Drumul Expres DEx12 Craiova-Pitești

Started by Ionut, February 12, 2013, 07:35:36 AM

Previous topic - Next topic

1 Member and 16 Guests are viewing this topic.

john_maddox

In parcarea de la Padurea Saru erau 2 freze, 2 cilindri compactori, un finisor, un buldo si o masina de trasare a marcajelor, sunt pregatite pentru reparatiile dintre 19-22 decembrie. Pe marginea drumului pana in pasajul peste DEx de la Bobicesti erau balize pentru devierea traficului spre Bals.

IMG-7111" border="0
<a target='_blank' href='https://imgbb.com/'>photo upload sites</a>


oldtimercraiova


danutzu_1069

Inteleg ca la Jitaru avem ceva asfalt, pare ca este uzura....

Deci... se poate

Xed

Mie imi place cum sub pasaj avem tot șanțuri. De ce să profităm de ocazia de a avea niște trotuare iar colectarea apelor pluviale să se faca pe dedesubt? Nu, e mai fain cu șanțuri care nici măcar aliniate cu pereții interiori nu sunt si vor pune în pericol atât pe pietoni cât și pe șoferi

Ramsil

#9065
Hai sa nu fim nemulțumiți. E foarte bine ce au făcut. Pe acolo vor trece 2-3 mașini pe zi și 5-6 oameni.
La km 69 al DEx (localitatea Mogosesti) dacă nu stăteam cu mailuri pe conducere peteceau fix ce s-a rupt, dar asa m-am ținut de ei au asfaltat și întrarea din DN65 către localitate, au făcut șanțuri pe ambele părți ale drumului, au asfaltat pe o porțiune mult mai mare fata de ce stricasera, etc.
Asa au făcut peste tot pe unde sunt drumuri traversate de DEx pe acest lot și cred ca nu o făceau atât de serios dacă nu ii persecuta la Adjud cu mailuri timp de 2 ani.
Va rog sa intrati pe maps și sa va uitați pe Tronsonul 2 sa vedeți ca la Oltet și în ziua de azi se circula pe pietriș unde a fost drumul spart, langa Slatina la Prysmian la fel nimic reparat nu exista niciun șanț, la podul Olt la acea casa rămas după pod a lăsat-o fără asfalt și exemplele pot continua.
Și sa nu uitam ca lotul 2 s-a terminat în plina vara când nu ii grăbeau sărbătorile, frigul sau altceva ca să lase toate aceste traversări neamenajate.
Acolo nu s-a găsit nimeni sa se tina de capul lor.... Sau dacă a fost nu a insistat  sau nu a abordata persoana potrivita. Eu am avut schimb de mailuri cu unul din șefii imediat sub Umbrarescu.

(GPS)


(GPS)


(GPS)



Powered by API/PUM imgur uploader

Sa nu fim rai și sa vedem partea buna a lucrurilor.
Aseară când am trecut am observat ca betonasera și acostamnetul din ultima poza.
Mai au o restanta sunt curios dacă o fac și pe aceea pana la urma.


.

















Powered by API/PUM imgur uploader

Cam asa a ramas situația pe Tronsonul 2.
Am atașat următoarele 5 poze pentru a observa ca nu exista niciun șanț sau niciun covor asfaltic nou în aceste zone unde la fel ca pe Tronsonul 3 trebuiau făcute. Într o poza unde se vede un trotuar, acela exista și înainte de a fi făcut drumul expres

horatiu.cosma

Expresia "nu mă întrebați cum am făcut primul milion" se va transforma în "nu mă întrebați cu am pus balast stabilizat, 3 straturi de asfalt și rosturi de dilatație la Jitaru în 4 zile din care a plouat în 3"  :D .

Vestea bună e că săptămâna viitoare cresc temperaturile. Nu a fost deloc plăcut pentru angajați zilele astea să lucreze în special în schimbul de noapte pe real feel negativ.

E tot mai clar că se deschide săptămâna viitoare. Să sperăm că va fi o lucrare de calitate, cu un asfalt mai bun decât pe A0 Nord și fără multe reparații în garanție.

Xed

@Ramsil , nu mă înțelege greșit, văd și partea buna însă sunt o persoană care se uită și la detalii. E bine să atragem atenția si la aspecte mărunte chit că impactează viața unui număr mic de oameni pentru că în final cu toții meritäm să mergem pe stradă mai bine, mai in siguranță fie ca suntem pietoni sau conducători de mașini.  :D

Ramsil

#9068
Marți când a filmat Marius întreg tronsonul încă se lucra la terasament.
Cred ca miercuri au așternut cele trei starturi de asfalt pentru ca joi toată ziua a plouat și vineri pana la orele pranzului la fel.
Ieri a fost perfect.
Saptaman viitoare șanse de precipitații de maxim 30% si temperaturi peste 10 grade.
Da, foarte greu de angajați ca au lucrat săptămâna trecută numai la temperaturi de la 0 la 8 grade.
Se lucrează pe 2 schimburi, dar nu știu cum sunt împărțite ca la ora 17 se retrag cu toții de pe șantier.

florin74

^^^ conform normativelor. Auzi , ce intrebare....
Binenteles, sub atenta supraveghere a inginerului, care a certificat respectarea standardelor si normativelor. Totul ca la carte.


AdrianRO

Ce scop au "covoarele" puse pe drum ce se vad in pozele de mai sus?

Ramsil

#9071
Ma gândesc ca fiind proaspăt așternut îl protejează de mizerie. Posibil sa nu mai poată fi curatat ca nou.
Când am fost săptămâna trecută foloseau un astfel de covor pentru a nu stropi partea carosabila la pod unde vopseau sau aplicau acel start de protecție la betonul de pe poduri.

gruia88

#9072
Quote from: Tony7Y on December 16, 2023, 01:28:29 PMPortiunea respectiva vad ca apare inchisa si pe Maps. Stim de ce? Cred ca e zona cu denivelarile. Oare reasfalteaza?

Partea cu podul peste Olt nu apare inchisa.

Probabil vor sa repare trambulinele de la Pod Olt , Pod Oltet si celelalte care sunt prezente plus acele fisuri care pana acum erau umplute doar cu smoala.

Au avut utilajele de asfaltat la Jitaru le muta pe T2 fac repartiile si asflatarile necesare si pe 22 acasa cu ele ca vine Craciunul :) .

O sa ma duc maine la Bucuresti si speranta mea era ca o sa circul pe T3 proaspat , dar se pare ca o sa fac "vechiul drum" pe Bals / Slatina .

Ramsil

Trambulina de la podul Olt e reparata  de sâmbătă.
Mai erau câteva pe langa Bals de reparat.

mirceaeliade

UMB are supervizor pe lotul asta care sa verifice calitatea asfaltului turnat in 4 zile?  Ca la A0N2 nu a avut, si cred ca se va vedea asta in timp...  In afara ca se pune bine cu butonistii din CNAIR, de ce le convine celor de la UMB sa se grabeasca asa?  Au costuri mai scazute desi isi storc muncitorii?

Si a inceput CNAIR sa faca teste pentru receptie in celelalte locuri in afara de trecerea de la Jitaru?