Drumul Expres DEx12 Craiova-Pitești

Started by Ionut, February 12, 2013, 07:35:36 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 5 Guests are viewing this topic.

dr4qul4

Trist. Ma asteptam sa mentina un ritm decent pt o descarcare provizorie in DN65A.
Nu era nevoie de cine stie ce mobilizare, dar nici chiar asa.
Asta e, vor tot plimba utilajele sa para mobilizarea ca in vremurile bune
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

oneLess

#9376
^^ Vreo foreză la lucru ? Că asta chiar arde!

^ Spre DN65A se mai opune încă o pădure!

tom_sawyer

#9377
Mai bine lasă la minim-minimorum Brăila-Galați, cu finalizare sfârșit de 2025, și aduce aici oamenii. Dacă stăm strâmb și judecăm drept, Br-Gl e un "nice to have", dar nu arde nimic dpdv al traficului sau siguranței (ai DN22B exclusiv pentru mașinile mici și DN2B pentru TIR-uri).
De asemenea, la Timișoara se laudă DRDP-ul că a crescut mobilizarea de la 300 la 500 de muncitori.

dr4qul4

Mai bine cauta subcontractori si nu-i obliga sa-si asume riscuri din proiectarea lor.
Marcu are camioane care stau pe bara. Probabil si Strabag are ceva utilaje si oameni disponibili.
Pa&Co, Danlin si altii, ar putea da o mana de ajutor.
Dar mai bine iei tu tot, si speri sa furi angajati de la concurenta, scapand astfel de ea.
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

Ionut

Quote from: oneLess on February 28, 2024, 11:17:18 PM^^ Vreo foreză la lucru ?

Ce foreză frate... nu există un excavator. Un camion. Ceva... au luat tot...

cosss

Quote from: Ciprian85 on February 28, 2024, 10:21:37 PMDin ce se aude prin "piață", pana în mai nu o sa fie mobilizare pe lotul 4. Din mai se aude ca vor mai revoca personal de pe A7.

Din punctul meu de vedere e clar. Își onorează promisiunea fata de Grindeanu de a termina centura Timișoarei pana la alegeri. Trebuie sa livreze și Grinda ceva publicului țintă. După revin pe DEx12. Aceasta părăsire are acceptul cui trebuie.

gruia88

A zis cineva "cum ar fi sa fie gata T1 inainte de T4" personal nu am crezut.... well ... incep sa ii dau crezare!

oneLess

#9382
Și când au făcut hei-rup-ul cu mia de muncitori pe T3, au făcut-o în detrimentrul altor șantiere!

A apărut azi o filmare completă cu Centura Timișoarei pe canalul frameD Future PRODUCTIONS .
Stau mai rău acum decât T1. Nicio șansă după mine anul ăsta să se livreze ceva acolo la cât mai e de lucru. Adică nu putem conta pe relocare de forțe de acolo decât dacă asta vrea UMB!

Ramsil

#9383
Ciudat sa nu înceapă lucrările pana la data asta mai ales ca toată luna februarie se putea lucra lejer aici.
M-am petrecut duminica seara pe la Lunca Corbului cu 3 camioane și 2 microbuze care mergeau spre Slatina.
Oare sa mearga spre Timișoara pe Ruta asta în loc de A1 sau sunt relocate pe Tronsonul 3 pentru a finaliza spatiile de servicii și ce le-a mai rămas de anul trecut.
Oricum dacă nu se prezintă acum din martie cu efectiv bun nu mai e nicio șansă să se dea în folosință ceva din acest tronson.
Sper totuși sa vad ca încep lucrările măcar pana în 15 martie.

elphax

Este destul de relativ ce spuneti unii, adica oricum dupa ce e gata Centura Sud la Timsoara - probabil pe final de an, se pot muta cu totul pe A1 la Margina, nu neaparat pe acest DX. Deci clar undeva este o mica problema de efective

RazesIesean

E o problema uriasa de efective.
Pe A3 santierul e asa si asa, lucrand doar contractorii la grinzile metalice. - Acum instaleaza statia de asfalt (conform video-ul lui Cristi de acum 1-2 saptamani)
Pe A7 la nord de Bacau doar ceva decopertari si lucrari intiale (termen livrare 2025 conform contract marea majoritate a loturilor).
A1  Marginea - Holdea au de facut tunel si elevatii si nici nu s-au apucat, decat ceva decopertari.
A8 termen de livrare 2026 si acolo sunt ceva structuri mari mai ales peste Moldova.
DEX12 - T4 cu nodul peste A1, termen contractual NOV 2024.
DEX6 - Braila Galati cu mega podul peste Siret (plus complicitatea CNAIR pentru lipsa capatului spre Galati) - livrare DEC2024.
A0 - Cernica nu mai zic nimic.

Deci da UMB_ul trebuie sa livreze sute de KM in 2 ani. Iar cu unii subcontractori se folosesc de pozitia dominanta (e.g. Marcu).

Sunt aproape de innecare dar unii colegi de aici tot ii tin pe piedestal
~~~~~~
Ramasag de 500 lei in contul API ca nu se va scoate la licitatie pe A8 nimic, in 2024, in afara de capatul vestic care va fi semnat in Q3 2024.
~~~~~~

hefaistos

A7 rulz, bro! Și ce rămâne aparent la Timișoara.
Pana la urma e corect asa, de ce sa mimeze progresul cu 10-12 utilaje?
Pariu 500 lei: Pana la 31 decembrie 2024, se va deschide A7 intre Buzau Nord si Focsani Nord. data de initiere a pariului 2 octombrie 2023
Pariu 200 euro, daca pana la 31 decembrie 2029 nu se deschide sectiunea cu tuneluri de pe A1 de la Holdea.

oneLess

#9387
^^
A3 - sunt în termen
A7 - sunt în termen
A1 - nu au PT aprobat ...
A8 - nu au PT aprobat ... AC ... OIL
DEX12 - au AC din octombrie 2023 cu 2 ani termen de execuție din momentul anunțării începerii lucrărilor  :D
DEX6 - nu au AC pentru partea din nord
A0 - au AC parțial

Cosmești ? Centura Mare Galați ? Meseș  :lol:

Iar termenele se pixuiesc !

dumbravaandrei

Eu soferii pe care ii stiu de lucrau pe T4/T3, acum sunt la Roman. Asa ca nu m-as arunca sa zic ca a mutat totul de pe T4 la Timisoara... I-au rasfirat mai peste tot...

@oneLess asta cu "sunt in termen" fata de ce o compari? Fata de un grafic de executie sau data contractuala? Daca o iei dupa data contractului, e eronata si falsa calificarea ca "in termen". Pur si simplu dpdv tehnologic sunt lucrari in drumul critic al implementarii proiectului. 
- La A3 au cam iesit din termen de prin septembrie anul trecut.. Pe ambele loturi.
- La A7 sunt departe de termen pe mai orice lot. Si nu poti face 10% progres pe lot, fie el numa si din terasamente, fara structuri (totusi, ai noduri, ai scurgeri, ai cacalau lucrari care iau luni bune). Din punctul meu, pe A7 ar trebui reziliat orice lot de la Focsani in sus si relicitat. Nu prindem 2026 cu A7 sub trafic in conditiile astea.
- La A1 n-au PT pentru ca nu l-au depus, nu pentru ca sta CNAIR si se uita la bec.
- Idem A8
Ca sa nu mai vorbim de "unsul" rotitelor. Numa ca o sa se termine si vaselina asta la un moment dat.

O sa fie trist cu UMB in urmatorii 2 ani, o sa vedem santiere abandonate sau extrem de slab mobilizate, la greu...
Mai degraba s-ar concentra sa traga maxim pe oricare lot ar lucra, sa para macar acolo ca au mobilizare clasica si la restul... aia e... 

oneLess

^ Evident că ai dreptate! În partea asta a fileului sunt și eu. Crezi că o să mă bucure diseară filmarea pe T4? Era o observație sarcastică făcută din dronă deasupra terenului CNAIR/UMB!  :D

Sincer, mie cel mai mul mi-e frică de un stop joc financiar!  :(