Drumul Expres DEx12 Craiova-Pitești

Started by Ionut, February 12, 2013, 07:35:36 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 9 Guests are viewing this topic.

horatiu.cosma

Evident că nu mai încap toate etapele tehnologice în condiții legale. De sâmbătă încolo avem maxime de 7 grade și minime de -4, ploaie, lapoviță, ninsoare. Uzura trebuie așternută la peste 10 grade și umiditate corespunzătoare, la fel și umplutura. Dar, într-adevăr, probabil nu o să îi oprească normele tehnice dacă și-au pus în cap să termine no matter what.

Ramsil

Da, ai dreptate. Vremea asa pare a fi pe următoarele 2 săptămâni,dar putem avea surprize sa fie și mai frig sau chiar sa avem pe la jumătatea lui decembrie 10-15 grade. Vom vedea ce va fi, dar eu cred ca se dau peste cap și tot fac cumva sa încheie.
Oricum lucrarea are garanție și își asuma sa remedieze defectele ulterioare în caz ca apar.
Ultimele 2 rânduri de gabioane și umplutura la nivelul lor sunt făcute luni și ieri printre picături. Marți nu au lucrat.
Mi se pare destul de repede pentru nici 2 zile full.
Săptămâna 13-18noiembrie nu au mișcat nimic în acea zona.

CDV07

Azi, pe un grup Info Trafic din Craiova, s-a scris că aveau loc asfaltări la nodul rutier de la Valea Mare.


archaeus

Umezeala din zona se vede la pasajul precedent din filmare unde e plin de balti, asa era si cand am fost eu - de la firul "ierbii" se vede altfel :) De terminat vor termina anul asta dar depinde si cum si cat va tine pana remediaza, se anunta temperaturi cu minus saptamana viitoare. Au stat toata vara cu gaura asta la Jitaru si ii gasi acum harnicia, pe ploaie si frig.

Ionut

Inaugurează acum și demolează peste [...] luni. Am mai avut o groapă celebră (OS3, pentru cunoscători). Deci nici măcar nu ar fi o premieră.

România, țara lu' Papură Vodă.

miahi

Poate se incadreaza la "copiii spun lucruri traznite", dar daca tineau neaparat sa dea in circulatie anul acesta, oare umplutura ramasa nu putea fi facuta cu balast sau piatra sparta, in zona Jitaru? Parca pe A3 la Bors intr-o situatie similara s-a modificat solutia tehnica si s-a folosit balast in loc de pamant la umpluturi, din motive de "graba".

stangabriel

Tasarea la culeea podului peste Olt, intrarea pe pod,  sensul spre Craiova,  este foarte accentuata, saritura e puternica la 100 km/h. Nu cred ca scapa  fara reconstructie acolo.

danutzu_1069

Rascheteaza, si "indreapta" cu asfalt....
Nu se mai apuca nimeeni sa sape si sa compacteze, sa adauge balast, etc....

Probabil este sub observatie si masuratori pana ..."se stabilizeaza"

oneLess

CraPi4

Azi s-au făcut fix 2 luni de la ultima filmare!

panzer

Nu stiu de ce iar se lasa impresia ca e constructorul de vina. La Jitaru mai bine injurati la CNAIR. Mai degraba UMB ii acopera [sau macar incearca] pe CNAIR. WeBuild sau Strabag ii trimiteau pe cei de la CNAIR in mama lor intr-o situatie similara. Sigur cu avocati, hartii, etc, dar nu si-ar fi asumat ei costuri suplimentare sa dea bine un politruc!

Din pacate fiecare santier din RO ajunge sa aiba un astfel de cui al lui Pepelea:
- pasajele inutile pentru CF pe CraPi 3 (vina CF)
- un pasaj peste un canal pe PiSi5 (vina Hidroelectrica) => de asta o sa ne plangem mai pe la finalul lui 2024 asa!
- A0, pasaj peste Dambovita (vina tuturor care cred ca Bucurestiul ar tb sa aiba Port!)

Ionut

#8831
UMB lucrează fără AC fără nicio problemă, vezi A0N2 unde au intrat in teren in noiembrie 2021 și au primit AC după vreo 6 luni. Când vrea și poate. Și uite așa dau în decembrie 2023 (după 24-25 luni) "înainte de termen". Care termen e oricum 22 luni, nu 24. Și exemplele de genul ăsta sunt multe.

La Jitaru vina este egală între UMB și CNAIR. O mână spală pe alta. Cine crede contrariul e naiv, ca să nu zic mai rău.

Tavi

Corect. Și s-a vazut ca la Jitaru aveau de mult coloanele forate. Este fără dubiu. O singura întrebare am: quid protest?

Ramsil

Pilonii erau făcuți de la bun început la fel ca toți ceilalți de pe tot tronsonul.
S-a mișcat greu CNAIR cu autorizațiile.
Culmea ca aici nu au lucrat dinainte cum de altfel au făcut în multe locuri fără a avea AC.
Cred ca le place sa lucreze la limita  de au lăsat-o pe ultima suta de metri.
Vor să-și demonstreze lor ca pot executa o lucrare complexa într-un timp de 3 luni.
Oricum nici restul traseului nu e gata total sa stam sa ne uitam doar la Jitaru.
Mai sunt n lucrări de executat pe tot tronsonul.
În septembrie, octombrie când a fost vreme ca de vara nu au tras sa fie gata restul. Nu s-a mai lucrat la capacitatea cu care am fost învățați pe Tronsonul 2.
Miercuri când am fost pana la Slatina  ploua destul de abundent și erau echipe peste tot care munceau la glisiere.
Cam multe lucrări înghesuite pe final de contract.
Și dacă apuca sa-l dea în folosință tot nu e gata cu totul.
Rămân drumurile din zona DEx care au fost distruse și TB refăcute.
Rămâne de văzut cum vor evolua lucrurile.

oneLess

#8834
^ cu sau fără AC : Poză extrasă din filmarea lui marius aka @p_mrs din 30.08.2023 , AC primit în 12.09.2023 de la MT



LE: Eu cred că au avut un AC inițial pe tot tronsonul, pe baza căruia au făcut și forajele, după care s-a suspendat chestiunea din motive CNAIR și s-a așteptat clarificarea CNAIR care a venit cu acest AC din 12.09.2023, dar UMB a știut dinainte de a se finaliza documentele pe filiera birocratică și s-a apucat de treabă!