine primit!

Ce vreme frumoasă este afară!
Cred că este cea mai așteptată filmare a lui Marius!  8)