Drumul Expres DEx12 Craiova-Pitești

Started by Ionut, February 12, 2013, 07:35:36 AM

Previous topic - Next topic

10 Members and 26 Guests are viewing this topic.

dr4qul4

Eu ma gandeam macar la primul pas. Sa-i ia pe Marcu.
Al doilea pas ar fi sa-i ia pe Pa&Co si pe DanlinXXl.
Pasul 3 ar fi Strabag, si (subcontractantii) Alsim, Aktor si altii care anul viitor nu vor avea de munca.

Nici nu conteaza unde ii trimit. E vorba de efective totale. Fara macar 1000 de muncitori si 500 de utilaje in plus (pe toate santierele), progresul lunar mediu se va limita la 1-2-3%.

La inceputul anului trecut erau unii care ziceau ca UMB termina tot DX12 in 2023. Acum ne dam seama ca nu va fi gata nici in 2024. Contractul a fost semnat in 17 August 2021 si pe atunci ni se parea prea lung termenul de 12 luni proiectare + 24 executie. Mai ales ca primele decopertari au inceput in Martie 2022.
Fara presiune, vom circula de la Bucuresti la Craiova doar la sfarsit de 2025, si din cauza UMB, nu din cauza lotului 1, unde desi Tirenna a falimentat, Cnair s-a miscat binisor cu licitatia si OIL par sa isi doreasca sa termine cat mai repede.
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

CapitanulPtk

^ Chiar si pentru DX12 Tr3/Tr4 gaseau subcontractori ok, a se vedea ca nu sunt emotii cu Strade (Mineralport), care s-a descarcat ok si pe drumuri judetene si pe centura Nord si acum pe Tr1, atat la terasamente, cat si la asfaltari (au si o flota decenta, un articol aici ca exemplu).

bogdan4ice

Daca ultimul AC pe lotul 4  pentru nodul cu A1 s-a dat in octombrie 2023 care ar fi termenul de finalizare?

cosss

Sunt de acord cu @Ramsil. Dacă termina pana la Albota anul acesta și eu sunt mulțumit. Pana acolo terasamentul arata ok, iar structurile o sa fie terminate în scurt timp.
Îmi aduc aminte ca și eu am judecat gresit anul trecut prin iunie și am zis ca nu o fie gata Tr3. De asta sunt rezervat cu predicțiile astea acum. Cu siguranță va fi gata și Tr1 anul acesta si sa mergi de la Albota pana la Craiova pe un drum rapid...este perfect.
 

Ionut

Nu prea înțeleg de unde atâta siguranță că Ozaltin termină T1 în 2024...

naivu

Ce-ar fi să nu mai speculăm până, să zicem, la mijlocul lui mai. Atunci se va vedea mai clar cât e mobilizarea și cum stau cu subcontractarea, atât Ozaltin cât și UMB, cât de constantă e mobilizarea (dacă e ca la Aktor, nu merçi) și cât de eficienți sunt fiecare.

Ionut

Să nu speculăm, zic. Să îi lăsăm pe ciolaci, grindeni, umebiști și forumiști să speculeze.
Noi stăm cu mâna-n c** și ciocu' mic că deh.

cosss

Siguranță vine din faptul ca lucrează Mineralport. Dacă lăsăm la o parte posibila ambiție, putem sa luam în calcul interesul de a inaugura ceva înainte de prezidențiale (al doilea tur). ESTE AN ELECTORAL. Legăturile Mineralport cu politicul au mai fost dezbătute.

snackhunter

La structuri, Ozaltin+Mineralport stau destul de prost. Nu s-a vazut cine stie ce miscare fata de cum au preluat tronsonul

carutasul

nu se poate zice că "nu se vede cine știe ce mișcare" că se vede totuși, dar e drept că la asfalt e mai spectaculos. Cred că Tirenna lăsase o porțiune destul de aproape de asfaltare și în plus au și ei capacitate bună pentru terasamente. La structuri e mai migălos și oricum nici turcii nu excelează, cred că încă mai lucrează la viaductul de pe DN6, partea bună e că parcă nu au structuri prea mari sau complicate...

archaeus

#9625
@snackhunter dpmdv se vede miscare si la structuri, au terminat de pus grinzile la DN, au iesit cu toate din pamant, mi se pare ca dorinta e, sa vedem daca e si putiinta sa termine anul asta...mai vb prin iulie-august.

Ionut

Doar zic/întreb.
Știți ca Ozaltin nu are termen anul ăsta, ci în primăvara 2025, parcă aprilie.

archaeus

^
Stim  :D (stiu )
Nu-mi fac iluzii ca sa n-am deziluzii dar semnalele sunt bune ca se doreste.

alecu26

Quote from: Ionut on April 14, 2024, 06:59:41 PMNu prea înțeleg de unde atâta siguranță că Ozaltin termină T1 în 2024...
Pai au pus asfalt si o grinda...si gata. Termina in cateva luni. Asa e tot timpul. Am vazut de multe ori reactia asta pe multe santiere.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

carutasul

@alecu26 dacă n-am fi optimiști n-am intra pe forum :)
Ceea ce se vede e că Mineralport vrea să își arate mușchii. Acum, eu îmi cam cunosc "compatrioții", nu totdeauna și au ce arăta, entuziasmul e mare pe la noi prin zonă, uneori putirința e pe măsură, alteori nu. Vom trăi și vom vedea. La structuri Ozaltin pare că nu au nici ei cine știe ce forță, pe DN6 încă mai au de lucrat, deși pe zonele în care a fost doar de asfaltat și lărgit au terminat de multișor, arată curat și frumos.