Drumul Expres DEx12 Craiova-Pitești

Started by Ionut, February 12, 2013, 07:35:36 AM

Previous topic - Next topic

3 Members and 19 Guests are viewing this topic.

Tony7Y

Eu nu vad sa fie vreo consultare publica deschisa ieri.
De la anuntul de pe 27.06 de la ANPN, nu vad sa fie vreo noutate.

Avem vreo sursa mai oficiala?

oneLess

#8176
Asta , mă rog nu este de ieri , dar nu înseamnă că este în dezbatere publică de pe 27 iunie ?


LE: să avem și link

Tony7Y

#8177
Asta l-am gasit si eu, dar e la ANPN. Iar procedura de acolo banuiesc ca e cea descrisa de Horatiu. Din comentariul de pe YT se intelegea ca s-a trecut deja de ANPN.

snackhunter

#8178
Ieri am vazut primele camioane Ozaltin  pe centura de nord a Craiovei. Masinile Mineralport deja sunt ultra prezente pentru ca au depozitul de materiale pe centura la cativa km de nodul dx12 doar ca Ozaltin nu am mai vazut pe acolo.

Poate erau doar in trecere :D

Edit: Nu cumva azi expria cele 10 zile pentru contestatii pe T1?

oneLess

Fix azi , plus poșta!  :)
Poate vedem lopată în teren anul ăsta. Ar putea termina structurile peste iarnă că nici nu prea au ce buchisi așa mult!

mike_us

Probabil ca UMB nu o sa conteste deci o sa se poată semna anul asta. Lot ușor, nu foarte lung ar trebui pina in decembrie 2024 sa fie gata.

bacovia

Optimistii de serviciu.

Guys, cand e cu tikareti, fiti mai rezervati.

oneLess

#8182
Mai bine optimist decât pesimist că deschiderea de ieri de la Brăila e ultima de anul ăsta. Pe la Chețani se mai muncește încă și în rest au cam venit căldurile peste tot. Cei 800+ muncitori de pe T3 DEx12 s-au ascuns.

Super off topic cum au zis colegii tibi și dumbravă ceva pagini în urmă: am urmărit de aproape ce se întâmplă cu Centura Timișoara, tot contract ex-t1renna, Cernica murind între timp. T1 a fost la o lungime de cal în urmă permanent, mă rog există și niște afinități locale sus puse. Au OIL execuție acolo, UMB de luni 10 iulie. Să le fie în ceas bun! Se poate!

LE: Ticareții oricum ai lua-o sunt mai decenți decât orice italo-greco-mega-firmă! Chiar și la Alarko sunt mai multe utilaje în mișcare decât pe T3 DEx12 acum!

naivu

^nu trebuie generalizat, trebuie evaluat fiecare individual, în funcție de ultimele lucrări.
Ex. de turci: Centura Bacău, înainte de UMB, a fost contractată la niște ticareți care au făcut 0.
Ex. de italieni: până să-i preia WeBuild, Astaldi a fost un constructor cel puțin decent (și multe loturi de A poartă semnătura Astaldi); iar acum 5 ani când Tirrena Scavi câștiga o licitație ne bucuram.

hefaistos

Tirena Scavi din câte am înțeles nu mai era Tirena Scavi. Fusese vândută la niște romani.
Pariu 500 lei: Pana la 31 decembrie 2024, se va deschide A7 intre Buzau Nord si Focsani Nord. data de initiere a pariului 2 octombrie 2023
Pariu 200 euro, daca pana la 31 decembrie 2029 nu se deschide sectiunea cu tuneluri de pe A1 de la Holdea.

mike_us

@oneLess Tu chiar crezi serios ca "deschiderea de ieri de la Brăila e ultima de anul ăsta"? Pe A0 măcar UMB deschide ceva, pe A3 sunt 2 loturi cu șanse lotul 3 pe Dx12 măcar parțial.

sirion

#8186
De pe sentinel pare ca UMB au inceput decopertarea pe ultima parte din T4 pana la A1

oneLess

#8187
Mda, chiar pare!


mariusbalasa

Mda, chiar pare... cocoasa de la Focsani!
Pardon, aici e Bradu pe DX12.
Nu inteleg ce i-a impiedicat aici sa proiecteze un drum fara cocoasa?
Aceiasi proiectanti de 2 lei s-au aceiasi functionari?

GIV

@mariusbalasa aceeasi intrebare am avut-o si eu cand am vazut traseul pe harta. este o padure de lea pe acolo.

https://www.openstreetmap.org/relation/10664174#map=14/44.7611/24.9105