Drumul Expres DEx12 Craiova-Pitești

Started by Ionut, February 12, 2013, 07:35:36 AM

Previous topic - Next topic

1 Member and 18 Guests are viewing this topic.

oldtimercraiova


shogom

Nici o sansa anul asta pentru tot lotul!

Ionut

Vai dar cum, ce tupeu aveți...
Cum, n-a zis Umbrărescu că e gata? N-a zis Grindeanu? N-a zis Ciolacu? N-au zis toți ultrașii UMBiști că e gata TOT anul ăsta?!

26ld

Multumesc pentru filmare! Comentariile sunt fantastice   :lol: . Cica API trebuie sa isi ceara scuze catre umb ca au indraznit sa ii critice daca reusesc sa termine tronsonul asta anul asta, desi si el zice ca e greu la nodul cu A1 dar el crede oricum ca trimisul lui Dumnezeu pe pamant -umb- va termina. Are el asa o credinta in puterea suprema numita umb.

Bai cu oamenii astia impartim drumurile fara parapete. Cu credinta, inainte ! O:-)

oc7avian

Îl termină, dar cu giratoriu sau semafor la capăt  :lol:

Și mai serios, două lucruri greu de digerat înainte să vă ia entuziasmul:
  • Imposibil de terminat fără fușereală ca la carte (excluzând nodul cu A1 că ăla e deja fantezie)
  • Oamenii & utilajele alea n-au apărut magic. Au fost mutate de undeva. Ceva a fost sacrificat

Ionut

De pe A7 au mutat la CraPi4 și pe A3 Nădă-Poarta.
Nici n-ar avea de unde de altundeva...

horatiu.cosma

La structuri arată rezonabil mobilizarea, alea le-ar putea termina teoretic până la finalul anului (poate cu excepția celei peste A1), fiindcă nu sunt mari. În schimb la terasamente subțire mișcarea, nu am reușit să număr mai mult de 25 de basculante, partea dinspre A1 e in continuare la nivel de decopertă și nicio mișcare acolo. Nici urmă de asfalt și nici pregătiri pentru asfalt, comparați cu PiSi5, chiar și CraPi1, sau A7 unde sunt mulți km deja cu asfalt, zero șanse pentru 2024.

Tavi

Structurile da, dar pana la Oarja. Mai precis, până după depozitul de grinzi și structura din dreptul barajului. Inclusiv Podu Broșteni unde se poate anul acesta. După barajul de acumulare însă mai sunt 3 drumuri comunale gen Jitaru. Deci ar fi un Jitaru x 3 + nod A1... asta pe structuri.
Prefabricatele ok.
Terasamente: insuficiente utilaje dar depozite suficiente de material.
Dacă dublează basculantele si rezolva si Jitarux3 si dacă Ozaltin termina abia atunci putem începe să visăm la un fir continuu Craiova - București neîntrerupt. Returul, exclus.

archaeus

Ar trebui sa mute toate resursele de pe celelalte santiere pe CraPi 4 ca sa termine anul asta. Nici o sansa pt 2024 tot lotul, posibil cu mari compromisuri gen Jitaru pe ploaie si namol pana la Albota dar nu ajuta foarte mult....dupa nod inspre A1 nici macar nu este toata ampriza decopertata.

Ramsil

Pana la Albota eu zic ca rezolva anul acesta.
Sunt multumit macar atat sa fie  gata.

Eu cred ca o sa mai mărească mobilizarea dupa Paste.
Cu asa puțini in teren nu prea vad avans.

carutasul

nu aș vrea nici să dramatizăm: se pot evita "ploaia și nămolul" până la Albota pur și simplu lucrând aici vara; acolo unde terasamentele sunt deja ridicate nu se mai face nămol prea mult și se va putea lucra și mai la toamnă.
Chestiunea e că s-a întâmplat să cam "iasă" toate contractele și acum din cauza supracontractării s-ar putea ca ministerul însuși să dorească "temporizarea" unor lucrări pentru a temporiza plățile, cel puțin mă gândesc că e posibil. Așa că UMB va fi în perfectă simbioză cu beneficiarul  pentru că interesele lor converg. Deci până la urmă, depinde ce "se dorește", dacă se dorește amânarea se vor găsi diverse pretexte, dacă se dorește finalizarea, se va face cât se poate de mult anul ăsta. Până la urmă, în două luni încă o generație va da BAC_ul, o parte vor constata că cea mai bună cale de urmat e să se angajeze la un antreprenor român :) Ghinionul acestui lot e că e destul de clar că nu se poate finaliza până în alegeri (se poate o deschidere parțială totuși) și nefiind nici PNRR e cumva pe lista de sacrificiu în caz de...

paulmare

Nici vorba anul asta, trebuiau sa pastreze acelasi mod de lucru pe care l-au avut cand au trecut de pe tronsonul 2 pe 3, sa fi demobilizat doar echipele si utilajele de care nu mai e nevoie si doar pe alea sa le mute in alte santiere, pe masura ce se apropie de finalizare, ei au inceput mult prea multe si clar nu le pot duce, practic au abandonat aici si acuma se remobilizeaza, atatia oameni si utilaje (pe Crapi aveau in perioada de maximum 300 de utilaje si 800 de oameni, ati scris voi pe forum) - o gramada de bani si de timp pierdut, si un efort logistic inutil pe care eu nu il inteleg, si daca ii aduc de pe A7 acolo cine mai lucreaza, sa subcontractezi la ce de lucrari sunt acuma in Arges si langa - foarte greu, si sa vrei sa mai subcontractezi 

Ionut

Apropo.
Vedeți cum arată structurile pe 30 km pe CraPi4 și noi dezbatem dacă pot deschide parțial ceva în 2024.
Acum uitați-vă cum arată structurile pe 80 km pe A7 Bz-Fc și unii bagă mâna în foc că deschid toți cei 80 km în 2024.


Jesus.
Greu anul ăsta. Mi s-a luat deja. Și e doar 15 aprilie.

dr4qul4

Eu am impresia ca unii nu inteleg notiunea de "a pune presiune",
Scopul nu este de a rezilia ceva din loturile UMB, ci de a presa statul sa angajeze consultanta pe loturile astea, sau sa-i supravegheze asa cum trebuie, astfel incat:
1. Sa-i determine sa creasca mobilizarea si sa respecte graficul de executie
2. Sa urmareasca respectarea procesului tehnologic pentru a fi asigurata calitatea lucrarii.

Daca UMB termina pana la sfarsitul anului 3-4 loturi, API nu trebuie sa-si ceara scuze ci trebuie felicitata pentru ca si-a atins scopul.
Intreb din nou: Au aparut utilaje noi pe santiere? basculantele portocalii nu sunt un indiciu (ca nu au aparut), am vazut de aceeasi culoare si pe alte santiere (apre ca e culoarea preferata pentru Schmitz cargobull).  Am vazut cativa noi subcontractanti, dar momentan par a fi prea putii/mici.
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

Ionut

Ar trebui să ia ca subcontractori pe Porr, Strabag, WeBuild, ba chiar Pizzarotti și Aktor.

Au la muncă de vomită.

Băi fraților! De la Buzău la Focșani sunt 80 de km! De la Buzău la Pașcani sunt 255 km!!!

Două sute cincizeci și cinci kilometri.

Sigur, să ia toți subcontractorii pe care-i găsesc. Că se topesc imediat în 255 de km.

Stai ca e DX12 aici... în fine.