Drumul Expres DEx12 Craiova-Pitești

Started by Ionut, February 12, 2013, 07:35:36 AM

Previous topic - Next topic

3 Members and 15 Guests are viewing this topic.

KnX

^
Oare de unde ar putea să vină?
De pe A7?
Fiindcă resursele pe care UMB-ul le-a avut pe A0 L2, presupun că o parte au rămas pe L4, la Cernica, iar o parte au fost relocate pe A7.
Sau e posibil să le fi dus și pe Centura de Sud a Timișoarei.

gruia88

Pai cred ca de pe A7 ca in ultimele 3 luni cam acolo au fost aproape toti , probabil cei care au fost pe T3 ii aduce o parte inapoi sa continue la T4 , cunoscand proiectul / terenul .


Duta C


Mulțumesc colegii. Numai vești bune de pe DX12! Umbrărescu este om de cuvânt (la calitate mai trebuie lucrat puțin),Ozaltin mișcă binișor , haterii tot hateri vor rămâne!

voicul

@KnX nu e nimeni de la UMB pe A0. Adica cei cativa nu se pun. Toti care au lucrat pe N s-au transferat prin alte parti.
A0 e pe ultimul loc la UMB sau pe acolo (ceea ce nu e rau dupa mine, pentru ca, in conditiile date, chiar nu e urgenta).

mike_us

In prima jumătate a anului viitor DEx12 e gata. O sa fie a 3 autostrada terminata după A2 si A0. Clar a durat mai puțin decât A10.

GIV

@mike_us si cand te gandesti ca s-a mai pierdut si timp atunci cu umb cand au fost redesemnati castigatori..

Xenos

#9576
^
Asta este adevărat, acolo s-au pierdut 1-2 ani la desemnarea câştigătorului, eu cred că T4 era gata de mult. Nu spun asta pentru a scuza constructorul (deşi pe calea ferată faptul că aktor a tras de timp la licitaţiile Braşov-Sighişoara a devenit ulterior un argument în favoarea lor, că au cerut mărirea preţurilor; într-o asemenea logică, şi umb poate găsi scuze).

User127

Am trecut ieri pe langa santierul DeX12 T4 pe DN65A in zona Podu Brosteni unde se lucra bine, cand m-am intors acasa pe la 23.50 erau utilaje care inca lucrau acolo.

@Ramsil Ce multa treaba aveti voi la Dolo, numai cu ochii pe fereastra, pe camere de supraveghere si pe forumuri.  :)


















Ramsil

#9578
Am trecut dimineața în jurul orei 10 spre Slatina.
Se lucra cu un număr măricel de utilaje  și muncitori în zona Lunca Corbului zona spre Colonești și la limita dintre tronsonul 3 și 4.
Câteva poze de pe la ora 20.
S-a efectuat reparația la hopul de la km 78.

(GPS)


(GPS)



Powered by API/PUM imgur uploader

amedeog1

A venit un coleg dinspre Bals si mi-a confirmat ca la supratraversarea de pe T1 toate cele 10 grinzi sunt sus. :)

mike_us

@GIV Da s-a pierdut timp atunci. Si mai important atunci UMB nu avea chiar atita de munca deci probabil ca fără sincopa aia acuma circulam pe lotul 4. Dar mai bine mai târziu decât niciodată. In aproximativ un an Craiova un oraș mare e legat in sfârșit de rețeaua de autostrăzi. Asta e important.

voicul

https://www.facebook.com/watch/?v=1162063691893504&ref=external

Se montează grinzile pe podurile și pasajele de pe tronsonul 1 al #DEx12 (#Craiova – #Pitești)!
Operațiunile se desfășoară cu două săptămâni mai devreme față de programul de execuție asumat de #constructor, iar până acum au fost montate primele 10 #grinzi din totalul de 339 necesare.
Mobilizarea în șantier este bună iar Asocierea de constructori români și turci (Ozaltin Insaat Ticaret Ve Sanayi AS (lider de asociere) - Strade Bauunternehmung SRL - Visio Construction Works SRL) face toate eforturile pentru a finaliza lucrările pe cei 17,7 km ai tronsonului #Craiova-#Robănești până la sfârșitul acestui an (2024)

dumbravaandrei

#9582
Astazi am facut o vizita la nodul cu A1, pentru a vedea care e stadiul lucrarilor. Alertat fiind de o cunostinta care mi-a zis ca UMB a inceput sa asfalteze bretelele nodului. Informatia este partial adevarata, UMB avand inca o lucrare in zona nodului, o strada care va da un acces nou spre zona Bradu, pe la sud de CET, lucrare cu care sunt destul de avansati. Ajungem si la lucrarea aia.

Incepem cu pozele dinspre Recea. La lucru erau cei de la CIS GAZ care efectuau lucrari de relocari de utilitati.




Au fost instalate inclusiv noile grupuri de control pompaj:


Insa lucrarile nu sunt gata, probabil ca cel putin pana la Pastele ortodox or sa mai aiba treaba



Am mai gasit si "urme" de lucrari de explorare pentru bretele. Dupa pozitia gropii, pare pe breteaua Bucuresti->Craiova



Partea buna e ca relocarea de retele electrice e terminata:


Probabil ca stalpii vechi vor fi demolati atunci cand vor incepe lucrarile de constructie:



De lucrarea pentru drumul local spre Bradu, o sa fiti foarte usor confuzati pentru ca e vis-a-vis de descararea Craiova->Pitesti, adica asa:
 

dumbravaandrei

#9583


Accesul in aceasta zona este destul de usor. Puneti pe waze "Depozit Caroli Oarja" si va lasa chiar la nod (de acolo mai mergeti maxim 300m, pe drum de pamant).

dumbravaandrei

#9584
Trecem in cealalta parte de nod (las la urma pozele cu drumul de legatura spre Bradu)

traseul e marcat


Liniile electrice sunt relocate:


Urme de acces in santier, din pacate nu sunt decopertari:


Lucrarile de relocari conducte par destul de avansate: