Drumul Expres DEx12 Craiova-Pitești

Started by Ionut, February 12, 2013, 07:35:36 AM

Previous topic - Next topic

1 Member and 15 Guests are viewing this topic.

Tony7Y

Da. Nu s-a prelungit pana in T4 2025, s-a prelungit pana in T2 2025.
Eu tot in T4 2025 vad tot tronsonul 4 gata.

Dar UMB avand autorizatie pentru portiunea aia de 24 luni de executie, cum ar putea sa se ajunga la penalizari etc.?
Daca portiunea aia nu necesita 24 luni de executie, atunci trebuia sa fie trecut alt termen pe AC.

dumbravaandrei

Quote from: Tony7Y on May 22, 2024, 09:46:27 AMDin momentul ala era clar ca termenul pentru finalizarea completa a T4 e cel putin octombrie 2025.
Fals. Numai portiunea cu noua autorizatie de construire are termen de finalizare 24 de luni. RESTUL lucrurarilor de pe lot isi respecta termenele din autorizatiile precedente.
Conform legii, nu reprezinta motiv de intarziere / neindeplinire a restului de contract faptul ca pe o anumita portiune nu ai AC emisa in termen optim. Se ajusteaza cantitatile de materiale si munca in concordanta cu diferenta de lucrari ramasa de executat.
 

bogdan4ice

Foarte probabil vor deschide pana la Albota in 2024 si restul in 2025.
Prin toamna ne lamurim ce e fezabil a fi deschis.

naivu

Cu mobilizarea actuală nu va fi gata nici până la Albota (după cum, cu o mobilizare senzatională, poate fi gata inclusiv nodul cu A1). Urmăresc centura Timișoara, în funcție de ce și când termină acolo, poate mai vedem mișcare și pe CraPi4.

bogdan4ice

De la TM probabil vor merge pe A1, acolo e pe PNRR si banii tin de termene stranse.

naivu

Altă dezamăgire și acolo, tot ce sper pt A1LD2E in 2024 este ca in decembrie sa ajunga la stadiul lui Porr de pe PiSi4 din decembrie 2023, adică terminat un portal și începută excavarea tunelului! Idem pt tunelul Boița de pe PiSi2 și pt tunelul de pe PiSi3.

Tony7Y

@dumbravaandrei:

N-am zis nicaieri ca se prelungeste termenul pentru ce au avut emis AC deja.
Am zis cand ar trebui sa avem T4 complet.

Pe langa asta, in AC-ul emis in octombrie 2023 am vazut ca este mentionat si drumul de legatura.

Daca ei au primit deabi in octombrie 2023 AC la drumul de legatura si la nodul cu A1, ce v-ati astepta sa dea in circulatie daca termina restul tronsonului pe care au avut deja AC cu termen in 2024?
O sa-l termine, si o sa ne uitam frumos la un muzeu de Drum Express pana la anul.
Acum depinde doar de ei daca o sa forteze vreun pic sa dea drumul pana la Albota anul asta, desi la cate lucrari au as zice ca sunt sanse foarte mici.


TibiV

Mama proștilor este mereu gravidă... :)

dcr965

Quote from: amedeog1 on May 22, 2024, 08:52:38 AMEste imbucurator,totusi,ca se lucreaza bine pe T1.La intersectia Dex cu centura de nord a Craiovei au pus toate grinzile peste toate deschiderile. :)

Sigur? Că din poze nu prea par. Dar nici mult nu mai au până să fie ridicate.

Quote from: dany on May 22, 2024, 01:54:00 PM


Powered by API/PUM imgur uploader



Ionut

În drum spre casă azi am fost atent la nodul A1xDEx12:
- practic nicio mișcare, ceva natură moartă cu utilaje parcate
- foreza Zublin era strânsă, nu-mi dau seama dacă e de bine sau de rău
- nicio mișcare la nord de A1

Acestea fiind zise... o să fac un desen cu o posibilă descărcare.
Dacă interesează pe cineva...

Ionut

#9806
Hai că vă salvează Ciurea... aprindeți o lumânare.

Ia uite ce simplu e:
- problema 1, accesul DEx12 Craiova->A1 Pitești:


- problema 2, accesul A1 București-DEx12 Craiova:


Craiova->București NU are nevoie de pod, se face bretea "directă". La fel A1 Pitești->DEx12 Craiova ești pe bretea directă, fără pod.

SE POATE. Dacă se vrea.
Trebuie:
- cap limpede care gândește și ego în buzunar
- puțină organizare
- indicatoare multe și clare!
- o mini-bucată de drum nou între breteaua Craiova->București pentru a se lega de drumul local la Parcul Industrial
- niște reconfigurări minore (nodul cu DJ503, respectiv intersecția de la ieșire din Pitești)

Mda.

GIV

+ mult asfalt, parapet, multa munca etc  :lol:

Ionut

Unde parapet și asfalt? :o
50 de metri. Cred că nici atât...

GIV

pe tot lotul..oricum nu mai e nicio graba. adica de ce s-ar mai face varianta asta daca nu mai e presiunea termenului contractual? daca cineva isi dorea sa fie gata t4 anul asta s-ar fi putut lua in calcul solutia asta. dar asa? de ce s-ar face asa daca lotul se deschide la anul?