Drumul Expres DEx12 Craiova-Pitești

Started by Ionut, February 12, 2013, 07:35:36 AM

Previous topic - Next topic

2 Members and 18 Guests are viewing this topic.

pest1969

Se pare ca gmaps nu mai redirecteaza pe Bals daca faci un drum Craiova-Bucuresti. Ai de ales intre drumul prin Alexandria sau prin Valcea.
Partea mai dubioasa e ca gmaps raporteaza centura Bals ca fiind inchisa pana pe 24-dec. DRDP Craiova nu a dat niciun comunicat.
Stie cineva care e realitatea?

oneLess

#9091
Da, ca-n bancul ăla la radio erevan:
întrebare: e adevărat că ivan a primit un mercedes ?
răspuns: e adevărat, dar nu i s-a dat, i s-a luat și nu era mercedes era bicicletă.

pest1969

"Cineva" citeste forumul. Gmaps ne arata acum ca se mentine restrictia pe Bals pana azi la 3:30-6:00 PM.

Jacob46

Se pare ca s-a decis deschiderea T3 pentru 23 Decembrie (Sambata). Azi au fost multi gretosi locali si de la centru in vizita pe T3.

"Sâmbătă, 23 decembrie, se dă startul circulației pe cei 32 de kilometri ai Tronsonului 3 din Drumul Expres Craiova-Piteşti, de la Valea Mare la Coloneşti.

Președintele Consiliului Județean Olt, Marius Oprescu, alături de primarul Municipiului Slatina, Emil Moț, au participat la vizita de lucru a premierului,
Marcel Ciolacu, ministrului Transporturilor, Sorin Grindeanu și vicepreședintelui Senatului, Paul Stănescu, care alături de autoritățile locale și centrale, au inspectat lucrările pe această porțiune de drum.

Tronsonul 3 alături de Tronsonul 2, deschis circulației vara trecută, oferă județului Olt 71,6 km din Drumul Expres Craiova – Pitești, pe care se poate circula fără întrerupere, între Robănești și Colonești."

https://www.facebook.com/plugins/post.php?href=https%3A%2F%2Fwww.facebook.com%2Fpsdolt%2Fposts%2Fpfbid0dtGDdoMYnAohAxSaQT1vTxg89zxtZKoF4Fuuvp7EcqfHzo9THkMGZjXGdzQQAWDxl&show_text=true&width=500

ovicor

Ciolacu a inteles ca tronsonul Chetani- C. Turzii e deschis, l-a corectat ulterior Grindeanu. Un tirist ce trecea peste overpass-ul de la V. Mare le-a bruiat momentul cu un claxon. La noi, mocanii strigau "ciubereee!!!", claxonul parca striga "carneeee!!!!"

cfdp

IN ORDINUL 1296/2017 NORME TEHNICE din 30 august 2017 privind proiectarea,
construirea şi modernizarea drumurilor IN ANEXA I se poate observa diferentele intre Autostrada si Drum expres.
Difera latimile in plan transversal, in principiu Drumul expres nu are banda de siguranta ci un acostament care include banda de incadrare.
De asemenea vitezele de proiectare sunt inferioare pt DE, deci elemente de racordari orizontale si verticale diferite- Raze mai mici
s.a.

Stefania


danutzu_1069

Jurnaliștii anunță pentru Sâmbăta darea în circulație pentru T3

"Încă 31 de kilometri din Drumul Expres Craiova-Pitești se deschid sâmbătă. "Autostrada Ford" ar putea fi gata în 2024
Încă o bucată din Drumul Expres 12 Craiova-Pitești va fi inaugurată sâmbătă, anunță presa locală citândul pe președintele CJ Olt, Marius Oprescu.

Tronsonul 3 al DEx12 are o lungime de aproape 32 de kilometri și se întinde de la Colonești, la granița dintre județele Argeș și Olt, și până la Valea Mare, în apropiere de Slatina. Când va fi gata, Drumul Expres Craiova-Pitești va avea o lungime de peste 121 km și câte 2 benzi pe fiecare sens. În total, vor fi realizate 10 intersecții rutiere și 75 de poduri și pasaje. Șoseaua este împărțită în patru tronsoane. Anul trecut a fost inaugurat tronsonul 2, care pornește din apropiere de Slatina și continuă până după orașul Balș, având o lungime de aproximativ 40 de kilometri. După deschiderea tronsonului 3, vor exista peste 71 de kilometri de drum expres dați în folosință. În prezent, se lucrează pe tronsonul 1 și tronsonul 4, care însumează 50 de kilometri și reprezintă capetele drumului expres. Potrivit lui Ionel Scrioșteanu, secretat de stat în Ministerul Transporturilor, lucrările vor fi finalizate pe ambele tronsoane până la finalul anului viitor, moment în care DEx12 Craiova-Pitești va putea fi folosit în întregime. În urmă cu câteva zile, potrivit lui Scrioșteanu, pe șantierul tronsonului 3 se aflau 1000 de muncitori care lucrau în două schimburi. Compania americană Ford, care deține o fabrică în România, la Craiova, a cerut încă din 2019 modernizarea infrastructurii, iar Drumul Expres dintre Craiova şi Piteşti a fost promis de autorităţile române din 2007, încă de la semnarea contractului de privatizare a fabricii auto."

https://www.digi24.ro/stiri/economie/inca-31-de-kilometri-din-drumul-expres-craiova-pitesti-se-deschid-sambata-autostrada-ford-ar-putea-fi-gata-in-2024-2621975


oneLess

Numai mâine nu-i poimâine!  :)

gruia88

Am trecut aseara pe DX12 - Centura Bals , nu pot sa zic ca repartiile alea sunt de fala, unde erau acele crapaturi longitudinale acoperite cu smoala au decoperatat o linie cam de ~+1 metru latime si au asternut asflat , plus la trambulinele existente acolo au curatat complet ambele benzi si reasfaltat .

Nu arata foarte bine repartiile alea sunt ca niste plasturi pe niste rani :) si sunt dese, dar probabil in viitor spre finalul garantiei o sa decoperteze si refaca mai serios cu finisor si ce mai prevede.


CapitanulPtk

^ Inca se simte o trambulina la intrarea pe podul Oltet pe sensul Craiova -> Pitesti.

oneLess

^^ Mulțumim pentru recenzia asupra culorilor reparațiilor! Da, a fost oja de culoare necompatibilă!
Avem vreun coleg care ne poate spune ceva despre calitatea reparațiilor?
^ Au fost făcute reparații acolo defectuoase sau nu ... eu pe 28 trec prin zonă!

CapitanulPtk

^ la trambulina pe care am simtit-o nu am vazut sa fi facut vreo reparatie (am trecut marti seara Craiova -> Pitesti). Azi o sa vad si invers. In rest, reparatiile arata jalnic dpdv estetic (stiu, sunt hater), dar la fel sunt si gardurile de beton gri, asta e, se pare ca nu ne pasa prea mult.

gruia88

Legat de calitatea lucrarii nu pot sa ma pronunt , nu stiu care este procedura si procesul de evaluare tehnica a calitatii unei reparatii .

Am specificat ca arata rau sunt reparete doar local, nu s-au simtit denivelari la trecerea peste ele .

Dar da este dezamagitor ca s-au facut atatea repeartii la o portiune deschisa doar de 1 an jumate.